Strona Główna

Autobusem na Kępę Tarchomińską

b_150_150_0_00_images_8V9A1389-Edit-Edit.jpg

Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.

Po zakończeniu prac przy budowie przystanków i pętli autobusowej na Kępie Tarchomińskiej, na drugą połowę stycznia zaplanowane zostało uruchomienie nowej linii 333. Autobusy połączą nową pętlę z zespołem przystanków Ćwiklińskiej, zapewniając mieszkańcom dojazd do Szkoły Podstawowej nr 342, a także połączenie z liniami autobusowymi i tramwajowymi na ulicy Światowida. Autobusy kursować będą w dni powszednie w ramowych godzinach 6-20.

Linia

Trasa

Częstotliwość (szczyt/poza szczytem/święto)

333

ĆWIKLIŃSKIEJ – Ordonówny – Światowida – Dzierzgońska – Sprawna – Aluzyjna – Modlińska – Przyrzecze (powrót: Gąsiorowskiej – Główna) – Bukowska – Kępa Tarchomińska – KĘPA TARCHOMIŃSKA

Na pełnej trasie: 20/30/-

Jednocześnie, autobusy linii 211 mają zostać wycofane z odcinka Dąbrówka Wiślana - Buków i tym samym skrócone do pętli przy ulicy Aluzyjnej. Na wspólnym odcinku Dąbrówka Wiślana - Ćwiklińskiej, rozkłady jazdy linii 211 i 333 mają zostać skoordynowane.

b_150_150_0_00_images_333.jpg
Schemat tras linii 211 i 333, fot. ZTM

(Za TVN Warszawa)

Komentarze   

#22 Michał 2022-01-22 16:06
Cytuję BR:
Cytuję Mateusz950:
Już wiadomo.
Linia 333 ruszy 24 stycznia.


Mimo braku zgody Mieszkańców oraz Dzielnicy Białołęka.


Oni zawsze robią zmiany bez informowania mieszkańców i potem wychodzą takie dzieła
Cytować
#21 BR 2022-01-21 11:21
Cytuję Mateusz950:
Już wiadomo.
Linia 333 ruszy 24 stycznia.


Mimo braku zgody Mieszkańców oraz Dzielnicy Białołęka.
Cytować
#20 BR 2022-01-21 10:44
Cytuję CafeKaskada:
Tylko nie wiem, po co skracać 211 i tworzyć kolejną, w dodatku okresową linię, skoro można by po prostu przedłużyć 211 do Kępy Tarchomińskiej


Dokładnie! Ale dla ZTM to oszczędność finansowa. Tylko nie wiem w jaki sposób chcą to udowodnić.
Cytować
#19 BR 2022-01-21 10:43
Cytuję ashir:
333 to nie szczytówka, a całodzienna linia.


Jedynie od godz. 6 do 20 i tylko w dni powszednie, a co z mieszkańcami którzy do pracy dojeżdżają przed godz. 6 i wracają z niej po godz. 20. Co z dziećmi i ich powrotami do domu z zajęć pozalekcyjnych, sportowych. Czy w weekendy mieszkańcy mają siedzieć w domu? Propozycja linii 333 to kadłubek. A do tego skracają 211. Osiedle Buków i Buchnik pozostaną bez autobusu na Tarchomin i Nowodwory.
Chciałem zaznaczyć, że planowane przez ZTM zmiany powodują, że mieszkańcy osiedli Buków i Buchnik, w szczególności dzieci, stracą możliwość powrotu do domów w dni powszednie po godzinie 20, że nie będą mieli dostępu do autobusu przez całą sobotę, niedzielę oraz Święta. Osoby dorosłe nie będą mogły dojechać do pracy przed godziną 6 rano i nie będą mogły wrócić do domów po godzinie 20. Linia ta nie jest tylko wykorzystywana jako dojazd do szkoły na lekcje ale też na zajęcia dodatkowe czy rekreacyjne, sportowe, rehabilitacyjne i inne. Dotychczasowa trasa autobusu linii 211 zapewniała możliwość bez przesiadkowej komunikacji osiedli Buków i Buchnik z Nowodworami i Tarchominem, ze Szkołą Podstawową nr 154 na ulicy Leśnej Polanki, Szkołą Podstawową nr 342 na ulicy Strumykowej, CV Liceum Ogólnokształcącym na ulicy Picassa, Przychodnią Rejonową przy ulicy Millenijnej, Cmentarzem przy ul. Mehoffera, czy Galerią Północną. A to tylko kilka celów podróży mieszkańców osiedli Buków i Buchnik.
Cytować
#18 BR 2022-01-21 10:33
Cytuję Olo:
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Czy szczytówka to nie za mało? Chociaż po przedłużeniu Światowida do Modlińskiej, pewnie 511 uzwyklą na 101 (wtedy 723 i 731 skrócą do Winnicy), a niektóre kursy takiej linii z zahaczeniem o przystanek Dąbrówka Wiślana przedłużą po trasie 333 (no chyba, że przegub gdzieś tam się nie zmieści). bo taka trasa raczej nie utrzyma się na wiele lat, choć mogli to całe 333, chociaż do przystanku Tarchomin wydłużyć. :roll:

