Strona Główna

Propozycje zmian tras po wydłużeniu M2 do stacji Bemowo

b_150_150_0_00_images_swmenufree_E647207C-3744-4C7B-8E99-4DDCED3DE762.jpeg

Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.

Zarząd Transportu Miejskiego opublikował wstępne propozycje zmian tras po wydłużeniu drugiej linii do stacji Bemowo. Otwarcie odcinka nastąpi już w tym roku, zaś konsultacje potrwają do maja.

Linia

Zmiana

Proponowana częstotliwość (szczyt/międzyszczyt/święto)

109

Skierowanie linii na nową trasę: Torwar - Emilii Plater.

Trasa:

EMILII PLATER – Emilii Plater – Aleje Jerozolimskie – Bracka – pl. Trzech Krzyży (powrót: Nowy Świat) – Książęca – Rozbrat – Górnośląska – Wisłostrada – TORWAR (powrót: Łazienkowska – Rozbrat).

7,5/10/10

112

Skierowanie linii na nową trasę: CH Marki - Nowe Bemowo.

Trasa:

CH MARKI – Toruńska – Głębocka – św. Wincentego – L. Kondratowicza – Chodecka – Łojewska – Łabiszyńska – L. Kondratowicza – Bazyliańska – P. Wysockiego – Toruńska – most gen. S. Grota–Roweckiego – al. Armii Krajowej – J. Słowackiego – S. Żeromskiego – al. W. Reymonta – Powstańców Śląskich – NOWE BEMOWO

10/15/15

122

Skierowanie linii na nową trasę: Gwiaździsta - Nowe Bemowo.

Trasa:

GWIAŹDZISTA – Gwiaździsta – pl. T.W. Wilsona – Z. Krasińskiego – Powązkowska – gen. S. Maczka – gen. K. S. Rudnickiego – J. Kochanowskiego – al. W. Reymonta – Powstańców Śląskich – NOWE BEMOWO

10/15/15

149

Skierowanie linii na nową trasę: Groty - Metro Bemowo.

Trasa:

GROTY – Bolimowska (powrót: Spychowska – H. Dobrzańskiego „Hubala”) – A. Kocjana – Lazurowa – Górczewska – METRO BEMOWO

15/15/20

154

Skierowanie linii na nową trasę: P+R Al. Krakowska - Dworzec Zachodni.

Trasa:

P+R AL. KRAKOWSKA – al. Krakowska – Komitetu Obrony Robotników – Żwirki i Wigury – 1 Sierpnia – al. Krakowska – Grójecka – Bitwy Warszawskiej 1920 r. – Szczęśliwicka – ppłk. M. Sokołowskiego „Grzymały” – Aleje Jerozolimskie – DW. ZACHODNI

 

15/15/20

167

Skierowanie linii na nową trasę: Siekierki-Sanktuarium - Stare Bemowo.

Trasa:

SIEKIERKI–SANKTUARIUM – Gościniec – Bartycka – Czerniakowska – J. Gagarina – Spacerowa – Goworka – Puławska – Rakowiecka – al. Niepodległości –Trasa Łazienkowska –Grójecka – Bitwy Warszawskiej 1920 r.– al. Prymasa Tysiąclecia – M. Kasprzaka – Wolska – Redutowa – Jana Olbrachta – Górczewska – Lazurowa – gen. S. Kaliskiego – STARE BEMOWO

10/15/15

171

Skierowanie linii na nową trasę: Chomiczówka - Os. Górczewska.

Trasa:

CHOMICZÓWKA  – J. Conrada –  al. W. Reymonta – Powstańców Śląskich – Piastów Śląskich – Żołnierzy Wyklętych – Wrocławska – Radiowa – Powstańców Śląskich –  Człuchowska – Lazurowa – Górczewska – OS. GÓRCZEWSKA

10/15/15

177

Skierowanie linii na nową trasę: Ursus-Niedźwiadek - Os. Górczewska.

