Strona Główna

Zmiany obsługowe od 25 kwietnia 2022 roku - DP

Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.

W tym artykule prezentujemy listę zmian od 25 kwietnia 2022 roku, obowiązującą w dni powszednie.

Zmiany obsługowe od 25 kwietnia 2022 roku (poniedziałek) - DP

110

Michalczewski przejmie brygady "Stalowej". Ponadto, pojawi się także na 705, w ramach BWL (pojedyncze kursy rano i wieczorem).

133

Obsługę linii przejmuje Arriva Otokarami.

140

Obsługę dodatków przejmuje "Stalowa".

152

Wszystkie brygady trafiają do Michalczewskiego.

204

Wszystkie brygady trafiają do Arrivy (Otokary).

212

Obsługę linii przejmuje "Stalowa" (planowo na 10 metrów).

723

Brygada 09 będzie obsługiwana solówką z Arrivy.

Oprócz tego, w najbliższy weekend, w związku z remontem Al. Jerozolimskich, na 519 i 522 pojawi się 14 BWL.

Źródło: wawkom.waw.pl

Komentarze   

#25 Kacper 2022-04-26 23:12
Cytuję Bielanczyk:
Skąd pojawiła się dodatkowa całki na 108 czyli 7/108

Że względu na wydłużenie niektórych kursów do Pl. Konstytucji.
Cytować
#24 Bielanczyk 2022-04-26 14:19
Skąd pojawiła się dodatkowa całki na 108 czyli 7/108
Cytować
#23 Jurajczyk Śląski 2022-04-25 20:20
Cytuję Adam:
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Cytuję .:
Cytuję Adam:
Cytuję Kuba:
Takie pytanie z innej beczki. Kiedy na 179 pojawi się MZA?


Do końca kontraktu będzie PKS a potem co się będzie działo nawet najstarsi miłośnicy nie wiedzą :-)

Potem pewnie nowy kontrakt, który zgarnie albo znowu Grodzio albo Mobilis. Reszta przewoźników ma podobno rezygnować z Warszawy, a na nikogo nowego bym nie liczył.

Tylko czy Grodzio nie będzie chciał więcej tanich kontraktów, nawet kosztem Warszawy, a czy Mobilis wystartuje, też to nie jest pewne. Trzeba czekać na ogłoszenie przetargu.

Tylko najpierw powinny być kontrakty za przeguby i koziołki Mobilisu. Miał być ogłoszony jakiś przetarg w marcu ale jak widać ZTM się przestraszył cen paliw co za tym idzie ceny za w/km.

Być może potrzebują dodatkowej wyceny lub przez wzgląd na zmianę cen paliw, mogli zmienić rodzaj napędu w niektórych wozach.
Cytować
#22 Domiwoc 2022-04-25 19:19
Cytuję Adam80:
Kiedy zniknie bwl 175+128

Jeśli ten BWL zniknie, to by ze 175 zniknęły elektryki.
Cytować
#21 Adam 2022-04-25 18:19
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Cytuję .:
Cytuję Adam:
Cytuję Kuba:
Takie pytanie z innej beczki. Kiedy na 179 pojawi się MZA?


Do końca kontraktu będzie PKS a potem co się będzie działo nawet najstarsi miłośnicy nie wiedzą :-)

Potem pewnie nowy kontrakt, który zgarnie albo znowu Grodzio albo Mobilis. Reszta przewoźników ma podobno rezygnować z Warszawy, a na nikogo nowego bym nie liczył.

Tylko czy Grodzio nie będzie chciał więcej tanich kontraktów, nawet kosztem Warszawy, a czy Mobilis wystartuje, też to nie jest pewne. Trzeba czekać na ogłoszenie przetargu.

Tylko najpierw powinny być kontrakty za przeguby i koziołki Mobilisu. Miał być ogłoszony jakiś przetarg w marcu ale jak widać ZTM się przestraszył cen paliw co za tym idzie ceny za w/km.
Cytować
#20 Jurajczyk Śląski 2022-04-25 13:48
Cytuję Arczi:
Cytuję Jurajczyk Śląski:

Czy w ramach opcji na ładowarki, któraś z nich nie miała być przy któreś pętli linii 175?

Oczywiście, że miała. W opcji była zarówno na Lotnisku, jak i na pl. Piłsudskiego, ale nie wyszło

W ogóle coś z opcji wyszło, a jeśli nie, to czy ktoś potwierdzał z UM, że opcji nie będzie?
Cytować
#19 Jurajczyk Śląski 2022-04-25 13:47
Cytuję .:
Cytuję Adam:
Cytuję Kuba:
Takie pytanie z innej beczki. Kiedy na 179 pojawi się MZA?