Czy jechałeś kiedyś Aluzyjną? Tam niejednokrotnie małym solarisem trzeba zjeżdżać na chodnik albo na bardzo niepewne pobocze. A Ty byś chciał tam przeguby puścić?? I jeszcze dochodzi malutkie rondko na skrzyżowaniu Aluzyjnej i Sprawnej oraz bardzo wąski łuk na ul Sprawnej przed skrętem w Dziezgonska. Na którym przegub by zają cała szerokość jezdni a niestety kierowcy osobówek nie są skorzy do myślenia a napewno większość z nich. Jak by ZTM sie uparł to po tym radzie i łuku można jechać ale aluzyjna bym odmówił jazdy bo jest za wąsko i za dużo poparkowanych samochodów.


Tu się kłania planowanie przez Dzielnicę i wydawanie pozwoleń dla deweloperów...
Cytować
#17 BR 2022-01-21 10:32
Nikt tej zmiany nie konsultował z mieszkańcami ani władzami Dzielnicy. ZTM robi co chce! Skrócenie linii 211 oznacza, że mieszkańcy Bukowa i Buchnika stracą autobus przed godz. 6 rano oraz po godz. 20 w dni powszednie oraz w ogóle w weekendy i święta nie będą mieli autobusu. 211 dowozi dzieci do szkół, do BOKu, do przychodni... w weekendy mieszkańcy też chcą się dostać na Tarchomin i Nowodwory... na basen, do BOS...
Cytować
#16 Mateusz950 2022-01-19 12:15
Już wiadomo.
Linia 333 ruszy 24 stycznia.
Cytować
#15 mmk 2022-01-13 16:36
Cytuję CałeTe:
Pokrywają się, całe 22 metry (pół ronda Cieplińskiego) :lol:


Tak :-) A 333 już puste bez pasażerów. Ciekawe, czy komuś uda się tam ustrzelić na jednej focie 133 i 333
Cytować
#14 CałeTe 2022-01-12 17:01
Cytuję mmk:
3xx,4xx i 8xx to po prostu linie okresowe, czyli jeżdżące w określone dni lub określone pory dnia. Była też linia 444 jeżdżąca w weekendy do ZOO, inny przykład to linia 800. 333 to dobry numerek i nawiązuje do jeżącej w okolicy 133 choć się linie nie pokrywają. Dziwi mnie tylko, że ZTM na Kępę Tarchomińską nie będzie puszczał autobusu w weekendy, też by się mieszkańcom przydał.


Pokrywają się, całe 22 metry (pół ronda Cieplińskiego) :lol:
Cytować
#13 Yt 2022-01-09 22:13
Cytuję SP45-116:
Cytuję mmk:
3xx,4xx i 8xx to po prostu linie okresowe, czyli jeżdżące w określone dni lub określone pory dnia. Była też linia 444 jeżdżąca w weekendy do ZOO, inny przykład to linia 800. 333 to dobry numerek i nawiązuje do jeżącej w okolicy 133 choć się linie nie pokrywają. Dziwi mnie tylko, że ZTM na Kępę Tarchomińską nie będzie puszczał autobusu w weekendy, też by się mieszkańcom przydał.

