Strona Główna

Otwarcie ofert w 5 przetargach na linie lokalne

Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.

Zarząd Transportu Miejskiego otworzył oferty w 5 przetargach na linie lokalne. Jeden z przetargów został unieważniony, ze względu na brak ofert, zaś w pozostałych wszyscy wykonawcy złożyli oferty powyżej założonego budżetu zamawiającego.

Otwock, Sulejówek, Karczew i Wiązowna

LinieL20, L22, L46, L47, L48
Ilość autobusów: 
13 (w tym 2 rezerwowe)
Obsługa linii L46, L47 i L48 autobusami 8-9,5 metrowymi (5 pojazdów)
Obsługa linii L20 i L22 autobusami 11,5-12,5 metrowymi (6 pojazdów)

Budżet zamawiającego: 6 259 702,68 zł brutto (4,99 zł za wozokilometr brutto)

Otwarcie ofert:

Nazwa wykonawcy Cena za wozokilometr brutto Zaoferowane pojazdy
Transport and Infrastructure Management Sp. z o.o.  9,88 zł 11x VDL Citea (rok produkcji: 2010)
PKS Tarnobrzeg Sp. z o.o. 8,40 zł 6x AMO PLANT Ambassador (rok produkcji: 2012)
2x Iveco Crossway (rok produkcji: 2010)
2x Temsa Opalin (rok produkcji: 2015)
3x Otokar Vectio 250 (rok produkcji: 2011)
Konsorcjum firm:
Stalko Przybysz i Wspólnicy Spółka Jawna (lider konsorcjum) oraz Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o.o. (członek konsorcjum)
9,17 zł 5x ZAZ A10 (rok produkcji: 2010)
1x Autosan Sancity (rok produkcji: 2010)
3x Iveco Crossway (rok produkcji: 2010)
1x Setra 633 (rok produkcji: 2010)
1x Temsa Avenue (rok produkcji: 2010)
2x MAZ 203 (rok produkcji: 2010)

Wieliszew, Nieporęt, Jabłonna i Marki

Linie: L-8, L-9, L10, L11, L31, L33, L34, L41, L49, L50
Ilość autobusów: 20 (w tym 2 rezerwowe)
Obsługa linii L-8, L31, L33, L49 i L50 pojazdami 8-9,5 metrowymi (6 pojazdów)
Obsługa linii L-9, L10, L11, L34 i L41 pojazdami 11,5-12,5 metrowymi (12 pojazdów)

Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu


Góra Kalwaria i Prażmów

Linie: L17, L19, L28 i L30
Ilość autobusów: 
8 (w tym 1 rezerwowy)
Obsługa linii L28 i L30 pojazdami 8-9,5 metrowymi (3 pojazdy)
Obsługa linii L17 i L19 pojazdami 11,5-12,5 metrowymi (4 pojazdy)

Budżet zamawiającego: 5 089 392,00 zł brutto (5,34 zł za wozokilometr brutto)

Otwarcie ofert:

Nazwa wykonawcy Cena za wozokilometr brutto Zaoferowane pojazdy
Transport and Infrastructure Management Sp. z o.o.  8,97 zł 8x VDL Citea (rok produkcji: 2010)
PKS Tarnobrzeg Sp. z o.o. 7,54 zł  5x AMO PLANT Ambassador (rok produkcji: 2012)
2x Temsa Opalin (rok produkcji: 2015)
1x Otokar Vectio 250 LE (rok produkcji: 2011)

Izabelin, Raszyn i Kampinos

Linie: L18, L23 i L29
Ilość autobusów: 4 (w tym 1 rezerwowy)

Budżet zamawiającego: 3 286 720,80 zł brutto (5,17 zł za wozokilometr brutto)

Nazwa wykonawcy Cena za wozokilometr brutto Zaoferowane pojazdy
Transport and Infrastructure Management Sp. z o.o.  7,80 zł 4x VDL Citea (rok produkcji: 2010)
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o.o. 5,34 zł 4x ZAZ A10 (rok produkcji: 2018)
Arriva Bus Transport Polska Sp. z o.o. 6,23 zł 4x Autosan Sancity (rok produkcji: 2015)
PKS Tarnobrzeg Sp. z o.o. 5,64 zł 2x Temsa Opalin (rok produkcji: 2015)
2x Otokar Vectio 250 LE (rok produkcji: 2011)

Zielonka, Kobyłka, Wołomin, Radzymin, Marki i Nieporęt

Linie: L26, L27, L35, L36, L37, L38, L40, L43, L44, L45
Ilość autobusów: 
18 (w tym 2 rezerwowe)

Budżet zamawiającego: 12 731 828,08 zł brutto (4,86 zł za wozokilometr brutto)

Nazwa wykonawcy Cena za wozokilometr brutto Zaoferowane pojazdy
Stalko Przybysz i Wspólnicy Spółka Jawna 6,39 zł 2x Mercedes-Benz Sprinter (rok produkcji: 2010)
16x MAZ 206 (rok produkcji: 2010)

Komentarze   

#7 Jurajczyk Śląski 2019-11-18 21:26
Cytuję zxcvbnm:
Cytuję x:
Co to jest do ch.. AMO PLANT Ambassador?

Dziadostwo znane pasażerom ZKA R7. Szkoda, że znowu budżety przeznaczone są nierealne. Lepszy VDL Citea z 2010 r. niż to coś z 2012...
ZTM powinien rozpisać przetarg na obsługę 100 brygad (50MAXI + 50MIDI), 70 brygad posłużyłoby do obsługi elek, a 30 do wzmocnienia obecnie istniejących linii w Warszawie.

Ja bym wolał z 200. 100 na eLki, a 100 na centralne ZTM-y.
Cytować
#6 zxcvbnm 2019-11-16 17:53
Cytuję x:
Co to jest do ch.. AMO PLANT Ambassador?

Dziadostwo znane pasażerom ZKA R7. Szkoda, że znowu budżety przeznaczone są nierealne. Lepszy VDL Citea z 2010 r. niż to coś z 2012...
ZTM powinien rozpisać przetarg na obsługę 100 brygad (50MAXI + 50MIDI), 70 brygad posłużyłoby do obsługi elek, a 30 do wzmocnienia obecnie istniejących linii w Warszawie.
Cytować
#5 Mikey 2019-11-16 17:47
Cytuję x:
Co to jest do ch.. AMO PLANT Ambassador?


https://www.flickr.com/photos/davisklavins/27543965897

Takie cos
Cytować
#4 Olo 2019-11-16 17:41
Cytuję gość:
Ceny robią wrażenie.
Tylko Kampinos, Izabelin i Raszyn w miarę ok. Reszta do unieważnienia.

Ceny nie robia wrazenia. Sa jak najbardziej uzasadnineKierowcy tez chca godnie zarabiac. A na liniach L..... ZTM by chcial najlepiej zeby bylo po 2 zl na kilometr. Niestety ale utrzymanie wozu kosztuje .
Niech ZTM urealni lepiej zakładany budrzet.
Cytować
#3 Jurajczyk Śląski 2019-11-16 17:39
Stawki wyższe niż w GOP-ie. :lol: A ogólnie jak z tym przetargiem na obsługę autobusami typu Bus i 10-12 metrowych w Warszawie?
Cytować
#2 gość 2019-11-16 15:57
Ceny robią wrażenie.
Tylko Kampinos, Izabelin i Raszyn w miarę ok. Reszta do unieważnienia.
Cytować
#1 x 2019-11-16 14:40
Co to jest do ch.. AMO PLANT Ambassador?
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Wyszukiwarka

Kliknij, aby zobaczyć

Reklama