Strona Główna

Zmiany tras po otwarciu metra na Bemowo

Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.

Zarząd Transportu Miejskiego opublikował ostateczne zmiany po uruchomieniu metra do stacji Bemowo. Pierwsze zmiany, obejmujące korekty tras linii 714, 719 i 729 zostały wdrożone 2 lipca 2022 roku, zaś pozostałe wejdą w życie 16 lipca 2022 roku.

Linia

W propozycji złożonej w marcu

Ostateczna zmiana

109

Skierowanie linii na nową trasę: Torwar - Emilii Plater.

Trasa:

EMILII PLATER – Emilii Plater – Aleje Jerozolimskie – Bracka – pl. Trzech Krzyży (powrót: Nowy Świat) – Książęca – Rozbrat – Górnośląska – Wisłostrada – TORWAR (powrót: Łazienkowska – Rozbrat).

Nic się nie zmieniło w stosunku do propozycji.

112

Skierowanie linii na nową trasę: CH Marki - Nowe Bemowo.

Trasa:

CH MARKI – Toruńska – Głębocka – św. Wincentego – L. Kondratowicza – Chodecka – Łojewska – Łabiszyńska – L. Kondratowicza – Bazyliańska – P. Wysockiego – Toruńska – most gen. S. Grota–Roweckiego – al. Armii Krajowej – J. Słowackiego – S. Żeromskiego – al. W. Reymonta – Powstańców Śląskich – NOWE BEMOWO

Skierowanie linii na nową trasę: CH Marki - Chomiczówka.

Trasa:

CH MARKI – Toruńska – Głębocka – św. Wincentego – Matki Teresy z Kalkuty – Chodecka – Łojewska – Łabiszyńska – Toruńska – most gen. S.Grota Roweckiego –  al. Armii Krajowej – J. Słowackiego – S. Żeromskiego – al. W. Reymonta – J. Conrada – CHOMICZÓWKA

122

Skierowanie linii na nową trasę: Gwiaździsta - Nowe Bemowo.

Trasa:

GWIAŹDZISTA – Gwiaździsta – pl. T.W. Wilsona – Z. Krasińskiego – Powązkowska – gen. S. Maczka – gen. K. S. Rudnickiego – J. Kochanowskiego – al. W. Reymonta – Powstańców Śląskich – NOWE BEMOWO

Nic się nie zmieniło w stosunku do propozycji.

129

W planie z marca nie było propozycji zmiany trasy tej linii.

Zmiana trasy w rejonie Ursusa:

KOŁO – Obozowa (powrót: Obozowa – E. Ciołka – Newelska – Księcia Janusza) – Deotymy – Górczewska – Jana Olbrachta – Stroma (powrót: O. Boznańskiej) – Strąkowa – Oświatowa – Człuchowska – Powstańców Śląskich (powrót: Powstańców Śląskich – Strąkowa)- Dźwigowa – Wałowicka – Sympatyczna – Cegielniana – Techników – Popularna – Bolesława Chrobrego – Ryżowa – Dzieci Warszawy – Wiosny Ludów – PKP URSUS (powrót: Opieńskiego – Kościuszki – Dzieci Warszawy)

149

Skierowanie linii na nową trasę: Groty - Metro Bemowo.

Trasa:

GROTY – Bolimowska (powrót: Spychowska – H. Dobrzańskiego „Hubala”) – A. Kocjana – Lazurowa – Górczewska – METRO BEMOWO

Nic się nie zmieniło w stosunku do propozycji.

154

Skierowanie linii na nową trasę: P+R Al. Krakowska - Dworzec Zachodni.

Trasa:

P+R AL. KRAKOWSKA – al. Krakowska – Komitetu Obrony Robotników – Żwirki i Wigury – 1 Sierpnia – al. Krakowska – Grójecka – Bitwy Warszawskiej 1920 r. – Szczęśliwicka – ppłk. M. Sokołowskiego „Grzymały” – Aleje Jerozolimskie – DW. ZACHODNI

 

Nic się nie zmieniło w stosunku do propozycji.

