Strona Główna

127 i 519 elektryczne

b_150_150_0_00_images_swmenufree_DSC_0167_wgkm.jpg

Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.

Od przyszłej soboty zelektryfikowane zostaną dwie linie - 127, które będzie się ładowało na nowo uruchomionych urządzeniach na Browarnej oraz 519, które do ładowarki podłączy się na Wilanowie.

W związku z tym, linie 106 i 127 zamienią się krańcami - 106 pojedzie na Mariensztat, a 127 na Browarną. Od soboty obsługę linii przejmie MZA (listę opublikujemy w najbliższym czasie).

Zelektryfikowane zostaną także kursy skrócone do Wilanowa na linii 519. W związku z tym nastąpią zmiany przystankowe - linia E-2 będzie miała swój przystanek krańcowy w innym miejscu.

Komentarze   

#13 Jurajczyk Śląski 2021-12-19 20:45
Cytuję x:
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Cytuję x:
Czyli oficjalnie zdecydowano o rezygnacji z realizacji projektu "Elektryczny trakt królewski".

Przedłużenie M2 na Bródno wytnie na pewno z tych okolic chociażby 518, więc część elektryków się zwolni. :-)

Czemu cały czas piszesz o przedłużeniu M2? Teraz mamy kryzys, każda inwestycja łapie opóźnienia, więc otwarcie kolejnych stacji M2 nastąpi dopiero za jakieś kilka lat. I też wcale nie wiadomo, czy zajdą w związku z tym jakieś rewolucyjne zmiany co do linii autobusowych, życie pokazuje, że jak otwierano M2 na Księcia Janusza, to przez kilka miesięcy nie wdrażano w życie w żadnych zmian, bo bano się pandemii.

Tylko no właśnie na początku 2020 roku pandemia dopiero się zaczęła, nawet legalnie na otwarcie metra nie można było iść. Jednak już to co robią to dokończą w przyszłym roku, prawdopodobnie pod koniec wakacji. Czy utrzymywanie nieczynnych stacji im się opłaci, chyba nie. O ile z zachodem to większych rewolucji nie będzie, tak z wschodem spodziewam się sporych zmian w siatce połączeń. I jednak zmiany zrobią szybciej, niż na Księcia Janusza. Bardziej bym się martwił o odcinek C1-C3, choć skoro miasto rzekomo (nie wierzę w to, ale tak deklarują), twierdzi że jest w stanie samo sobie zbudować całą linię metra, to sorry, ale na inne rewolucje komunikacyjne tym bardziej powinno ich stać. :sigh:
Cytować
#12 x 2021-12-19 09:11
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Cytuję x:
Czyli oficjalnie zdecydowano o rezygnacji z realizacji projektu "Elektryczny trakt królewski".

Przedłużenie M2 na Bródno wytnie na pewno z tych okolic chociażby 518, więc część elektryków się zwolni. :-)

Czemu cały czas piszesz o przedłużeniu M2? Teraz mamy kryzys, każda inwestycja łapie opóźnienia, więc otwarcie kolejnych stacji M2 nastąpi dopiero za jakieś kilka lat. I też wcale nie wiadomo, czy zajdą w związku z tym jakieś rewolucyjne zmiany co do linii autobusowych, życie pokazuje, że jak otwierano M2 na Księcia Janusza, to przez kilka miesięcy nie wdrażano w życie w żadnych zmian, bo bano się pandemii.
Cytować
#11 Jurajczyk Śląski 2021-12-17 22:26
Cytuję Tomek:
Skąd wezmą tyle elektryków? No chyba, że zdejmą je ze 158 i 705, 735. W Warszawie jest za mało autobusów, żeby obsadzić aż tyle linii. Gdyby było ich minimum 200 miałoby to sens. Na Trakcie Królewskim na niektóre brygady wyjeżdżają spalinowe. Woronicza ma ich tylko 30. No może w dni wolne da się to zrobić, ale w DP i tak pewnie będą wyjeżdżały spalinowe na niektóre brygady..

Ostatnio (wspomniałem to w jednym z artykułów na WGKM), że w godzinie nieszczytowej wyjechało jakieś 55% wszystkich elektryków, spokojnie da się ten wynik poprawić, przy wieku tych wozów to powinno sięgnąć minimum 80% pomiędzy szczytami...
Cytować
#10 Jurajczyk Śląski 2021-12-17 22:24
Cytuję x:
Czyli oficjalnie zdecydowano o rezygnacji z realizacji projektu "Elektryczny trakt królewski".

Przedłużenie M2 na Bródno wytnie na pewno z tych okolic chociażby 518, więc część elektryków się zwolni. :-)
Cytować
#9 Jurajczyk Śląski 2021-12-17 22:23
Cytuję SU18:
Cytuję CafeKaskada:
Zastanawia mnie tylko, czy nie prościej po prostu zamontować ładowarek na Mariensztacie.

Po co mają robić w 2 miejscach ładowarki

Na każdej pętli w szeroko pojętym centrum powinny być ładowarki (niestety) elektryków będzie coraz więcej, niż mniej i trzeba dla nich zrobić infrastrukturę (oraz pantografy 12-metrowych ujednolicić do przegubowych)...
Cytować
#8 Jurajczyk Śląski 2021-12-17 22:20
Cytuję Badr:
Cytuję michael112:
Cytuję Tomek:
Skąd wezmą tyle elektryków? No chyba, że zdejmą je ze 158 i 705, 735. W Warszawie jest za mało autobusów, żeby obsadzić aż tyle linii. Gdyby było ich minimum 200 miałoby to sens. Na Trakcie Królewskim na niektóre brygady wyjeżdżają spalinowe. Woronicza ma ich tylko 30. No może w dni wolne da się to zrobić, ale w DP i tak pewnie będą wyjeżdżały spalinowe na niektóre brygady..

Mogą wyjeżdżać na wszystkie, tylko trzeba przestać cudować z elektrycznymi na 127, 158, 519 itd.
Spalinowe na niektórych brygadach linii z Nowego Światu to w takiej sytuacji skandal.


A dlaczego nie ma być elektryczne 519 czy 158 w centrum miasta? Lepiej żeby jeździło na 705?

Zgoda, że lepsze 519 niż 251 i 705, ale elektryki powinny mieć konkretne trasy. Celem powinny być wszystkie linie na Nowym Świecie, spełniamy ten warunek, patrzymy na inne trasy. Po otwarciu przedłużeń metra, pewnie będzie rewolucja w okolicy Alei Solidarności (160 może nie przetrwać, a 190 oby też) i na taką nową linię puścić elektryki... :roll:
Cytować
#7 Badr 2021-12-17 14:24
Cytuję michael112:
Cytuję Tomek:
Skąd wezmą tyle elektryków? No chyba, że zdejmą je ze 158 i 705, 735. W Warszawie jest za mało autobusów, żeby obsadzić aż tyle linii. Gdyby było ich minimum 200 miałoby to sens. Na Trakcie Królewskim na niektóre brygady wyjeżdżają spalinowe. Woronicza ma ich tylko 30. No może w dni wolne da się to zrobić, ale w DP i tak pewnie będą wyjeżdżały spalinowe na niektóre brygady..

Mogą wyjeżdżać na wszystkie, tylko trzeba przestać cudować z elektrycznymi na 127, 158, 519 itd.
Spalinowe na niektórych brygadach linii z Nowego Światu to w takiej sytuacji skandal.


A dlaczego nie ma być elektryczne 519 czy 158 w centrum miasta? Lepiej żeby jeździło na 705?
Cytować
#6 SU18 2021-12-17 13:02
Cytuję CafeKaskada:
Zastanawia mnie tylko, czy nie prościej po prostu zamontować ładowarek na Mariensztacie.

Po co mają robić w 2 miejscach ładowarki
Cytować
#5 michael112 2021-12-17 12:38
Cytuję Tomek:
Skąd wezmą tyle elektryków? No chyba, że zdejmą je ze 158 i 705, 735. W Warszawie jest za mało autobusów, żeby obsadzić aż tyle linii. Gdyby było ich minimum 200 miałoby to sens. Na Trakcie Królewskim na niektóre brygady wyjeżdżają spalinowe. Woronicza ma ich tylko 30. No może w dni wolne da się to zrobić, ale w DP i tak pewnie będą wyjeżdżały spalinowe na niektóre brygady..

Mogą wyjeżdżać na wszystkie, tylko trzeba przestać cudować z elektrycznymi na 127, 158, 519 itd.
Spalinowe na niektórych brygadach linii z Nowego Światu to w takiej sytuacji skandal.
Cytować
#4 x 2021-12-17 11:41
Czyli oficjalnie zdecydowano o rezygnacji z realizacji projektu "Elektryczny trakt królewski".
Cytować
#3 CafeKaskada 2021-12-17 09:27
Zastanawia mnie tylko, czy nie prościej po prostu zamontować ładowarek na Mariensztacie.
Cytować
#2 Tomek 2021-12-17 00:26
Skąd wezmą tyle elektryków? No chyba, że zdejmą je ze 158 i 705, 735. W Warszawie jest za mało autobusów, żeby obsadzić aż tyle linii. Gdyby było ich minimum 200 miałoby to sens. Na Trakcie Królewskim na niektóre brygady wyjeżdżają spalinowe. Woronicza ma ich tylko 30. No może w dni wolne da się to zrobić, ale w DP i tak pewnie będą wyjeżdżały spalinowe na niektóre brygady..
Cytować
#1 Transportowiec 2021-12-16 19:54
Czy E-2 nie zostanie zelektryfikowana?
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Wyszukiwarka

Kliknij, aby zobaczyć

Ta strona używa plików cookies.
Pokaż mi więcej informacji na ten temat   
ROZUMIEM

Polecamy