Do końca kontraktu będzie PKS a potem co się będzie działo nawet najstarsi miłośnicy nie wiedzą :-)

Potem pewnie nowy kontrakt, który zgarnie albo znowu Grodzio albo Mobilis. Reszta przewoźników ma podobno rezygnować z Warszawy, a na nikogo nowego bym nie liczył.

Tylko czy Grodzio nie będzie chciał więcej tanich kontraktów, nawet kosztem Warszawy, a czy Mobilis wystartuje, też to nie jest pewne. Trzeba czekać na ogłoszenie przetargu.
Cytować
#18 . 2022-04-25 12:36
Cytuję Adam:
Cytuję Kuba:
Takie pytanie z innej beczki. Kiedy na 179 pojawi się MZA?


Do końca kontraktu będzie PKS a potem co się będzie działo nawet najstarsi miłośnicy nie wiedzą :-)

Potem pewnie nowy kontrakt, który zgarnie albo znowu Grodzio albo Mobilis. Reszta przewoźników ma podobno rezygnować z Warszawy, a na nikogo nowego bym nie liczył.
Cytować
#17 Arczi 2022-04-25 09:29
Cytuję Jurajczyk Śląski:

Czy w ramach opcji na ładowarki, któraś z nich nie miała być przy któreś pętli linii 175?

Oczywiście, że miała. W opcji była zarówno na Lotnisku, jak i na pl. Piłsudskiego, ale nie wyszło
Cytować
#16 CafeKaskada 2022-04-24 23:35
Cytuję Mateusz Szwed:
Co arriva dostanie w zamian za 140?

133 i 204. Arriva ma dużo Otokarów w rezerwie, więc jak widać może sobie pozwolić na zwiększenie planu na midiki.
Cytować
#15 CafeKaskada 2022-04-24 23:34
Cytuję Kuba:
Takie pytanie z innej beczki. Kiedy na 179 pojawi się MZA?

Jak DPP znajdzie ku temu powód. Nie wiem, czemu Ci ciągle tak ten Grodzisk na tej linii przeszkadza.
Cytować
#14 Adam 2022-04-24 14:23
Cytuję Kuba:
Takie pytanie z innej beczki. Kiedy na 179 pojawi się MZA?


Do końca kontraktu będzie PKS a potem co się będzie działo nawet najstarsi miłośnicy nie wiedzą :-)
Cytować
#13 Kuba 2022-04-23 21:09
Takie pytanie z innej beczki. Kiedy na 179 pojawi się MZA?
Cytować
#12 Jurajczyk Śląski 2022-04-23 19:23
Cytuję CafeKaskada:
Cytuję Adam80:
Kiedy zniknie bwl 175+128

Raczej bym się tego nie spodziewał, bo na żadnym krańcu linii 175 nie ma ładowarki, więc jedyna szansa na ładowanie dla elektryków ze 175 to Szczęśliwie.

Czy w ramach opcji na ładowarki, któraś z nich nie miała być przy któreś pętli linii 175?
Cytować
#11 Jurajczyk Śląski 2022-04-23 14:34
W mojej opinii 10-metrowce na 212 to głupota, dużo lepiej by pasowały na 211.
Cytować
#10 __ 2022-04-23 12:00
w szczytach do 212 momentami ciężko było wsiąść bo tylu było pasażerów, powodzenia kiedy będą jeździły 10-metrowce:))
Cytować
#9 Baltoro 2022-04-23 11:50
Cytuję Olecczanin:
Roszady bardzo ciekawe, nareszcie na 133 coś ciekawszego się pojawi :) +


Zgadzam się. Mdło już się robiło na widok przykrótkich urbino.
Cytować
#8 kierowca_arriva 2022-04-23 09:19
Na 212 powinny być OTOKARY a na 204 coś większego. Jedynie na 212/06 Przegub powinien być poniewaz na tej brygadzie scanie są zapchane bo dzieci do szkoły jadą
Cytować
#7 CafeKaskada 2022-04-23 01:21
Cytuję Adam80:
Kiedy zniknie bwl 175+128

Raczej bym się tego nie spodziewał, bo na żadnym krańcu linii 175 nie ma ładowarki, więc jedyna szansa na ładowanie dla elektryków ze 175 to Szczęśliwie.
Cytować
#6 Mateusz Szwed 2022-04-22 21:33
Co arriva dostanie w zamian za 140?
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Wyszukiwarka

Kliknij, aby zobaczyć

Ta strona używa plików cookies.
Pokaż mi więcej informacji na ten temat   
ROZUMIEM

Polecamy