Strona Główna

Pierwsze przetargi na obsługę linii lokalnych w 2018 roku

Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.

Dzisiaj na stronie ZTM-u pojawiły się przetargi na obsługę linii L18 i L29 na okres od 1 stycznia 2018 roku do 30 listopada 2019 roku - jak widać okres obsługi jest dłuższy co pozwoliło organizatorowi zwiększyć wymagania dotyczące obsługi, a wśród nich m.in. nowe, dedykowane dla linii lokalnych malowanie.

Izabelin
(Ogłoszenie przetargu)
b_150_150_0_00_images_bus_119_L18_Truskaw.jpg

Okres świadczenia usług: 1 stycznia 2018 roku - 30 listopada 2019 roku
Wymagana liczba autobusów: 2 (w tym 1 rezerwowy)
Wymagania techniczne dla autobusów:
- Rok produkcji: 2009 lub późniejszy;
- Silnik spełniający normę EURO IV lub wyższą;
- Pojemność: 40 pasażerów, w tym 15 na miejscach siedzących;
- Malowanie w kolor niebieski (RAL 5010), jak poniżej:

b_150_150_0_00_images_malowanie_elki.jpg

Dodatkowo punktowane będą:
- Wyższa norma emisji spalin;
- Klimatyzacja;
- Wyświetlacze;

Kryteria oceny ofert
Kryterium Cena Norma emisji spalin Klimatyzacja Wyświetlacze
Waga 60% 20% 10% 10%

Termin składania ofert: 1 grudnia 2017 roku, godz. 10.00
Termin otwarcia ofert: 1 grudnia 2017 roku, godz. 10.30


Kampinos
(Ogłoszenie przetargu)
b_150_150_0_00_images_bus_61002_L29_Wiejca.jpg

Okres świadczenia usług: 1 stycznia 2018 roku - 30 listopada 2019 roku
Wymagana liczba autobusów: 2 (w tym 1 rezerwowy)
Wymagania techniczne dla autobusów:
- Rok produkcji: 2009 lub późniejszy;
- Silnik spełniający normę EURO IV lub wyższą;
- Pojemność: 40 pasażerów, w tym 15 na miejscach siedzących;
- Malowanie w kolor niebieski (RAL 5010)

Dodatkowo punktowane będą:
- Wyższa norma emisji spalin;
- Klimatyzacja;
- Wyświetlacze;

Kryteria oceny ofert
Kryterium Cena Norma emisji spalin Klimatyzacja Wyświetlacze
Waga 60% 20% 10% 10%

Termin składania ofert: 1 grudnia 2017 roku, godz. 10.00
Termin otwarcia ofert: 1 grudnia 2017 roku, godz. 10.30

Komentarze   

#6 targowianin 2017-11-23 22:22
Cytuję Jan:
Dziwna sprawa z tym kolorem.Roztrzygnięty przetarg na L34 i L41 wygrał polonus,który do obsługi linii skierował zakupione z Holandii Ambasadory 200 w tym że lub zbliżonym kolorz niebieski RAL 5010.Filmik informacyjno poglądowy na stronie www.ztm.pl też z udziałem wozów tego Operatora.Zbieg okoliczności,czy ścisła współprac?


Przypadek.
Cytować
#5 Jan 2017-11-23 13:56
Dziwna sprawa z tym kolorem.Roztrzygnięty przetarg na L34 i L41 wygrał polonus,który do obsługi linii skierował zakupione z Holandii Ambasadory 200 w tym że lub zbliżonym kolorz niebieski RAL 5010.Filmik informacyjno poglądowy na stronie www.ztm.pl też z udziałem wozów tego Operatora.Zbieg okoliczności,czy ścisła współprac?
Cytować
#4 Adrian 2017-11-23 07:35
Kolor beznadziejny. Ciemny.
L-ki często ważą dzieci, młodzież. Dlatego powinny być widoczne na drodze.
Faktycznie.
Uważam że barwy powinny być jednolite dla L-ek.
Np.autobus biały z drobnym akcentem żółto -czerwonym.
Ewentualnie cały żółty.
Cytować
#3 targowianin 2017-11-22 20:26
Cytuję 3405:
Jak by nie mogli zastosować malowania warszawskiego czarno-żółto-czerwonego


Nie. Te linie powinny być oddzielone od zwykłej warszawskiej komunikacji...
Cytować
#2 ww 2017-11-22 19:56
Cytuję 3405:
Jak by nie mogli zastosować malowania warszawskiego czarno-żółto-czerwonego


i bardzo dobrze, bo są podwarszawskie, świetny pomysł, dobry kolor
Cytować
#1 3405 2017-11-22 16:32
Jak by nie mogli zastosować malowania warszawskiego czarno-żółto-czerwonego
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież