Strona Główna

Rozstrzygnięcie wyników przetargu na linie lokalne (4 część) + podsumowanie wyników

Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.

Zarząd Transportu Miejskiego rozstrzygnął oferty w 4 części przetargu na obsługę linii lokalnych. Wygrało konsorcjum ABUS i Przewozy Autokarowe Krzysztof Grygiel.

Część 4

  • Gminy: Kobyłka, Wołomin, Zielonka, Marki, Radzymin, Nieporęt, Sulejówek, Wiązowna
  • Linie: L26, L27, L35, L36, L37, L38, L40, L43, L46, L45, L47, L48
  • Liczba wozokilometrów: 4 778 237 (+5%/-10%)
  • Liczba autobusów: 22 autobusy po min. 40 pasażerów

Wynik:

Nazwa wykonawcy

Punkty

Suma punktów

PKS Pcim Dolny

Oferta odrzucona

Konsorcjum:

  1. ABUS SP. Z O.O. (Lider Konsorcjum)
  2. Krzysztof Grygiel prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PRZEWOZY AUTOKAROWE KRZYSZTOF GRYGIEL (Członek Konsorcjum)
  • Cena: 60 pkt
  • Rok produkcji autobusu: 28,91 pkt
  • Klimatyzacja: 10 pkt

 

98,91 pkt


Podsumowanie

Część

Gminy

Linie

Zwycięzca

1 - link

Góra Kalwaria, Piaseczno, Prażmów, Otwock, Wiązowna

L-2, L-5, L12, L13, L25, L17, L19, L20, L22

Unieważnienie - przekroczenie kosztorysu zamawiającego

2 - link

Góra Kalwaria, Konstancin-Jeziorna, Lesznowola, Piaseczno

L-1, L-3, L-4, L14, L15, L16, L21, L23, L24, L25, L28, L30, L32, L39, L42, L52

Konsorcjum PKS Polonus, Stalko i PKS Grodzisk Mazowiecki

3 - link

Jabłonna, Nieporęt, Wieliszew

L-8, L-9, L10, L11, L31, L34, L41, L49

Konsorcjum PKS Polonus i Stalko

4

Kobyłka, Wołomin, Zielonka, Marki, Radzymin, Nieporęt, Sulejówek, Wiązowna

L26, L27, L35, L36, L37, L38, L40, L43, L46, L45, L47, L48

Konsorcjum ABUS i Przewozy Autokarowe Krzysztof Grygiel

5 - link

Stare Babice, Izabelin, Kampinos

L-6, L-7, L18, L29

Konsorcjum PKS Tarnobrzeg i MAKRPOL

Komentarze   

#14 / 2021-11-22 07:44
Cytuję gość:
Chodzi plota że będą Otokary.

A na którym pakiecie te Otokary?
Cytować
#13 gość 2021-11-20 22:28
Chodzi plota że będą Otokary.
Cytować
#12 Grzegorz 2021-11-20 20:28
Cytuję alojz:
@Grzegorz: https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl/pn/ztmwaw/demand/notice/public/36950/details


Dziękuję.
Cytować
#11 SP45-116 2021-11-20 10:42
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Cytuję Paweł:
Dlaczego MZA nie wystartowało w przetargu

1. Się nie opłaca.
2. Zajezdnie kolejnych autobusów nie pomieszczą.
3. Przy jakiś większych akacjach mógłby być problem z obsadą.
4. Chyba w takich przetargach nie mogą spółki miejskie startować.

Spółki miejskie mogą mieć w umowach zakaz na uczestnictwo w przetargach. Do tego może się okazać, że po wygranym przetargu stawka będzie niższa, niż z umowy PSC dla miasta. I co wtedy? Obniżamy stawkę miejska do tej przetargowej, a podpusujący PSC dpstają zarzuty o niegospodarność? Dlatego miejskie spółki nie startują do takich przetargów i nie próbują swoich sił, na przykład dla innych gmin.
Cytować
#10 alojz 2021-11-20 10:33
Na prawie wszystkich liniach pojawią się nowe autobusy.
Cytować
#9 Jurajczyk Śląski 2021-11-20 09:55
Cytuję Paweł:
Dlaczego MZA nie wystartowało w przetargu

1. Się nie opłaca.
2. Zajezdnie kolejnych autobusów nie pomieszczą.
3. Przy jakiś większych akacjach mógłby być problem z obsadą.
4. Chyba w takich przetargach nie mogą spółki miejskie startować.
Cytować
#8 / 2021-11-19 21:02
Cytuję Grzegorz:
Może ktoś przybliżyć, jakie warunki taborowe przewożnicy musieli spełnić?
Chodzi o rok pojazdu, emisję.
Interesuje mnie najbardziej część 3 przetargu.
Ktoś wcześniej pisał, że mają być autobusy fabrycznie nowe. Oznaczałoby to wycofanie hybryd i VDL obsługujących linie L-9, L10, L11, L34, L41 i L-8.
Posiada ktoś może pełną specyfikację przetargową, może być link.nc4a

Ależ proszę, wozy o których wspomniałeś i tak nie spełniały wymogów.
http://www.wgkm.waw.pl/portal/index.php/15-organizatorzy/1211-nowy-przetarg-na-obsluge-linii-lokalnych
Cytować
#7 Paweł 2021-11-19 19:57
Dlaczego MZA nie wystartowało w przetargu
Cytować
#6 x 2021-11-19 13:58
Cytuję Grzegorz:
Może ktoś przybliżyć, jakie warunki taborowe przewożnicy musieli spełnić?
Chodzi o rok pojazdu, emisję.
Interesuje mnie najbardziej część 3 przetargu.
Ktoś wcześniej pisał, że mają być autobusy fabrycznie nowe. Oznaczałoby to wycofanie hybryd i VDL obsługujących linie L-9, L10, L11, L34, L41 i L-8.
Posiada ktoś może pełną specyfikację przetargową, może być link.nc4a

O ile dobrze pamiętam, rok 2015 i Euro 6.
Cytować
#5 alojz 2021-11-19 13:27
@Grzegorz: https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl/pn/ztmwaw/demand/notice/public/36950/details
Cytować
#4 Grzegorz 2021-11-19 12:24
Może ktoś przybliżyć, jakie warunki taborowe przewożnicy musieli spełnić?
Chodzi o rok pojazdu, emisję.
Interesuje mnie najbardziej część 3 przetargu.
Ktoś wcześniej pisał, że mają być autobusy fabrycznie nowe. Oznaczałoby to wycofanie hybryd i VDL obsługujących linie L-9, L10, L11, L34, L41 i L-8.
Posiada ktoś może pełną specyfikację przetargową, może być link.nc4a
Cytować
#3 Jakubek 2021-11-18 14:52
Potrójne konsorcjum Stalko/Polonus/"Grodzio" na części drugiej? Ciekawe...
Cytować
#2 / 2021-11-17 19:44
Cytuję Karzeł:
I co z pierwszym przetargiem? Dopuści się padło czy zwiększy budżet?

Obecnie z tego co wiem obecnie trwają rozmowy ZTM Gminy, i jak gminy zdecydują dorzucić to będzie większy budżet, a jeżeli nie to możliwe że zmniejszenie wymagania, lub cięcia oferty może nawet.
Cytować
#1 Karzeł 2021-11-17 17:35
I co z pierwszym przetargiem? Dopuści się padło czy zwiększy budżet?
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Wyszukiwarka

Kliknij, aby zobaczyć

Ta strona używa plików cookies.
Pokaż mi więcej informacji na ten temat   
ROZUMIEM

Polecamy