Strona Główna

Przetarg na obsługę komunikacji miejskiej w Pruszkowie

b_150_150_0_00_images_IMG_3014.jpg

Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.

6 marca 2020 roku Urząd Miasta Pruszków ogłosił przetarg na obsługę 9 linii w ramach Publicznego Transportu Zbiorowego na rzecz miasta Pruszkowa w okresie od 1 lipca 2020 roku do 30 czerwca 2024 roku.

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przewozów na 9 liniach:

  • Linia 1 – Os. Staszica – PKP Pruszków
  • Linia 2 – Os. Staszica – Komorów
  • Linia 3 – Pruszków Przejazdowa – Piastów ul. Warszawska.
  • Linia 4 – Os. Staszica – Gąsin – WKD Pruszków.
  • Linia 5 – WKD Pruszków – Malichy.
  • Linia 6 – Os. Staszica – Ożarów Mazowiecki.
  • Linia 7 – Pruszków PKP – PKP – Piastów ul. Warszawska.
  • Linia 8 – Os. Staszica – WKD Pruszków.
  • Linia 9 – Pruszków Jarzynowa (Szkoła) – Pruszków Jarzynowa

Liczba wozokilometrów w okresie obowiązywania umowy: 4 310 000 km

Wymagania dotyczące taboru:

  • 15 miejskich autobusów niskopodłogowych lub częściowo-niskopodłogowych, w tym:
    • 3 pojazdy typu MAXI (11,5 - 12,5m)
    • 12 pojazdów typu MIDI (8,2 - 9,2m)
  • Rok produkcji pojazdów: 2020;
  • Klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej;
  • Wyświetlacze zewnętrzne z białą czcionką;
  • System automatycznych zapowiedzi głosowych;
  • Monitoring.

Otwarcie ofert nastąpiło 4 czerwca 2020 roku. Do przetargu przystąpiło dwóch wykonawców:

Wykonawca Cena oferty brutto Cena oferty za wozokilometr
Stalko Przybysz i Wspólnicy Spółka Jawna 30 162 780,00 zł 7,00 zł

Konsorcjum:

Lider - Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Grodzisku Maz. Sp. z o.o.

Partner - Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Gostyninie Sp. z o.o.

22 368 100,00 zł 5,19 zł

 

Komentarze   

#5 bibi 2020-06-13 14:27
Cytuję .:
Cytuję bibi:
Cytuję Ciekawski:
Ciekawe...
PKS GM i 15 sztuk nowych (i zarazem nieśmiganych) autobusów, tylko skąd???

Oj tam, kupią MAZy i ZAZy od handlarzy złomem, pewnie jeszcze bez klimiatyzacji i z Euro 3 albo 5.

Według wymogów muszą być z Euro 6 i klimą. Więc jakim cudem miały by być z Euro3 czy Euro5? I ja też nie rozumiem dlaczego już z góry mówisz że MAXI będzie od MAZa a MIDI ZAZy bo mogą to być Temsy w przypadku MAXI a Karsany w przypadku MIDI.

Nie mówię, że kupią dokładnie takie, ale na pewno będą to kolejne budżetówy, na ucywilizowanie się PKS-u Grodzisk i pruszkowskiej komunikacji nie ma co liczyć. Temsy nie mogą być, bo ich producent znajduje się w postępowaniu upadłościowym, a Karsany wcale takie bardzo tanie nie są. Ewentualnie jak nie MAZy, to firma JI Service(ta od ZAZów) oferuje jakieś chińskie 12-metrowce, a PKS jest jej stałym klientem, więc kto wie na co się zdecydują.
Cytować
#4 Ficek 2020-06-12 22:31
PKS do tego kontraktu chce kupić/kupił 12 ZAZ-ów A10 i 3 MAZ-y 203. Wszystko rocznik 2020.
Cytować
#3 . 2020-06-12 20:31
Cytuję bibi:
Cytuję Ciekawski:
Ciekawe...
PKS GM i 15 sztuk nowych (i zarazem nieśmiganych) autobusów, tylko skąd???

Oj tam, kupią MAZy i ZAZy od handlarzy złomem, pewnie jeszcze bez klimiatyzacji i z Euro 3 albo 5.

Według wymogów muszą być z Euro 6 i klimą. Więc jakim cudem miały by być z Euro3 czy Euro5? I ja też nie rozumiem dlaczego już z góry mówisz że MAXI będzie od MAZa a MIDI ZAZy bo mogą to być Temsy w przypadku MAXI a Karsany w przypadku MIDI.
Cytować
#2 bibi 2020-06-12 14:56
Cytuję Ciekawski:
Ciekawe...
PKS GM i 15 sztuk nowych (i zarazem nieśmiganych) autobusów, tylko skąd???

Oj tam, kupią MAZy i ZAZy od handlarzy złomem, pewnie jeszcze bez klimiatyzacji i z Euro 3 albo 5.
Cytować
#1 Ciekawski 2020-06-12 09:29
Ciekawe...
PKS GM i 15 sztuk nowych (i zarazem nieśmiganych) autobusów, tylko skąd???
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Wyszukiwarka

Kliknij, aby zobaczyć

Ta strona używa plików cookies.
Pokaż mi więcej informacji na ten temat   
ROZUMIEM

Polecamy