To samo most Południowy.


Jedyna (!) linia przez południową obwodnicę przestaje kursować około 9 rano na kilka godzin. Wieczorem przestaje po 19. Skrajny idiotyzm. Ludzie będą unikać ostatnich kursów bo jak ucieknie to trzeba kombinować naokoło godzinę dłużej. Wymyślił to idiota.
Cytować
#12 SP45-116 2022-01-08 19:40
Cytuję mmk:
3xx,4xx i 8xx to po prostu linie okresowe, czyli jeżdżące w określone dni lub określone pory dnia. Była też linia 444 jeżdżąca w weekendy do ZOO, inny przykład to linia 800. 333 to dobry numerek i nawiązuje do jeżącej w okolicy 133 choć się linie nie pokrywają. Dziwi mnie tylko, że ZTM na Kępę Tarchomińską nie będzie puszczał autobusu w weekendy, też by się mieszkańcom przydał.

To samo most Południowy.
Cytować
#11 mmk 2022-01-08 17:26
3xx,4xx i 8xx to po prostu linie okresowe, czyli jeżdżące w określone dni lub określone pory dnia. Była też linia 444 jeżdżąca w weekendy do ZOO, inny przykład to linia 800. 333 to dobry numerek i nawiązuje do jeżącej w okolicy 133 choć się linie nie pokrywają. Dziwi mnie tylko, że ZTM na Kępę Tarchomińską nie będzie puszczał autobusu w weekendy, też by się mieszkańcom przydał.
Cytować
#10 SP45-116 2022-01-07 11:56
Cytuję qaz1:
Cytuję ashir:
333 to nie szczytówka, a całodzienna linia.

Zero konsekwencji w numerowaniu linii, brawo ZTM :D

Okresowa, czyli nie zawsze w dzień roboczy. Na Wyścigi jeździ 300 w dni wyścigowe.
Cytować
#9 ashir 2022-01-06 23:20
Cytuję qaz1:
Cytuję ashir:
333 to nie szczytówka, a całodzienna linia.

Zero konsekwencji w numerowaniu linii, brawo ZTM :D
Akurat tutaj jest wszystko w porządku. 3xx to linie zwykłe okresowe, jedne kursują tylko w szczycie, a inne przez cały dzień roboczy.
Cytować
#8 qaz1 2022-01-06 16:54
Cytuję ashir:
333 to nie szczytówka, a całodzienna linia.

Zero konsekwencji w numerowaniu linii, brawo ZTM :D
Cytować
#7 Jurajczyk Śląski 2022-01-06 16:35
Cytuję Olo:
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Czy szczytówka to nie za mało? Chociaż po przedłużeniu Światowida do Modlińskiej, pewnie 511 uzwyklą na 101 (wtedy 723 i 731 skrócą do Winnicy), a niektóre kursy takiej linii z zahaczeniem o przystanek Dąbrówka Wiślana przedłużą po trasie 333 (no chyba, że przegub gdzieś tam się nie zmieści). bo taka trasa raczej nie utrzyma się na wiele lat, choć mogli to całe 333, chociaż do przystanku Tarchomin wydłużyć. :roll:

Czy jechałeś kiedyś Aluzyjną? Tam niejednokrotnie małym solarisem trzeba zjeżdżać na chodnik albo na bardzo niepewne pobocze. A Ty byś chciał tam przeguby puścić?? I jeszcze dochodzi malutkie rondko na skrzyżowaniu Aluzyjnej i Sprawnej oraz bardzo wąski łuk na ul Sprawnej przed skrętem w Dziezgonska. Na którym przegub by zają cała szerokość jezdni a niestety kierowcy osobówek nie są skorzy do myślenia a napewno większość z nich. Jak by ZTM sie uparł to po tym radzie i łuku można jechać ale aluzyjna bym odmówił jazdy bo jest za wąsko i za dużo poparkowanych samochodów.