Trasa:

URSUS–NIEDŹWIADEK – Orląt Lwowskich – M. Keniga – Orłów Piastowskich – Czerwona Droga – Posag 7 Panien – Szamoty – Traktorzystów – al. 4 Czerwca 1989 r. – Lazurowa – Człuchowska – Powstańców Śląskich – Górczewska – OS. GÓRCZEWSKA

10/15/15

178

Skierowanie linii na nową trasę: Konwiktorska/Rondo Daszyńskiego - Skorosze.

Trasa:

KONWIKTORSKA / RONDO DASZYŃSKIEGO – Prosta – M. Kasprzaka – al. Prymasa Tysiąclecia – Aleje Jerozolimskie – Popularna  – Bolesława Chrobrego – Ryżowa – A. Prystora – Skoroszewska – SKOROSZE

Na trasie Skorosze - Rondo Daszyńskiego: 10/15/15(sob)/30(niedz)

Na trasie: Rondo Daszyńskiego - Konwiktorska: 30/30/30

190

Skierowanie linii na nową trasę: CH Marki - Znana.

Trasa:

CH MARKI – Radzymińska – al. Solidarności – most Śląsko–Dąbrowski – al. Solidarności – Leszno – Górczewska – Jana Olbrachta – ZNANA

7,5/10/10

197

Skierowanie linii na nową trasę: Gwiaździsta - Cm. Wolski.

Trasa:

GWIAŹDZISTA – Gwiaździsta – Podleśna – Marymoncka – al. Zjednoczenia – S. Żeromskiego – W. Perzyńskiego – gen. K. S. Rudnickiego – Obrońców Tobruku – Księcia Bolesława – Księcia Janusza – Obozowa – (powrót : Newelska) – E. Ciołka – Górczewska – Jana Olbrachta – Redutowa – Wolska – Fort Wola – CM. WOLSKI

10/15/15

201

Skierowanie linii na nową trasę: Nowe Bemowo - Metro Księcia Janusza. Likwidacja kursów wariantowych przez ul. Żołnierzy Wyklętych.

Trasa:

NOWE BEMOWO – Powstańców Śląskich – Piastów Śląskich – Osmańczyka – Z. Pieniążka – Obrońców Tobruku – Księcia Bolesława – Księcia Janusza – Obozowa – Deotymy – Górczewska – E. Ciołka – METRO KSIĘCIA JANUSZA (powrót: E. Ciołka – Newelska – Księcia Janusza)

10/15/30

207

Skierowanie linii na nową trasę: PKP Ursus - Regulska.

Trasa:

PKP URSUS – Wiosny Ludów – Opieńskiego – Kościuszki – Dzieci Warszawy (powrót:  Dzieci Warszawy – Wiosny Ludów) – Dzieci Warszawy – Ryżowa – A. Prystora – Skoroszewska – Starodęby – Aleje Jerozolimskie – S. Bodycha (powrót:  M. Spisaka – Aleje Jerozolimskie) – M. Spisaka – PKP Ursus – Regulska – REGULSKA

15/20/20

220

Nowa trasa:

P+R AL. KRAKOWSKA – al. Krakowska – Szyszkowa – Środkowa – Ryżowa – A. Prystora – Skoroszewska – Dzieci Warszawy – Poczty Gdańskiej – al. 4 Czerwca 1989 r. – Lazurowa – Kaliskiego – Radiowa – Wrocławska – Żołnierzy Wyklętych – Piastów Śląskich – Powstańców Śląskich – NOWE BEMOWO

15/20/20

714

Skrócenie do krańca Metro Bemowo.

30/60/60

716

Nowa trasa:

PIASTÓW (OGIŃSKIEGO) – Sowińskiego – Wojska Polskiego – Warszawska – Władysława Jagiełły – Lalki – K. Gierdziejewskiego – Połczyńska – Wolska – Fort Wola – CM. WOLSKI

20/30/30

719

Skrócenie do krańca Metro Bemowo.

20-30/60/60

729

Skrócenie do krańca Metro Bemowo.

60/120/120

Mapki oraz szczegóły na stronie WTP

Propozycje zmian tras po wydłużeniu M2 do stacji Bródno

Jak oceniacie zmiany? Co Waszym zdaniem powinno zostać zmienione, które zmiany są dobre? Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami w komentarzach.