155

W planie z marca nie było propozycji uruchomienia tej linii.

Uruchomienie nowej linii:

ZAJEZDNIA WOLA – Młynarska – Leszno – Okopowa (powrót: Wolska) – al. Solidarności – pl. Bankowy – Marszałkowska – Aleje Jerozolimskie – Bracka – pl. Trzech Krzyży (powrót: Nowy Świat) – Książęca – Rozbrat – Górnośląska – Wisłostrada – TORWAR (powrót: Łazienkowska – Rozbrat)

167

Skierowanie linii na nową trasę: Siekierki-Sanktuarium - Stare Bemowo.

Trasa:

SIEKIERKI–SANKTUARIUM – Gościniec – Bartycka – Czerniakowska – J. Gagarina – Spacerowa – Goworka – Puławska – Rakowiecka – al. Niepodległości –Trasa Łazienkowska –Grójecka – Bitwy Warszawskiej 1920 r.– al. Prymasa Tysiąclecia – M. Kasprzaka – Wolska – Redutowa – Jana Olbrachta – Górczewska – Lazurowa – gen. S. Kaliskiego – STARE BEMOWO

Nic się nie zmieniło w stosunku do propozycji.

171

Skierowanie linii na nową trasę: Chomiczówka - Os. Górczewska.

Trasa:

CHOMICZÓWKA  – J. Conrada –  al. W. Reymonta – Powstańców Śląskich – Piastów Śląskich – Żołnierzy Wyklętych – Wrocławska – Radiowa – Powstańców Śląskich –  Człuchowska – Lazurowa – Górczewska – OS. GÓRCZEWSKA

Skierowanie linii na nową trasę: Żeromskiego - Os. Górczewska.

Trasa:

ŻEROMSKIEGO/ METRO SŁODOWIEC – Marymoncka (powrót: A. Sacharowa – Marymoncka) – S. Żeromskiego – al. W. Reymonta – Powstańców Śląskich –  Piastów Śląskich – Żołnierzy Wyklętych – Wrocławska – Radiowa Powstańców Śląskich – Człuchowska – Lazurowa – Górczewska – OS.GÓRCZEWSKA

177

Skierowanie linii na nową trasę: Ursus-Niedźwiadek - Os. Górczewska.

Trasa:

URSUS–NIEDŹWIADEK – Orląt Lwowskich – M. Keniga – Orłów Piastowskich – Czerwona Droga – Posag 7 Panien – Szamoty – Traktorzystów – al. 4 Czerwca 1989 r. – Lazurowa – Człuchowska – Powstańców Śląskich – Górczewska – OS. GÓRCZEWSKA

Nic się nie zmieniło w stosunku do propozycji.

178

Skierowanie linii na nową trasę: Konwiktorska/Rondo Daszyńskiego - Skorosze.

Trasa:

KONWIKTORSKA / RONDO DASZYŃSKIEGO – Prosta – M. Kasprzaka – al. Prymasa Tysiąclecia – Aleje Jerozolimskie – Popularna  – Bolesława Chrobrego – Ryżowa – A. Prystora – Skoroszewska – SKOROSZE

Nic się nie zmieniło w stosunku do propozycji.

190

Skierowanie linii na nową trasę: CH Marki - Znana.

Trasa:

CH MARKI – Radzymińska – al. Solidarności – most Śląsko–Dąbrowski – al. Solidarności – Leszno – Górczewska – Jana Olbrachta – ZNANA

Nic się nie zmieniło w stosunku do propozycji.

197

Skierowanie linii na nową trasę: Gwiaździsta - Cm. Wolski.

