Strona Główna

Cięcia w rozkładach od 30 maja 2022 roku - DP

Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.

Od 30 maja 2022 roku zostaną wprowadzone korekty rozkładów na kilkunastu liniach - zmniejszone zostaną częstotliwości lub skrócone godziny kursowania. W tym opracowaniu chcielibyśmy zaprezentować listę zmian w rozkładach od poniedziałku.

W momencie pisania opracowania, na stronie organizatora nie było informacji o zmianach.

Linia

Jak było

Zmiany od 30 maja 2022 roku - obowiązuje w DP

131

Na wspólnym odcinku - co 7,5 minut przez cały dzień

Częstotliwość na wspólnym odcinku - co 10 minut przez cały dzień

133

Co 15 minut w szczycie i co 20 minut poza szczytem

Co 20 minut przez cały dzień

135

Co 15 minut w szczycie i co 20 minut poza szczytem

Co 20 minut przez cały dzień

152

Na wspólnym odcinku - co 10 minut w szczycie i co 15 minut poza szczytem

Na wspólnym odcinku - co 15 minut przez cały dzień

183

Co 12 minut w szczycie i co 15 minut poza szczytem

Co 15 minut przez cały dzień

207

Godziny kursowania:

Od ok. 4:20 do 10:00 w szczycie porannym;
Od ok. 14:00 do 20:30 w szczycie popołudniowym.

Godziny kursowania:

Od ok. 6:20 do 9:00 w szczycie porannym;
Od ok. 14:00 do 18:00 w szczycie popołudniowym.

303

Godziny kursowania:

Od ok. 5:30 do 21:30

Godziny kursowania:

Od ok. 7:00 do 18:00

314

Godziny kursowania:

Od ok. 6:00 do 10:30 w szczycie porannym;
Od ok. 13:00 do 21:30 w szczycie popołudniowym.

Godziny kursowania:

Od ok. 6:00 do 10:30 w szczycie porannym;
Od ok. 13:00 do 20:00 w szczycie popołudniowym.

331

Co 10 minut w szczycie porannym i co 15 minut w szczycie popołudniowym

Co 15 minut w obydwu szczytach

507

Co 6 minut w szczycie i co 10 minut poza szczytem

Co 7,5 minut w szczycie porannym i co 10 minut w pozostałych godzinach

511

Co 6 minut w szczycie porannym, co 15 minut poza szczytem i co 7 minut w szczycie popołudniowym.

Co 6-7 minut w szczycie porannym (zmniejszenie liczby kursów), co 15 minut poza szczytem i co 10 minut w szczycie popołudniowym.

512

Co 10 minut w szczycie i co 15 minut poza szczytem

Co 15 minut przez cały dzień

523

Co 4 minuty w szczycie porannym, co 10 minut poza szczytem i co 7,5 minut w szczycie popołudniowym

Co 5 minut w szczycie porannym, co 10 minut poza szczytem i co 7,5 minut w szczycie popołudniowym

W przypadku niewłaściwego wyświetlania tabelki na telefonach komórkowych, rekomendujemy oglądanie w orientacji poziomej.

Komentarze   

#25 Brxoza 2022-05-30 21:09
Cytuję Rysiek:
Cytuję Brxoza:
Autobusy będą kursować rzadziej, a czy ktoś wie, że skróci się też czas odpoczynku dla kierowcy na pętli? Niektóre będą trwały tylko 2 minuty i jazda dalej. Czyli w przypadku niektórych linii kierowca będzie jeździł non stop kilka godzin.

A o jakie linie konkretnie chodzi?

A chociażby 135
Cytować
#24 MobilisA075 2022-05-30 20:51
Cytuję Witek:
Cytuję MobilisA075:
A wczoraj wieczorem ze starówki wszystko niezabieralne, bo wszystko jedzie razem, potem stój 10 minut, aż się prosi o jakąś dwusetke z Okopowej na dw wschodni, ale trzeba oferować odpowiednie wynagrodzenia i odkupić alpina co jeździły do 2016 r w celu obsługi tej linii, na alpunach by jeździła, ale co np 6 min w weekendy, co 10 poza szczytem i 5 w szczycie, a tramwaj 13 zlikwidować wtedy
Weź skończ z tymi Alpinami. Dla mnie były fatalne w prowadzeniu. Za duże koła I za mały rozstaw.