Komentarze   

#34 Adam 2022-04-02 19:35
Przede wszystkim fajnie byłoby zwiększyć częstotliwość kursowania linii 729 bo co godzinę w szczycie i co 2 godziny poza szczytem i w weekendy to żart. Także zwiększyć metraż na autobusy przegubowe na linii 714 bo 12 metrowe to niestety za małe
Cytować
#33 Mateusz 2022-03-26 20:45
Skoro na Kole zwolni sie miejsce po 149 to moze warto tam dac 154 przez deotymy zeby wypełnić luke komunikacyjną po 149
Cytować
#32 Daniel 2022-03-26 09:19
Cytuję R-4:
Cytuję CafeKaskada:
Cytuję Adam:

A myślisz że pętla na Bemowie będzie taka pojemna?? Tak jak na Pralce zrobili petle ktora nie nadaje się do takiej ilości linii i czasami naprawdę ciężko wyjechać. A ilu chłopaków już lusterka zachaczalo narożnikiem autobusu. I stawanie na lewym pasie. Skończy się to jak ktoś zrobi sobie krzywde wsiadajac albo wysiadając i założy jakaś sprawe która wygra z wielkim hukiem.

Ale to nie jest pętla, tylko ciąg ulic i wątpię, żeby te linie miały tam postój.

Cytuję R-4:
[quote name="CafeKaskada"][quote name="Jurajczyk Śląski]
-190 jak rozumiem ta częstotliwość jest dzięki likwidacji 160, dobrze że ją skrócono, tylko czy Znana to dobry wybór,


Nieoficjalnie, Wg ostatniej propozycji E-9,160 i 527 likwidacja, w zamian bardzo częsta dowozówka najprawdopobniej 227 lub 260 Grodzisk-Derby- Metro Kondratowicza. Ale w Czwartek oprócz tego wyjdą jeszcze inne ciekawe planowane likwidacje linii bo to nie jedyne linie planowane do zlikwidowania na Targówku i Białołęce


Likwidacja E-9 i 160 jest bez sensu. E-9 to zupełnie inna bajka i ma dowozić do pierwszej linii metra. 160 również daje bezpośrednie połączenie Białołęki (gdzie nie ma metra) z Centrum. Jak zwykle próbuje się Derby za wszelką cenę wsadzić do najbliższego metra i jako były mieszkaniec wiem, jak bardzo złym pomysłem to jest. E-9 nijak się ma do drugiej linii metra, bo to ma być szybka dowozówka do pierwszej linii metra. Likwidacja 160 również jest złym pomysłem, już lepszym pomysłem byłoby je faktycznie zlikwidować, ale zachować 527 na trasie do Dworca Centralnego, z mniejszą ilością przystanków, aby była to faktycznie dobra alternatywa dla metra.



Moim zdaniem powinno pozostać 120 na swojej trasie, 527 puścić zmodyfikowaną trasą 160 (bez zwiedzania Targówka), a 160 Przedłużyć na Olesin i z Olesina, ostródzką i Derbami do Metra. Wtedy skoordynować na wspólnych odcinkach z 120,134 i 527, a 134 pozostawić do Marymontu. Jeżeli chodzi o E-9, ZTM argumentował pomysł jej likwidacji, że po otwarciu bliższej stacji drugiej linii metra spadnie zainteresowanie pasażerów dojazdem do pierwszej linii metra przez zakorkowaną S8. Ten sam argument został wykorzystany również przy linii 134 (Skierowanie na Bródno). Także w relacji Białołęka- Marymont ma pozostać jedynie 132 na zmienionej trasie w obrębie Białołęki. Tak jak zmiany na Bemowie i Ursusie są przyjmowane dosyć dobrze, jestem pewny, że Bródno, Derby i Targówek nie zaakceptują propozycji.