Trasa:

GWIAŹDZISTA – Gwiaździsta – Podleśna – Marymoncka – al. Zjednoczenia – S. Żeromskiego – W. Perzyńskiego – gen. K. S. Rudnickiego – Obrońców Tobruku – Księcia Bolesława – Księcia Janusza – Obozowa – (powrót : Newelska) – E. Ciołka – Górczewska – Jana Olbrachta – Redutowa – Wolska – Fort Wola – CM. WOLSKI

Nic się nie zmieniło w stosunku do propozycji.

201

Skierowanie linii na nową trasę: Nowe Bemowo - Metro Księcia Janusza. Likwidacja kursów wariantowych przez ul. Żołnierzy Wyklętych.

Trasa:

NOWE BEMOWO – Powstańców Śląskich – Piastów Śląskich – Osmańczyka – Z. Pieniążka – Obrońców Tobruku – Księcia Bolesława – Księcia Janusza – Obozowa – Deotymy – Górczewska – E. Ciołka – METRO KSIĘCIA JANUSZA (powrót: E. Ciołka – Newelska – Księcia Janusza)

Kursy wariantowe przez ul. Żołnierzy Wyklętych nie zostaną zlikwidowane.

207

Skierowanie linii na nową trasę: PKP Ursus - Regulska.

Trasa:

PKP URSUS – Wiosny Ludów – Opieńskiego – Kościuszki – Dzieci Warszawy (powrót:  Dzieci Warszawy – Wiosny Ludów) – Dzieci Warszawy – Ryżowa – A. Prystora – Skoroszewska – Starodęby – Aleje Jerozolimskie – S. Bodycha (powrót:  M. Spisaka – Aleje Jerozolimskie) – M. Spisaka – PKP Ursus – Regulska – REGULSKA

Skierowanie linii na nową trasę: Regulska - Ursus-Ratusz.

Trasa:

URSUS-RATUSZ – Traktorzystów – Szamoty – Posag 7 Panien – K. Gierdziejewskiego – Cierlicka – T. Kościuszki – Bohaterów Warszawy – W. Sławka – Dzieci Warszawy – Ryżowa – A. Prystora – Skoroszewska – Starodęby – Aleje Jerozolimskie – S. Bodycha (powrót:  M. Spisaka – Aleje Jerozolimskie) – M. Spisaka – PKP Ursus – Regulska – REGULSKA

220

Nowa trasa:

P+R AL. KRAKOWSKA – al. Krakowska – Szyszkowa – Środkowa – Ryżowa – A. Prystora – Skoroszewska – Dzieci Warszawy – Poczty Gdańskiej – al. 4 Czerwca 1989 r. – Lazurowa – Kaliskiego – Radiowa – Wrocławska – Żołnierzy Wyklętych – Piastów Śląskich – Powstańców Śląskich – NOWE BEMOWO

Nic się nie zmieniło w stosunku do propozycji.

249

W planie z marca nie było propozycji zmiany trasy tej linii.

Skierowanie linii na nową trasę: Chrzanów - Koło.

Trasa:

KOŁO – Obozowa (powrót: Obozowa – E. Ciołka – Newelska – Księcia Janusza) – Deotymy – Górczewska – Powstańców Śląskich – Człuchowska – Lazurowa – Szeligowska – gen. L. Rayskiego – CHRZANÓW (powrót: gen. L. Rayskiego – M. Coopera – Górczewska – Lazurowa – Człuchowska)

714

Skrócenie do krańca Metro Bemowo.

Nic się nie zmieniło w stosunku do propozycji.

716

Nowa trasa:

PIASTÓW (OGIŃSKIEGO) – Sowińskiego – Wojska Polskiego – Warszawska – Władysława Jagiełły – Lalki – K. Gierdziejewskiego – Połczyńska – Wolska – Fort Wola – CM. WOLSKI

Nowa trasa:

PIASTÓW (OGIŃSKIEGO) – Sowińskiego – … Orląt Lwowskich – PKP Ursus Niedźwiadek – M. Keniga – Warszawska – Władysława Jagiełły – Lalki – K. Gierdziejewskiego – Połczyńska – Wolska – Fort Wola – CM. WOLSKI

719

Skrócenie do krańca Metro Bemowo.

Nic się nie zmieniło w stosunku do propozycji.

729

Skrócenie do krańca Metro Bemowo.

Nic się nie zmieniło w stosunku do propozycji.

W przypadku niewłaściwego wyświetlania tabelki na telefonach komórkowych, zalecamy przeglądanie artykułu w orientacji poziomej

Mapki oraz szczegóły na stronie WTP

 

Komentarze   

#25 michael112 2022-07-07 13:00
@Jurajczyk Śląski:
Apropo 177, to dodam że ta linia w zaproponowanym przez ZTM przebiegu, nie będzie także miała już nic wspólnego z pierwotną trasą tej linii z momentu uruchomienia w 1996 r.
Cytować
#24 Wotek 2022-07-07 09:39
Wiem że pytanie nie do tematu, ale na jakich liniach można zobaczyć Ursusy?
Cytować
#23 Jurajczyk Śląski 2022-07-05 18:57
Cytuję michael112:
Kilka uwag numerkowych:

109 - kto to wymyślił żeby jeździlo z centrum na Powiśle? Od zarania dziejów jeździło z centrum na Jelonki, a ten odcinek dodano ledwie dwa lata temu.
155 - ta trasa wygląda niemal kropka w kropkę jak dawne 166, istniejące do 1997 r. 155 też jeździło i na Woli i na Powiślu, jednak była to trochę inna trasa.

Jak to rozwiązać? W tym celu trzeba zmienić jakoś numer dotychczasowego 166, tego z Kabat.

Tak się akurat składa że w projekcie przewidziana jest zmiana trasy linii 177 w Ursusie. To bardzo dobra okoliczność, bo przy tej okazji można zmienić tej linii numer. Na jakikolwiek wolny pewnie z puli 2xx. Dzięki temu numer 177 się uwalnia dla dotychczasowego 166 (kabackiego). Albowiem 166 powstało z 513, a 513 powstało z połączenia dawnego 177 z 403. Czyli zmieniając 166 na 177 wracamy do korzeni.
Wtedy planowane 155 dostaje numer 166, bo trasa niemal identyczna, a planowane 109 dostaje numer 155. Bo 155 też było na Powiślu i dostaje trasę mniej kojarzącą się.

Podsumowując:
177 (w Ursusie) => dowolny numer wolny z puli 2xx
166 (na Kabatach) => 177
155 => 166
109 => 155

Ja rozumiem, by numery reaktywowane po iluś latach odpowiadały jak najbardziej historycznym przebiegom i okolicom, w których był ten numer, ale moim zdaniem nie należy tego robić za wszelką cenę. Czy jakaś babcia, która pojedzie na drugi koniec miasta, do koleżanki, z która z nią pracowała przez wiele lat i zobaczy przy jej domu autobus z numerem jaki jeździł koło niej, to pomyśli, że pojedzie nim do domu? No nie, tak samo ludność napływową, czy młodą część społeczeństwa nie obchodzi raczej, że ten numer był kiedyś używany w innym rejonie...
Cytować
#22 Jurajczyk Śląski 2022-07-05 18:50
Cytuję jakubbialek2:
Proponowałbym w zamian za wywalenie już całkiem tej pozostałości po 109, delikatną zmianę trasy linii 155 - mianowicie jechałaby Marszałkowską, Świętokrzyską, Emilii Plater do Al. Jerozolimskich i wtedy na Torwar. I przy okazji nie byłoby tego cholernego dubla, jaki mają zamiar zrobić przy uruchamianiu 155...

Cytuję MobilisA075:
Cytuję jakubbialek2:
Proponowałbym w zamian za wywalenie już całkiem tej pozostałości po 109, delikatną zmianę trasy linii 155 - mianowicie jechałaby Marszałkowską, Świętokrzyską, Emilii Plater do Al. Jerozolimskich i wtedy na Torwar. I przy okazji nie byłoby tego cholernego dubla, jaki mają zamiar zrobić przy uruchamianiu 155...

