Strona Główna

Tramwaje wracają na Prostą i Kasprzaka

b_150_150_0_00_images_IMG_5198-Edit.jpg

Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.

W związku z zakończeniem prac związanych z budową metra, w tym budowy wentylatorni szlakowej w ulicy Kasprzaka, od 30 listopada 2019 roku tramwaje wrócą na ciąg ulic: Prosta - Kasprzaka - Skierniewicka, który był zamknięty od lipca 2017 roku.

Zmiany tras:

Linia Zmiana
10 Zmiana trasy: METRO MŁOCINY – … – Połczyńska – Wolska – Skierniewicka – Kasprzaka – Prosta – al. Jana Pawła II – … – WYŚCIGI
 11  Uruchomienie linii: RONDO DASZYŃSKIEGO – Prosta – Kasprzaka – Skierniewicka – Wolska – Połczyńska – Powstańców Śląskich – al. Reymonta – Broniewskiego – PIASKI
 28  Skrócenie linii: DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) – … – pl. Grunwaldzki – Broniewskiego – PIASKI

 

Komentarze   

#16 Jurajczyk Śląski 2019-11-29 08:58
Cytuję Kamil:
Chwilowo tak będzie od 07.01 kolejna zmiana.
10 Wyścigi-Koło
11 Metro Młociny-Rondo Daszyńskiego
23 Czynszowa-Koło bez przystanku na pętli
26 Wiatraczna-Nowe Bemowo
28 Dw.Wschodni-Koło

A jakie źródło tych wieści?
Cytować
#15 Jurajczyk Śląski 2019-11-29 08:57
Ciekawe, czy solówki ostaną się na tego typu liniach po dostawie Hyundaiów. Hyundaie 24m i Jazzy 134N mogą się czasami okazać za duże, ale z drugiej strony na każdej linii jakąś część taboru powinny stanowić niskopodłogowce. Przydały by się krótkie Moderusy, takie jak Elbląg zamówił, ale kupno takich tramwajów w Warszawie byłoby narażeniem się na potężny wstyd.
Albo jak EVO w Ołomuńcu. Ale pewnie poleci częstotliwość.
Cytować
#14 Ok 2019-11-29 00:56
Cytuję Mariusz:
Ztm, dlatego skierował 11 do pętli Piaski aby można było ją zawieszać, bo pokrywa się z linią 10. W przypadku skierowania 10 do Piasek nie byłoby takiej możliwości. A tak od 24.12 do 2.01 będzie napewno zawieszona, tak samo się stanie w okresie ferii

Do Piasek? A ty skąd?
Cytować
#13 Kamil 2019-11-28 21:25
Chwilowo tak będzie od 07.01 kolejna zmiana.
10 Wyścigi-Koło
11 Metro Młociny-Rondo Daszyńskiego
23 Czynszowa-Koło bez przystanku na pętli
26 Wiatraczna-Nowe Bemowo
28 Dw.Wschodni-Koło
Cytować
#12 x 2019-11-28 14:38
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Cytuję x:
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Nie lepiej dać 11 na Metro Młociny (ewentualnie połączyć ze skróconymi kursami 2), a 10 skierować na Piaski?

Zgoda, 11 powinna być od metra do metra. Ewentualnie można spróbować przedłużyć na Metro Marymont, albo na Tarchomin Kościelny. I pytanie, czy 28 ktoś będzie chciał jeździć po skróceniu trasy, chyba tylko osoby jadące z Bielan/Żoliborza na Pragę.

Raczej tak. Czyli klasyczne solówki wystarczą. A nawet by wystarczyła klasyczna eNka. :)

Ciekawe, czy solówki ostaną się na tego typu liniach po dostawie Hyundaiów. Hyundaie 24m i Jazzy 134N mogą się czasami okazać za duże, ale z drugiej strony na każdej linii jakąś część taboru powinny stanowić niskopodłogowce. Przydały by się krótkie Moderusy, takie jak Elbląg zamówił, ale kupno takich tramwajów w Warszawie byłoby narażeniem się na potężny wstyd.
Cytować
#11 MobilisA075 2019-11-28 11:16
A obsługa 10 i 28 jak będzie wyglądać? Od 3 lat nie piszecie obsługi tramwajów
Cytować
#10 Mariusz 2019-11-28 08:21
Ztm, dlatego skierował 11 do pętli Piaski aby można było ją zawieszać, bo pokrywa się z linią 10. W przypadku skierowania 10 do Piasek nie byłoby takiej możliwości. A tak od 24.12 do 2.01 będzie napewno zawieszona, tak samo się stanie w okresie ferii
Cytować
#9 Jurajczyk Śląski 2019-11-27 21:20
Cytuję x:
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Nie lepiej dać 11 na Metro Młociny (ewentualnie połączyć ze skróconymi kursami 2), a 10 skierować na Piaski?

Zgoda, 11 powinna być od metra do metra. Ewentualnie można spróbować przedłużyć na Metro Marymont, albo na Tarchomin Kościelny. I pytanie, czy 28 ktoś będzie chciał jeździć po skróceniu trasy, chyba tylko osoby jadące z Bielan/Żoliborza na Pragę.

Raczej tak. Czyli klasyczne solówki wystarczą. A nawet by wystarczyła klasyczna eNka. :)
Cytować
#8 Jurajczyk Śląski 2019-11-27 21:19
Cytuję MobilisA075:
Bez sensu z tą 11. Prawie całą trasę się dubluje z 10. Już lepiej 11 dać na Narutowicza, albo nie uruchamiać 11, a zrobić silną 10

Dokładnie. Ewentualnie w ramach trasy 10 zrobić kursy skrócone.
Cytować
#7 Ok 2019-11-27 17:46
Cytuję Jasiek:
Przez 90% trasy "10" i "11" mają tę samą trasę. Lepiej byłoby skierować "11" do pl. Narutowicza. tak jak obecnie "28"


Ciekawy pomysł w sytuacji braku skrętu z Kasprzaka w Towarową
Cytować
#6 MM 2019-11-27 16:12
Cytuję Jasiek:
Przez 90% trasy "10" i "11" mają tę samą trasę. Lepiej byłoby skierować "11" do pl. Narutowicza. tak jak obecnie "28"


A teleportacja na którym skrzyżowaniu?
Cytować
#5 MobilisA075 2019-11-27 14:39
Bez sensu z tą 11. Prawie całą trasę się dubluje z 10. Już lepiej 11 dać na Narutowicza, albo nie uruchamiać 11, a zrobić silną 10
Cytować
#4 x 2019-11-27 14:26
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Nie lepiej dać 11 na Metro Młociny (ewentualnie połączyć ze skróconymi kursami 2), a 10 skierować na Piaski?

Zgoda, 11 powinna być od metra do metra. Ewentualnie można spróbować przedłużyć na Metro Marymont, albo na Tarchomin Kościelny. I pytanie, czy 28 ktoś będzie chciał jeździć po skróceniu trasy, chyba tylko osoby jadące z Bielan/Żoliborza na Pragę.
Cytować
#3 Jasiek 2019-11-27 09:36
Przez 90% trasy "10" i "11" mają tę samą trasę. Lepiej byłoby skierować "11" do pl. Narutowicza. tak jak obecnie "28"
Cytować
#2 x 2019-11-27 06:52
11, 22, 28, zmieści się tyle linii na Piaskach?
Cytować
#1 Jurajczyk Śląski 2019-11-27 00:39
Nie lepiej dać 11 na Metro Młociny (ewentualnie połączyć ze skróconymi kursami 2), a 10 skierować na Piaski?
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Wyszukiwarka

Kliknij, aby zobaczyć

Reklama