Serio uważasz, że skrócenie tras 109, 171, czy 154 jest na Woli przyjmowane bardzo dobrze? Kpisz chyba wasc....
Cytować
#31 Iwona 2022-03-25 14:27
A czemu 122 tylko do Nowego Bemowa? Tych kilka przystanków- choć na Stsre Bemowo ułatwia życie wielu studentom i seniorom!
Cytować
#30 Zjelonek 2022-03-25 05:34
Zastanswiam się co z ul czlùchowska na tym odcinku zlikwidują 112 i 190 zostanie tylko 189 na mordor do ktorego rano ciezko sie wbić. Od kilku stawiaja ok 13 piętrowe molochy o wątpliweklj nazwie stella obecnie 5 sztuk i naprawde duzo ludzi jest na przystankach. Jak oni mają dojechać do metra ? Juz nie mowiac o straszych ludziach ktorzy po postu potzrbuja podjechac 2 3 przystanki do przychodni czy hali wola ? To wyglada jakby osoby ktore probuja zarzad,ac kierowaniem autobusu. Nawet bie probowaly patrzec na brzebieg linii.
Cytować
#29 Matej 2022-03-24 16:34
-> http://www.wgkm.waw.pl/portal/index.php/15-organizatorzy/1287-propozycje-zmian-tras-po-wydluzeniu-m2-do-stacji-brodno - dyskusja o zmianach na Targówku. Bardzo prosiłbym o dalsze komentarze w kwestii Targówka pod tamtym artykułem, a tutaj komentujemy projekt zmian na Woli i Bemowie ;-)
Cytować
#28 R-4 2022-03-24 11:13
Cytuję R-4:
Cytuję CafeKaskada:
[quote name="Jurajczyk Śląski]
-190 jak rozumiem ta częstotliwość jest dzięki likwidacji 160, dobrze że ją skrócono, tylko czy Znana to dobry wybór,


Nieoficjalnie, Wg ostatniej propozycji E-9,160 i 527 likwidacja, w zamian bardzo częsta dowozówka najprawdopobniej 227 lub 260 Grodzisk-Derby- Metro Kondratowicza. Ale w Czwartek oprócz tego wyjdą jeszcze inne ciekawe planowane likwidacje linii bo to nie jedyne linie planowane do zlikwidowania na Targówku i Białołęce


Likwidacja E-9 i 160 jest bez sensu. E-9 to zupełnie inna bajka i ma dowozić do pierwszej linii metra. 160 również daje bezpośrednie połączenie Białołęki (gdzie nie ma metra) z Centrum. Jak zwykle próbuje się Derby za wszelką cenę wsadzić do najbliższego metra i jako były mieszkaniec wiem, jak bardzo złym pomysłem to jest. E-9 nijak się ma do drugiej linii metra, bo to ma być szybka dowozówka do pierwszej linii metra. Likwidacja 160 również jest złym pomysłem, już lepszym pomysłem byłoby je faktycznie zlikwidować, ale zachować 527 na trasie do Dworca Centralnego, z mniejszą ilością przystanków, aby była to faktycznie dobra alternatywa dla metra.

Mam nadzieję, że kończąc definitywnie przemyślenia, obstawiam niestety czarny scenariusz dla osób co nie chcą jeździć z Bródna i Białołęki do metra w tej okolicy czyli kasację linii 41, 160, 169 lub 500, 212, 269, 412 lub 512, 527 oraz E-9. Pewnie powstanie nowa linia w ich miejsce jako dowozówka do metra lub jakaś z tych linii wyżej zostanie takim czymś w stylu planowanej 154. Obym się mylił. :sigh:

169, 212 i 512 mają zostać a także 269 na trasie obecnej 500
Cytować
#27 CafeKaskada 2022-03-24 11:09
Cytuję paweł:
Zrobić tak jak jest w Katowicach utworzyć nową pulę linii które dowożą do metra i do nowych osiedli

Ale od kiedy w Katowicach jest metro xD
Cytować
#26 CafeKaskada 2022-03-24 11:07
Cytuję Jurajczyk Śląski:

Mam nadzieję, że kończąc definitywnie przemyślenia, obstawiam niestety czarny scenariusz dla osób co nie chcą jeździć z Bródna i Białołęki do metra w tej okolicy czyli kasację linii 41, 160, 169 lub 500, 212, 269, 412 lub 512, 527 oraz E-9. Pewnie powstanie nowa linia w ich miejsce jako dowozówka do metra lub jakaś z tych linii wyżej zostanie takim czymś w stylu planowanej 154. Obym się mylił. :sigh:

Szczerze mówiąc, to myślę, że skoro na Bemowie zmiany nie dotknęły linii tramwajowych, to tu również nie dotkną, a raczej na pewno nie wywalą tak ważnego połączenia, jak 41 (które moim zdaniem powinno awansować na całotygodniówkę), tymbardziej, że przez krętość trasy metra dojazd do Dworca Wileńskiego tramwajem będzie czasowo zbliżony do dojazdu metrem.
Co do wschodniej Białołęki, to jak zwykle pakuje się ją do najbliższej stacji metra, likwidując jakiekolwiek inne połączenia.
Cytować
#25 paweł 2022-03-23 21:28
Zrobić tak jak jest w Katowicach utworzyć nową pulę linii które dowożą do metra i do nowych osiedli
Cytować
#24 Jurajczyk Śląski 2022-03-23 21:01
Cytuję CafeKaskada:
Cytuję Adam:

A myślisz że pętla na Bemowie będzie taka pojemna?? Tak jak na Pralce zrobili petle ktora nie nadaje się do takiej ilości linii i czasami naprawdę ciężko wyjechać. A ilu chłopaków już lusterka zachaczalo narożnikiem autobusu. I stawanie na lewym pasie. Skończy się to jak ktoś zrobi sobie krzywde wsiadajac albo wysiadając i założy jakaś sprawe która wygra z wielkim hukiem.

Ale to nie jest pętla, tylko ciąg ulic i wątpię, żeby te linie miały tam postój.

Cytuję R-4:
[quote name="CafeKaskada"][quote name="Jurajczyk Śląski]
-190 jak rozumiem ta częstotliwość jest dzięki likwidacji 160, dobrze że ją skrócono, tylko czy Znana to dobry wybór,


Nieoficjalnie, Wg ostatniej propozycji E-9,160 i 527 likwidacja, w zamian bardzo częsta dowozówka najprawdopobniej 227 lub 260 Grodzisk-Derby- Metro Kondratowicza. Ale w Czwartek oprócz tego wyjdą jeszcze inne ciekawe planowane likwidacje linii bo to nie jedyne linie planowane do zlikwidowania na Targówku i Białołęce


Likwidacja E-9 i 160 jest bez sensu. E-9 to zupełnie inna bajka i ma dowozić do pierwszej linii metra. 160 również daje bezpośrednie połączenie Białołęki (gdzie nie ma metra) z Centrum. Jak zwykle próbuje się Derby za wszelką cenę wsadzić do najbliższego metra i jako były mieszkaniec wiem, jak bardzo złym pomysłem to jest. E-9 nijak się ma do drugiej linii metra, bo to ma być szybka dowozówka do pierwszej linii metra. Likwidacja 160 również jest złym pomysłem, już lepszym pomysłem byłoby je faktycznie zlikwidować, ale zachować 527 na trasie do Dworca Centralnego, z mniejszą ilością przystanków, aby była to faktycznie dobra alternatywa dla metra.

Mam nadzieję, że kończąc definitywnie przemyślenia, obstawiam niestety czarny scenariusz dla osób co nie chcą jeździć z Bródna i Białołęki do metra w tej okolicy czyli kasację linii 41, 160, 169 lub 500, 212, 269, 412 lub 512, 527 oraz E-9. Pewnie powstanie nowa linia w ich miejsce jako dowozówka do metra lub jakaś z tych linii wyżej zostanie takim czymś w stylu planowanej 154. Obym się mylił. :sigh:
Cytuję Jurajczyk Śląski:

-714, 719 i 729,
:-)

Tutaj zapomniałem dodać, że jest ok, tak więc napiszę to tutaj. :-)
Cytować
#23 Jurajczyk Śląski 2022-03-23 20:47
Cytuję ccc:
Cytuję R-4:
Cytuję CafeKaskada:
Cytat:

-190 jak rozumiem ta częstotliwość jest dzięki likwidacji 160, dobrze że ją skrócono, tylko czy Znana to dobry wybór,

Kto powiedział, że 160 zostanie zlikwidowane? Wątpię, by został przedstawiony tak idiotyczny pomysł.