Popieram, powinni 155 wydłużyc spod zajezdni Wola na Karolin, na Wolskiej brak autobusów, wystarczy awaria tramwaju i koniec, na Karolin w zamian za 112 i 155 tam było kiedyś

W ogóle jaki tabor sobie wyobrażają z takim pomysłem, Karsany? Ten duet nie ma szans na powodzenie, a wasze pomysły są dość dobre. :-)
Cytować
#21 MobilisA075 2022-07-05 15:20
Cytuję jakubbialek2:
Proponowałbym w zamian za wywalenie już całkiem tej pozostałości po 109, delikatną zmianę trasy linii 155 - mianowicie jechałaby Marszałkowską, Świętokrzyską, Emilii Plater do Al. Jerozolimskich i wtedy na Torwar. I przy okazji nie byłoby tego cholernego dubla, jaki mają zamiar zrobić przy uruchamianiu 155...

Popieram, powinni 155 wydłużyc spod zajezdni Wola na Karolin, na Wolskiej brak autobusów, wystarczy awaria tramwaju i koniec, na Karolin w zamian za 112 i 155 tam było kiedyś
Cytować
#20 jakubbialek2 2022-07-05 07:17
Proponowałbym w zamian za wywalenie już całkiem tej pozostałości po 109, delikatną zmianę trasy linii 155 - mianowicie jechałaby Marszałkowską, Świętokrzyską, Emilii Plater do Al. Jerozolimskich i wtedy na Torwar. I przy okazji nie byłoby tego cholernego dubla, jaki mają zamiar zrobić przy uruchamianiu 155...
Cytować
#19 AW 2022-07-04 23:12
Cytuję Bielany:
Cytuję Jarosław:
Nie wiem jak ZTM wyobraża sobie pętlę przy metrze Słodowiec na której 171 będzie zatrzymywało się razem z 850, które ma tam ponad godzinne postoje.


Postój może odbywać się przy przystanku na Sacharowej.


Jeszcze jest Żwirkowa i Wigurowa.
Cytować
#18 Adam 2022-07-04 18:29
Cytuję michael112:
Kilka uwag numerkowych:

109 - kto to wymyślił żeby jeździlo z centrum na Powiśle? Od zarania dziejów jeździło z centrum na Jelonki, a ten odcinek dodano ledwie dwa lata temu.
155 - ta trasa wygląda niemal kropka w kropkę jak dawne 166, istniejące do 1997 r. 155 też jeździło i na Woli i na Powiślu, jednak była to trochę inna trasa.

Jak to rozwiązać? W tym celu trzeba zmienić jakoś numer dotychczasowego 166, tego z Kabat.

Tak się akurat składa że w projekcie przewidziana jest zmiana trasy linii 177 w Ursusie. To bardzo dobra okoliczność, bo przy tej okazji można zmienić tej linii numer. Na jakikolwiek wolny pewnie z puli 2xx. Dzięki temu numer 177 się uwalnia dla dotychczasowego 166 (kabackiego). Albowiem 166 powstało z 513, a 513 powstało z połączenia dawnego 177 z 403. Czyli zmieniając 166 na 177 wracamy do korzeni.
Wtedy planowane 155 dostaje numer 166, bo trasa niemal identyczna, a planowane 109 dostaje numer 155. Bo 155 też było na Powiślu i dostaje trasę mniej kojarzącą się.