Wolałbyś Libera lub Soliny?
Cytować
#23 Jurajczyk Śląski 2022-05-30 16:37
Cytuję Michal 181:
Na Bielanach wogole trzeba zrobić rewolucję. A zacząć od wywalenia 409 w obecnym układzie i skróconych wersji 114 o ile i ni cale 114 wywalić zastępując je 121 na Broniewskiego i 184 na Mlocinach. Ja mam taką propozycję:
103- Bez zmian
110- Bez zmian
114- Out z Bielan tylko zastanowić się czy zostawić z Brodna do Wilsona może jako 524??
121- Tu do rozważenia PL WILSONA...(trasa 114 dawne 121) Sokrates i albo Kasprowicza Lindego Marymoncka albo obecną trasa Podleśna Gwiaździsta i może do Wilsoniaka trasa 122 żeby je też wywalić z tego odcinka?? A może 114 połączyć że 122??
157- Hłaski Gdańska jak kiedyś
181- Stała trasa do Bramy Zachodniej
184- Od Mlocin trasa 114 do UKSW
284/384?? - M.Mlociny- Mlociny UKSW??
203-FORT WAWRZYSZEW...Kasprowicza Lindego
DWWAJTIS UKSW wkoncu to zrobić
205- PALAC BRUHLA Muzealna Heroldow (powrót Kolumbijska Farysa ) Encyklopedyczną Ak Kaminos Kasprowicza Romaszewskiego Broniewskiego Elblaska POWAZKI CM WOJSKOWY
303- cały tydzień ??
409- Brodno Arkadia Popiełuszki Żeromskiego stara trasa do Bramy zach

O nowych 5xx można zapomnieć. :-*
Cytować
#22 Witek 2022-05-30 15:42
Cytuję MobilisA075:
A wczoraj wieczorem ze starówki wszystko niezabieralne, bo wszystko jedzie razem, potem stój 10 minut, aż się prosi o jakąś dwusetke z Okopowej na dw wschodni, ale trzeba oferować odpowiednie wynagrodzenia i odkupić alpina co jeździły do 2016 r w celu obsługi tej linii, na alpunach by jeździła, ale co np 6 min w weekendy, co 10 poza szczytem i 5 w szczycie, a tramwaj 13 zlikwidować wtedy
Weź skończ z tymi Alpinami. Dla mnie były fatalne w prowadzeniu. Za duże koła I za mały rozstaw.
Cytować
#21 Michal 181 2022-05-30 15:29
Na Bielanach wogole trzeba zrobić rewolucję. A zacząć od wywalenia 409 w obecnym układzie i skróconych wersji 114 o ile i ni cale 114 wywalić zastępując je 121 na Broniewskiego i 184 na Mlocinach. Ja mam taką propozycję:
103- Bez zmian
110- Bez zmian
114- Out z Bielan tylko zastanowić się czy zostawić z Brodna do Wilsona może jako 524??
121- Tu do rozważenia PL WILSONA...(trasa 114 dawne 121) Sokrates i albo Kasprowicza Lindego Marymoncka albo obecną trasa Podleśna Gwiaździsta i może do Wilsoniaka trasa 122 żeby je też wywalić z tego odcinka?? A może 114 połączyć że 122??
157- Hłaski Gdańska jak kiedyś
181- Stała trasa do Bramy Zachodniej
184- Od Mlocin trasa 114 do UKSW
284/384?? - M.Mlociny- Mlociny UKSW??
203-FORT WAWRZYSZEW...Kasprowicza Lindego
DWWAJTIS UKSW wkoncu to zrobić
205- PALAC BRUHLA Muzealna Heroldow (powrót Kolumbijska Farysa ) Encyklopedyczną Ak Kaminos Kasprowicza Romaszewskiego Broniewskiego Elblaska POWAZKI CM WOJSKOWY
303- cały tydzień ??
409- Brodno Arkadia Popiełuszki Żeromskiego stara trasa do Bramy zach
Cytować
#20 Pawel 2022-05-30 14:49
Niech bedzie godne wynagrodzenie to i wtedy bedzie sie chcialo pracowac za taka odpowiedzialnosc
Cytować
#19 MobilisA075 2022-05-30 12:54
A wczoraj wieczorem ze starówki wszystko niezabieralne, bo wszystko jedzie razem, potem stój 10 minut, aż się prosi o jakąś dwusetke z Okopowej na dw wschodni, ale trzeba oferować odpowiednie wynagrodzenia i odkupić alpina co jeździły do 2016 r w celu obsługi tej linii, na alpunach by jeździła, ale co np 6 min w weekendy, co 10 poza szczytem i 5 w szczycie, a tramwaj 13 zlikwidować wtedy
Cytować
#18 Janusz 2022-05-30 10:23
Pociąć wszystko niech jeździ 6-20 i częstotliwości nie częściej niż co 30 min.
Cytować
#17 Rysiek 2022-05-30 09:13
Cytuję Brxoza:
Autobusy będą kursować rzadziej, a czy ktoś wie, że skróci się też czas odpoczynku dla kierowcy na pętli? Niektóre będą trwały tylko 2 minuty i jazda dalej. Czyli w przypadku niektórych linii kierowca będzie jeździł non stop kilka godzin.