Nieoficjalnie, Wg ostatniej propozycji E-9,160 i 527 likwidacja, w zamian bardzo częsta dowozówka najprawdopobniej 227 lub 260 Grodzisk-Derby- Metro Kondratowicza. Ale w Czwartek oprócz tego wyjdą jeszcze inne ciekawe planowane likwidacje linii bo to nie jedyne linie planowane do zlikwidowania na Targówku i Białołęce


Ale w czwartek nie będzie dyskusji o liniach na Bródnie, co za bzdury
Na WTP pisze ,,a dla Targówka i Białołęki 24 marca o godz. 17.30", pewnie myślisz, że Bródno to osobna dzielnica, ono jest częścią administracyjnie Targówka i jego temat będzie poruszony na spotkaniu jutro.
Cytować
#22 R-4 2022-03-23 19:19
Cytuję CafeKaskada:
Cytuję Adam:

A myślisz że pętla na Bemowie będzie taka pojemna?? Tak jak na Pralce zrobili petle ktora nie nadaje się do takiej ilości linii i czasami naprawdę ciężko wyjechać. A ilu chłopaków już lusterka zachaczalo narożnikiem autobusu. I stawanie na lewym pasie. Skończy się to jak ktoś zrobi sobie krzywde wsiadajac albo wysiadając i założy jakaś sprawe która wygra z wielkim hukiem.

Ale to nie jest pętla, tylko ciąg ulic i wątpię, żeby te linie miały tam postój.

Cytuję R-4:
[quote name="CafeKaskada"][quote name="Jurajczyk Śląski]
-190 jak rozumiem ta częstotliwość jest dzięki likwidacji 160, dobrze że ją skrócono, tylko czy Znana to dobry wybór,


Nieoficjalnie, Wg ostatniej propozycji E-9,160 i 527 likwidacja, w zamian bardzo częsta dowozówka najprawdopobniej 227 lub 260 Grodzisk-Derby- Metro Kondratowicza. Ale w Czwartek oprócz tego wyjdą jeszcze inne ciekawe planowane likwidacje linii bo to nie jedyne linie planowane do zlikwidowania na Targówku i Białołęce


Likwidacja E-9 i 160 jest bez sensu. E-9 to zupełnie inna bajka i ma dowozić do pierwszej linii metra. 160 również daje bezpośrednie połączenie Białołęki (gdzie nie ma metra) z Centrum. Jak zwykle próbuje się Derby za wszelką cenę wsadzić do najbliższego metra i jako były mieszkaniec wiem, jak bardzo złym pomysłem to jest. E-9 nijak się ma do drugiej linii metra, bo to ma być szybka dowozówka do pierwszej linii metra. Likwidacja 160 również jest złym pomysłem, już lepszym pomysłem byłoby je faktycznie zlikwidować, ale zachować 527 na trasie do Dworca Centralnego, z mniejszą ilością przystanków, aby była to faktycznie dobra alternatywa dla metra.



Moim zdaniem powinno pozostać 120 na swojej trasie, 527 puścić zmodyfikowaną trasą 160 (bez zwiedzania Targówka), a 160 Przedłużyć na Olesin i z Olesina, ostródzką i Derbami do Metra. Wtedy skoordynować na wspólnych odcinkach z 120,134 i 527, a 134 pozostawić do Marymontu. Jeżeli chodzi o E-9, ZTM argumentował pomysł jej likwidacji, że po otwarciu bliższej stacji drugiej linii metra spadnie zainteresowanie pasażerów dojazdem do pierwszej linii metra przez zakorkowaną S8. Ten sam argument został wykorzystany również przy linii 134 (Skierowanie na Bródno). Także w relacji Białołęka- Marymont ma pozostać jedynie 132 na zmienionej trasie w obrębie Białołęki. Tak jak zmiany na Bemowie i Ursusie są przyjmowane dosyć dobrze, jestem pewny, że Bródno, Derby i Targówek nie zaakceptują propozycji.
Cytować
#21 ashir 2022-03-23 17:13
Cytuję ccc:
Cytuję R-4:
Cytuję CafeKaskada:
Cytat:

-190 jak rozumiem ta częstotliwość jest dzięki likwidacji 160, dobrze że ją skrócono, tylko czy Znana to dobry wybór,

Kto powiedział, że 160 zostanie zlikwidowane? Wątpię, by został przedstawiony tak idiotyczny pomysł.