Tak jechałem tym fragmentem, ale idąc tym krokiem myślenia to następca 511 powinien przejąć całą 333, pozostawiając część Modlińskiej bez jakiejkolwiek obsługi. Mi chodziło tylko o odcinek Dąbrówka Wiślana - Kępa Tarchomińska i to w kursach wariantowych.
Cytować
#6 CałeTe 2022-01-06 16:03
Cytuję Olo:
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Czy szczytówka to nie za mało? Chociaż po przedłużeniu Światowida do Modlińskiej, pewnie 511 uzwyklą na 101 (wtedy 723 i 731 skrócą do Winnicy), a niektóre kursy takiej linii z zahaczeniem o przystanek Dąbrówka Wiślana przedłużą po trasie 333 (no chyba, że przegub gdzieś tam się nie zmieści). bo taka trasa raczej nie utrzyma się na wiele lat, choć mogli to całe 333, chociaż do przystanku Tarchomin wydłużyć. :roll:

Czy jechałeś kiedyś Aluzyjną? Tam niejednokrotnie małym solarisem trzeba zjeżdżać na chodnik albo na bardzo niepewne pobocze. A Ty byś chciał tam przeguby puścić?? I jeszcze dochodzi malutkie rondko na skrzyżowaniu Aluzyjnej i Sprawnej oraz bardzo wąski łuk na ul Sprawnej przed skrętem w Dziezgonska. Na którym przegub by zają cała szerokość jezdni a niestety kierowcy osobówek nie są skorzy do myślenia a napewno większość z nich. Jak by ZTM sie uparł to po tym radzie i łuku można jechać ale aluzyjna bym odmówił jazdy bo jest za wąsko i za dużo poparkowanych samochodów.


Można byłoby jeszcze pomyśleć o ul. Trąby, tam jest lepszy promień skrętny z ul. Aluzyjną (przy rzeczonej pętli D. Wiślana)
Cytować
#5 gregory 2022-01-06 11:10
Cytuję CafeKaskada:
Tylko nie wiem, po co skracać 211 i tworzyć kolejną, w dodatku okresową linię, skoro można by po prostu przedłużyć 211 do Kępy Tarchomińskiej

dokładnie tak
Cytować
#4 Olo 2022-01-06 10:04
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Czy szczytówka to nie za mało? Chociaż po przedłużeniu Światowida do Modlińskiej, pewnie 511 uzwyklą na 101 (wtedy 723 i 731 skrócą do Winnicy), a niektóre kursy takiej linii z zahaczeniem o przystanek Dąbrówka Wiślana przedłużą po trasie 333 (no chyba, że przegub gdzieś tam się nie zmieści). bo taka trasa raczej nie utrzyma się na wiele lat, choć mogli to całe 333, chociaż do przystanku Tarchomin wydłużyć. :roll:

Czy jechałeś kiedyś Aluzyjną? Tam niejednokrotnie małym solarisem trzeba zjeżdżać na chodnik albo na bardzo niepewne pobocze. A Ty byś chciał tam przeguby puścić?? I jeszcze dochodzi malutkie rondko na skrzyżowaniu Aluzyjnej i Sprawnej oraz bardzo wąski łuk na ul Sprawnej przed skrętem w Dziezgonska. Na którym przegub by zają cała szerokość jezdni a niestety kierowcy osobówek nie są skorzy do myślenia a napewno większość z nich. Jak by ZTM sie uparł to po tym radzie i łuku można jechać ale aluzyjna bym odmówił jazdy bo jest za wąsko i za dużo poparkowanych samochodów.
Cytować
#3 ashir 2022-01-06 07:03
333 to nie szczytówka, a całodzienna linia.
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Wyszukiwarka

Kliknij, aby zobaczyć

Ta strona używa plików cookies.
Pokaż mi więcej informacji na ten temat   
ROZUMIEM

Polecamy