A o jakie linie konkretnie chodzi?
Cytować
#16 Brxoza 2022-05-30 07:24
Autobusy będą kursować rzadziej, a czy ktoś wie, że skróci się też czas odpoczynku dla kierowcy na pętli? Niektóre będą trwały tylko 2 minuty i jazda dalej. Czyli w przypadku niektórych linii kierowca będzie jeździł non stop kilka godzin.
Cytować
#15 Jurajczyk Śląski 2022-05-28 20:59
Cytuję Adam:
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Cytuję ED,Edd i Eddy:
Cytuję michael112:
A to cholery! Tak znienacka w roku szkolnym! Jeszcze nie odmrozili cięć wprowadzonych z powodu pandemii.

Jak znajdziesz kierowców to pewnie będzie więcej kursów. Ale narazie są duże braki a nie chcą dac podwyzek żeby zachęcić ludzi do przyjścia.

Całe szczęście niedługo przedłużą 2. linię metra z 2. stron, to ileś brygad się na stałe oszczędzi. Niestety w całej Polsce jest problem z kierowcami, z powodu, że Ukraińcom nie są przedłużane wizy, a część kierowców wróciła na turystyki. Kraków, GOP i Poznań się o tym boleśnie też przekonały. Tu powinny przyjść natychmiast spore podwyżki, by znaleźć chętnych.

Problem nie jest przez Ukraincow jeśli wroca to tymbardziej nie będzie podwyzek. Problemem sa tylko pieniądze które się dostaje. Za odpowiedzialnosc jaka się ponosi wypłat zedu 3600-4200 netto to naprawdę są smieszne pieniądze.

De facto w wielu zawodach są zagraniczni pracownicy, czy oni są zawsze głównym powodem, że taki szef Janusz nie da swojemu dobrze pracującemu pracownikowi podwyżki, bo na jego miejsce będzie Ukrainiec czy Hindus? Niestety, trzeba pogodzić się w obecnej sytuacji z jednym (dać każdemu podwyżki i zachęcić wiele osób do zawodu) i z drugim (zanim tych chętnych lokalnych mieszkańców się znajdzie, zatrudniamy kierowców za granicy i im też godnie płacimy). :-*
Cytować
#14 Michał 2022-05-28 18:46
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Cytuję ED,Edd i Eddy:
Cytuję michael112:
A to cholery! Tak znienacka w roku szkolnym! Jeszcze nie odmrozili cięć wprowadzonych z powodu pandemii.

Jak znajdziesz kierowców to pewnie będzie więcej kursów. Ale narazie są duże braki a nie chcą dac podwyzek żeby zachęcić ludzi do przyjścia.

Całe szczęście niedługo przedłużą 2. linię metra z 2. stron, to ileś brygad się na stałe oszczędzi. Niestety w całej Polsce jest problem z kierowcami, z powodu, że Ukraińcom nie są przedłużane wizy, a część kierowców wróciła na turystyki. Kraków, GOP i Poznań się o tym boleśnie też przekonały. Tu powinny przyjść natychmiast spore podwyżki, by znaleźć chętnych.