Podsumowując:
177 (w Ursusie) => dowolny numer wolny z puli 2xx
166 (na Kabatach) => 177
155 => 166
109 => 155

Patrzysz na to jak miłośnik KM ale niestety ludzie są przyzwyczajeni dp tej numeracji i jakie kolwiek zmiany tego typu są absolutnie nie potrzebne.
Cytować
#17 CafeKaskada 2022-07-04 17:20
@michael112, weź pod uwagę, że obecna numeracja funkcjonuje już od prawie 20 lat i gdyby teraz nagle przenumerować od tak 166 i nadać ten numer innej linii, zrobiłby się straszny bałagan. Po prostu zmiany w numeracji, które proponujesz wprowadziłyby straszny chaos.
Cytować
#16 michael112 2022-07-04 10:12
Kilka uwag numerkowych:

109 - kto to wymyślił żeby jeździlo z centrum na Powiśle? Od zarania dziejów jeździło z centrum na Jelonki, a ten odcinek dodano ledwie dwa lata temu.
155 - ta trasa wygląda niemal kropka w kropkę jak dawne 166, istniejące do 1997 r. 155 też jeździło i na Woli i na Powiślu, jednak była to trochę inna trasa.

Jak to rozwiązać? W tym celu trzeba zmienić jakoś numer dotychczasowego 166, tego z Kabat.

Tak się akurat składa że w projekcie przewidziana jest zmiana trasy linii 177 w Ursusie. To bardzo dobra okoliczność, bo przy tej okazji można zmienić tej linii numer. Na jakikolwiek wolny pewnie z puli 2xx. Dzięki temu numer 177 się uwalnia dla dotychczasowego 166 (kabackiego). Albowiem 166 powstało z 513, a 513 powstało z połączenia dawnego 177 z 403. Czyli zmieniając 166 na 177 wracamy do korzeni.
Wtedy planowane 155 dostaje numer 166, bo trasa niemal identyczna, a planowane 109 dostaje numer 155. Bo 155 też było na Powiślu i dostaje trasę mniej kojarzącą się.

Podsumowując:
177 (w Ursusie) => dowolny numer wolny z puli 2xx
166 (na Kabatach) => 177
155 => 166
109 => 155
Cytować
#15 Jurajczyk Śląski 2022-07-04 01:07
Cytuję Jarosław:
Nie wiem jak ZTM wyobraża sobie pętlę przy metrze Słodowiec na której 171 będzie zatrzymywało się razem z 850, które ma tam ponad godzinne postoje.

Oby po wakacjach trafiła na pętle Metro Marymont, w najgorszym razie po zmianach Bródnowskich. :-)
Cytować
#14 Bielany 2022-07-03 21:35
Cytuję Jarosław:
Nie wiem jak ZTM wyobraża sobie pętlę przy metrze Słodowiec na której 171 będzie zatrzymywało się razem z 850, które ma tam ponad godzinne postoje.


Postój może odbywać się przy przystanku na Sacharowej.
Cytować
#13 Jarosław 2022-07-03 19:36
Nie wiem jak ZTM wyobraża sobie pętlę przy metrze Słodowiec na której 171 będzie zatrzymywało się razem z 850, które ma tam ponad godzinne postoje.
Cytować
#12 Czerstwy 2022-07-03 17:40
Cytuję Juliusz:
Cytuję Łukasz:
Cytuję Mateusz R-2:
Jako mieszkaniec Ursusa nie jestem zadowolony ze skrócenia 197, ponieważ odebrało to możliwość połączenia z Wolą i Bemowem "na skróty". Na plus na pewno skrócenie 178, ponieważ dzięki temu znikną z jednego z najbardziej zakorkowanych odcinków.

Odcinek trasy PKP Ursus - Skorosze nie jest zakorkowany. Nadal nie widzę powodu, dla którego linia 178 jeździ aż na Konwiktorską i to codziennie. Kilka lat temu przeciwko skróceniu trasy linii 178 zaprotestowali niewidomi z Konwiktorskiej, jednak było to co najmniej dziwne, zwłaszcza że nie znam osoby, która widziałaby niewidomych w autobusach linii 178 na Trakcie Królewskim. Trasę linii 178 skróciłbym do relacji Skoroszewska - Metro Rondo Daszyńskiego, natomiast do Konwiktorskiej wydłużyłbym niektóre kursy linii 174.