Nieoficjalnie, Wg ostatniej propozycji E-9,160 i 527 likwidacja, w zamian bardzo częsta dowozówka najprawdopobniej 227 lub 260 Grodzisk-Derby- Metro Kondratowicza. Ale w Czwartek oprócz tego wyjdą jeszcze inne ciekawe planowane likwidacje linii bo to nie jedyne linie planowane do zlikwidowania na Targówku i Białołęce


Ale w czwartek nie będzie dyskusji o liniach na Bródnie, co za bzdury
Będzie jutro analogiczne spotkanie o zmianach na Targówku i Białołęce, jak te co wczoraj było dla Bemowa i Ursusa.
Cytować
#20 CafeKaskada 2022-03-23 17:11
Cytuję Adam:

A myślisz że pętla na Bemowie będzie taka pojemna?? Tak jak na Pralce zrobili petle ktora nie nadaje się do takiej ilości linii i czasami naprawdę ciężko wyjechać. A ilu chłopaków już lusterka zachaczalo narożnikiem autobusu. I stawanie na lewym pasie. Skończy się to jak ktoś zrobi sobie krzywde wsiadajac albo wysiadając i założy jakaś sprawe która wygra z wielkim hukiem.

Ale to nie jest pętla, tylko ciąg ulic i wątpię, żeby te linie miały tam postój.

Cytuję R-4:
[quote name="CafeKaskada"][quote name="Jurajczyk Śląski]
-190 jak rozumiem ta częstotliwość jest dzięki likwidacji 160, dobrze że ją skrócono, tylko czy Znana to dobry wybór,


Nieoficjalnie, Wg ostatniej propozycji E-9,160 i 527 likwidacja, w zamian bardzo częsta dowozówka najprawdopobniej 227 lub 260 Grodzisk-Derby- Metro Kondratowicza. Ale w Czwartek oprócz tego wyjdą jeszcze inne ciekawe planowane likwidacje linii bo to nie jedyne linie planowane do zlikwidowania na Targówku i Białołęce


Likwidacja E-9 i 160 jest bez sensu. E-9 to zupełnie inna bajka i ma dowozić do pierwszej linii metra. 160 również daje bezpośrednie połączenie Białołęki (gdzie nie ma metra) z Centrum. Jak zwykle próbuje się Derby za wszelką cenę wsadzić do najbliższego metra i jako były mieszkaniec wiem, jak bardzo złym pomysłem to jest. E-9 nijak się ma do drugiej linii metra, bo to ma być szybka dowozówka do pierwszej linii metra. Likwidacja 160 również jest złym pomysłem, już lepszym pomysłem byłoby je faktycznie zlikwidować, ale zachować 527 na trasie do Dworca Centralnego, z mniejszą ilością przystanków, aby była to faktycznie dobra alternatywa dla metra.
Cytować
#19 Bródnowczan 2022-03-23 16:35
Cytuję ccc:
Cytuję R-4:
Cytuję CafeKaskada:
Cytat:

-190 jak rozumiem ta częstotliwość jest dzięki likwidacji 160, dobrze że ją skrócono, tylko czy Znana to dobry wybór,

Kto powiedział, że 160 zostanie zlikwidowane? Wątpię, by został przedstawiony tak idiotyczny pomysł.


Nieoficjalnie, Wg ostatniej propozycji E-9,160 i 527 likwidacja, w zamian bardzo częsta dowozówka najprawdopobniej 227 lub 260 Grodzisk-Derby- Metro Kondratowicza. Ale w Czwartek oprócz tego wyjdą jeszcze inne ciekawe planowane likwidacje linii bo to nie jedyne linie planowane do zlikwidowania na Targówku i Białołęce


Ale w czwartek nie będzie dyskusji o liniach na Bródnie, co za bzdury
Ależ oczywiście, że będzie. O 17:30 online będzie o proponowanych zmianach na Bródnie. Wystarczy dokładnie prześledzić ogłoszenie ze strony z plakatami.
Cytować
#18 ccc 2022-03-23 10:53
Cytuję R-4:
Cytuję CafeKaskada:
Cytat:

-190 jak rozumiem ta częstotliwość jest dzięki likwidacji 160, dobrze że ją skrócono, tylko czy Znana to dobry wybór,

Kto powiedział, że 160 zostanie zlikwidowane? Wątpię, by został przedstawiony tak idiotyczny pomysł.


Nieoficjalnie, Wg ostatniej propozycji E-9,160 i 527 likwidacja, w zamian bardzo częsta dowozówka najprawdopobniej 227 lub 260 Grodzisk-Derby- Metro Kondratowicza. Ale w Czwartek oprócz tego wyjdą jeszcze inne ciekawe planowane likwidacje linii bo to nie jedyne linie planowane do zlikwidowania na Targówku i Białołęce
Ale w czwartek nie będzie dyskusji o liniach na Bródnie, co za bzdury
Cytować
#17 Adam 2022-03-23 06:12
Cytuję CafeKaskada:
Sczerze mówiąc, nie wiem, jaki sens ma 109 w tak ogryzkowej formie. Frekwencja będzie taka, jak w 318. Za to 171 mogłoby jeździć na przykład Połczyńską. 112 również nie powinno być skrócone, jeździ prostopadle do metra i będzie mijać tylko jedną stację (na Bemowie).

Ale dziwię się, że nikt nie wpadł na to, aby 194, 713, 716 i 743 skierować do stacji Bemowo.

Również dziwię się, czemu 197 zabierają z Ursusa i głowią się, jak to zastąpić.

A myślisz że pętla na Bemowie będzie taka pojemna?? Tak jak na Pralce zrobili petle ktora nie nadaje się do takiej ilości linii i czasami naprawdę ciężko wyjechać. A ilu chłopaków już lusterka zachaczalo narożnikiem autobusu. I stawanie na lewym pasie. Skończy się to jak ktoś zrobi sobie krzywde wsiadajac albo wysiadając i założy jakaś sprawe która wygra z wielkim hukiem.
Cytować
#16 Jurajczyk Śląski 2022-03-22 23:42
Cytuję łowca:
Skracanie 112 to bzdura, zwłaszcza jak na pełnej trasie z Bielan do Ciepłowni jest tylko 26. 171 mogłoby je zastąpić, ale musiałoby jechać dalej Reymonta, najlepiej do Kasprowicza (Marymont?). 112 można dać na Os. G. za 190. Wtedy na odcinku do Karolina wydłużyć 127. Z 177 robi się już niezłe połączenie Bemowo-Ursus/Włochy.
149 mogłoby jechać Człuchowską i Olbrachta na Koło.
Skracanie 197 to bzdura, od kominów do Gierdziejewskiego jedzie pełne.
Poza tym: całotygodniowe 401, 191 wydłużyć do WKD.

Ja bym do 26 się nie przywiązywał, po budowie rozjazdów na Kasprzaka, tę rolę przejmie 11, które będzie dla wielu mniej komfortowe, gdyż będą to tramwaje dwukierunkowe, a więc z mniejszą liczbą miejsc siedzących.
Cytować
#15 Jurajczyk Śląski 2022-03-22 23:39
Cytuję .:
190 to w trybie natychmiastowym powinna trafić do Metra Ratusz Arsenal, ewentualnie dworzec Wileński, a nie ciągnąć na Znaną przez pół miasta.

Na Wileński to już byłby średniak, lepszym pomysłem byłoby podzielenie na 2. linie (190 Karolin-Dw. Wschodni, oraz 101 (C.H. Marki-Mariensztat przez przystanki Okrzei, Metro Stadion Narodowy, Most Świętokrzyski, Metro CNK, Bibliotekę Uniwersytecką, Dobrą, tak wiem, że tam są korki, ale zapewniłoby temu rejonowi łatwiejszy dojazd na prawobrzeże, a dodatkowo wartość turystyczna, tego rejonu wzrośnie po budowie kładki, więc jakiś pasażerów się uzbiera). :-)
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Wyszukiwarka

Kliknij, aby zobaczyć

Ta strona używa plików cookies.
Pokaż mi więcej informacji na ten temat   
ROZUMIEM

Polecamy