Jak Ukraińcy wyjadą z kraju to problemu się nie rozwiąże
Cytować
#13 Witek 2022-05-28 14:21
Cytuję Greczi:
Noo, tramwaje dostały ponoć 100zł brutto z wyrównaniem od stycznia, a w grudniu 500zł, a w tym czasie w mza 300zł brutto. No to z czym do ludzi, jak na turystyce oferują teraz 8000zł netto na międzynarodówkach.
Ja też mam gdzieś i nie przychodzę z wolnego

Jak bybwszyscy kierowcy w każdej fir.ie nie przyszli z wolnego ani razu przez 3-4 miesiące to każda firma by była w czarnej d.... I moze by się zastanowili nad swoją polityka Ale niestety ludzie przychodza I firmy latają dziury. Niestety brak solidarności wśród kierowców ale o podwyżkach każdy głośno gada. Ludzie pomyślcie trochę.
Cytować
#12 Adam 2022-05-28 14:17
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Cytuję ED,Edd i Eddy:
Cytuję michael112:
A to cholery! Tak znienacka w roku szkolnym! Jeszcze nie odmrozili cięć wprowadzonych z powodu pandemii.

Jak znajdziesz kierowców to pewnie będzie więcej kursów. Ale narazie są duże braki a nie chcą dac podwyzek żeby zachęcić ludzi do przyjścia.

Całe szczęście niedługo przedłużą 2. linię metra z 2. stron, to ileś brygad się na stałe oszczędzi. Niestety w całej Polsce jest problem z kierowcami, z powodu, że Ukraińcom nie są przedłużane wizy, a część kierowców wróciła na turystyki. Kraków, GOP i Poznań się o tym boleśnie też przekonały. Tu powinny przyjść natychmiast spore podwyżki, by znaleźć chętnych.

Problem nie jest przez Ukraincow jeśli wroca to tymbardziej nie będzie podwyzek. Problemem sa tylko pieniądze które się dostaje. Za odpowiedzialnosc jaka się ponosi wypłat zedu 3600-4200 netto to naprawdę są smieszne pieniądze.
Cytować
#11 Radzyminiak 2022-05-28 13:20
Cięcie linii 512 jest bez sensu, gdyż mieszkańcy Marek i Radzymina potrzebują mieć szybki dojazd do dworca Wschodniego. Jeżeli czas przesiadki wydłuży się, wówczas będziemy jechać dłużej niż jechaliśmy bezpośrednio z Marek, czy Radzymina.
Cytować
#10 karmat 2022-05-28 09:26
Do dodania jeszcze weekendowe 152. Zamiast 1,2,3,4,5 jest 1,2,M3,M4,M5.Z Derbów kursy 8-17 a na wspólnym odcinku do ~8:30 i od ~19:30 co pół godziny.
Cytować
#9 Mario 2022-05-27 21:50
Do tabelki dorzućcie 179, bo też się zmienia. Rano z obecnych co 8 minut na co 10 minut.
Cytować
#8 R4 2022-05-27 21:30
Cytuję Greczi:
Noo, tramwaje dostały ponoć 100zł brutto z wyrównaniem od stycznia, a w grudniu 500zł, a w tym czasie w mza 300zł brutto. No to z czym do ludzi, jak na turystyce oferują teraz 8000zł netto na międzynarodówkach.
Ja też mam gdzieś i nie przychodzę z wolnego



100 zł teraz owszem ale w grudniu nie było 500 zł podwyżki
Cytować
#7 Jurajczyk Śląski 2022-05-27 20:30
Cytuję ED,Edd i Eddy:
Cytuję michael112:
A to cholery! Tak znienacka w roku szkolnym! Jeszcze nie odmrozili cięć wprowadzonych z powodu pandemii.

Jak znajdziesz kierowców to pewnie będzie więcej kursów. Ale narazie są duże braki a nie chcą dac podwyzek żeby zachęcić ludzi do przyjścia.

Całe szczęście niedługo przedłużą 2. linię metra z 2. stron, to ileś brygad się na stałe oszczędzi. Niestety w całej Polsce jest problem z kierowcami, z powodu, że Ukraińcom nie są przedłużane wizy, a część kierowców wróciła na turystyki. Kraków, GOP i Poznań się o tym boleśnie też przekonały. Tu powinny przyjść natychmiast spore podwyżki, by znaleźć chętnych.
Cytować
#6 Greczi 2022-05-27 20:08
Noo, tramwaje dostały ponoć 100zł brutto z wyrównaniem od stycznia, a w grudniu 500zł, a w tym czasie w mza 300zł brutto. No to z czym do ludzi, jak na turystyce oferują teraz 8000zł netto na międzynarodówkach.
Ja też mam gdzieś i nie przychodzę z wolnego
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Wyszukiwarka

Kliknij, aby zobaczyć

Ta strona używa plików cookies.
Pokaż mi więcej informacji na ten temat   
ROZUMIEM

Polecamy