178 powinni zostawić, a na całej trasie ( PKP Ursus - Konwiktorska ) dać dłuższe autobusy, bo często jest TRAGEDIA, żeby wsiąść.


Może pomyśl najpierw o tym, czy na Skoroszach nie będzie problemu z ich przejazdem, bo wbrew pozorom przegubem złamać się tam przy dużym natężeniu ruchu wcale nie byłoby tak prosto ;)
Cytować
#11 Mateusz R-2 2022-07-03 14:25
Cytuję Łukasz:
Cytuję Mateusz:
Jako mieszkaniec ul. Deotymy jestem bardzo zadowolony z pozostawienia autobusu do wola parku. Szkoda że nie udalo się zmienić czestotliwości linii 129 na większą (jedyne połączenie bezpośrednie woli i ursusa). Mam nadzieję, że linia 249 będzie jedziła z podobną czestotliwością co 149. Jak dla mnie zmiany na +

Ursus z Wolą łączy też linia 178 :-)

To łączy bardziej z tą Wolą najbliżej centrum, a chodziło o okolice Koła
Cytować
#10 Juliusz 2022-07-03 14:12
Cytuję Łukasz:
Cytuję Mateusz R-2:
Jako mieszkaniec Ursusa nie jestem zadowolony ze skrócenia 197, ponieważ odebrało to możliwość połączenia z Wolą i Bemowem "na skróty". Na plus na pewno skrócenie 178, ponieważ dzięki temu znikną z jednego z najbardziej zakorkowanych odcinków.

Odcinek trasy PKP Ursus - Skorosze nie jest zakorkowany. Nadal nie widzę powodu, dla którego linia 178 jeździ aż na Konwiktorską i to codziennie. Kilka lat temu przeciwko skróceniu trasy linii 178 zaprotestowali niewidomi z Konwiktorskiej, jednak było to co najmniej dziwne, zwłaszcza że nie znam osoby, która widziałaby niewidomych w autobusach linii 178 na Trakcie Królewskim. Trasę linii 178 skróciłbym do relacji Skoroszewska - Metro Rondo Daszyńskiego, natomiast do Konwiktorskiej wydłużyłbym niektóre kursy linii 174.


178 powinni zostawić, a na całej trasie ( PKP Ursus - Konwiktorska ) dać dłuższe autobusy, bo często jest TRAGEDIA, żeby wsiąść.
Cytować
#9 Chudy 2022-07-03 09:43
Czyli ZTM jak zwykle położył jajo na konsultacje i prośby radnych a i tak zrobił po swojemu... Kominukacja w naszym mieście spada na dno dzięki nie zrozumiałym decyzjom ztm jak i marnym płacom dla kierowców, motorniczych, maszynistów. Stolica żenady
Cytować
#8 Adam 2022-07-03 07:21
No I fajnienie :lol: :D
Cytować
#7 Witek 2022-07-03 07:11
Cytuję Jurajczyk Śląski:
W ogóle z tym nic się nie zmieniło bym poczekał, bo częstotliwość na pewno się niektórym liniom zmienią, jak 109. :-*

Proszę czytaj że zrozumieniem. Przecież wyraźnie jest napisane że chodzi o trasy a nie o częstotliwości i rozkłady.
Cytować
#6 Łukasz 2022-07-02 23:21
Cytuję Mateusz:
Jako mieszkaniec ul. Deotymy jestem bardzo zadowolony z pozostawienia autobusu do wola parku. Szkoda że nie udalo się zmienić czestotliwości linii 129 na większą (jedyne połączenie bezpośrednie woli i ursusa). Mam nadzieję, że linia 249 będzie jedziła z podobną czestotliwością co 149. Jak dla mnie zmiany na +

Ursus z Wolą łączy też linia 178 :-)
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Wyszukiwarka

Kliknij, aby zobaczyć

Ta strona używa plików cookies.
Pokaż mi więcej informacji na ten temat   
ROZUMIEM

Polecamy