Strona Główna

Nowy przetarg na obsługę linii lokalnych

b_150_150_0_00_images_64222_1.jpg

Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.

Zarząd Transportu Miejskiego ogłosił przetarg na obsługę linii lokalnych w 19 gminach podwarszawskich. Zamówienie zostało podzielone na 5 części i obejmuje obsługę w sumie 49 linii autobusowych.

 

 

 

  gminy linie liczba wozokilometrów (+5% / -10%) pojazdy
część 1 Góra Kalwaria, Piaseczno, Prażmów, Otwock, Wiązowna L-2, L-5, L12, L13, L25, L17, L19, L20, L22 5 374 883 24 autobusy po min. 80 pasażerów
część 2 Góra Kalwaria, Konstancin-Jeziorna, Lesznowola, Piaseczno L-1, L-3, L-4, L14, L15, L16, L21, L23, L24, L25, L28, L30, L32, L39, L42, L52 7 477 873 29 autobusów po min. 50 pasażerów
część 3 Jabłonna, Nieporęt, Wieliszew L-8, L-9, L10, L11, L31, L34, L41, L49 4 440 945 13 autobusów po min. 80 pasażerów
+ 5 autobusów po min. 40 pasażerów
część 4 Kobyłka, Wołomin, Zielonka, Marki, Radzymin, Nieporęt, Sulejówek, Wiązowna L26, L27, L35, L36, L37, L38, L40, L43, L46, L45, L47, L48 4 778 237 22 autobusy po min. 40 pasażerów
część 5 Stare Babice, Izabelin, Kampinos L-6, L-7, L18, L29 2 023 252 9 autobusów po min. 40 pasażerów

 

Zarząd Transportu Miejskiego wymaga zgłoszenia do przetargu pojazdów niskopodłogowych lub niskowejściowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2015 roku oraz spełniających normę co najmniej Euro VI. Na kryteria oceny ofert w każdej z części przetargu składają się oferowana cena brutto (waga 60%), rok produkcji autobusu (30%) oraz klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej (10%).

Termin składania ofert w przetargu wyznaczony został na 22 września. Rozpoczęcie świadczenia usług nastąpi do 3 tygodni od daty zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż 1 grudnia br. Zakończenie  realizacji umowy nastąpi natomiast z końcem listopada 2024 r.

Szczegółowe informacje i dokumenty przetargowe

Komentarze   

#21 miki 2021-10-06 08:19
Zna ktoś wyniki konkursu??
Cytować
#20 Edek 2021-09-22 06:03
Czy termin składania ofert został zmieniony? Na 5.10.2021 oj coraz mniej czasu zostaje.....
Cytować
#19 alojz 2021-09-02 07:33
Cytuję erty:
Cytuję Slawek135:
To L22 wraca, że jest w pakiecie wpisany?

Może pojawi się na trasie Józefów - Wiązowna - Kąck? Samorządy zapowiadają taką linię, ma być uruchomiona w styczniu.

Na razie jest Otwock-Wiązowna, co nie wyklucza tego że później trasa zostanie wydłużona.
W artykule jest podany link, można sprawdzić trasy i rozkłady.
Cytować
#18 erty 2021-09-01 22:13
Cytuję Slawek135:
To L22 wraca, że jest w pakiecie wpisany?

Może pojawi się na trasie Józefów - Wiązowna - Kąck? Samorządy zapowiadają taką linię, ma być uruchomiona w styczniu.
Cytować
#17 Wujek Staszek 2021-09-01 20:43
Cytuję .:
Cytuję zxcvbnm:
Nie wcześniej niż przed 2015 r. i norma Euro VI to już wstęp do pozbywania się złomów z linii Lx. Pytanie, czy przy takiej liczbie wozów któryś potencjalny ajenta nie pokusi się o nówki.

Na MIDI nadal będą ZAZY, które jeżdżą obecnie, bo nadal spełnią wymogi.
W przypadku MAXI będzie gorzej, bo np. taki Polonus nie wyślę już Volv, Citei czy Ambassadorów. Stalku odpadną AMZ, Citea czy Temsę.

Jeśli chodzi o VDL CITEA LLE120 to nie odpadnie bo ten pojazd jest z rocznika 2014 czyli EURO VI. Co do Ambassadorów i temsy może być problem
Cytować
#16 Slawek135 2021-08-31 15:36
To L22 wraca, że jest w pakiecie wpisany?
Cytować
#15 Marcin Z. 2021-08-31 10:07
Cytuję alojz:
Cytuję Marcin Z.:
Ciekawe, że im się zawarło w dwóch miejscach L25.

W jednym pakiecie są dni robocze a w drugim świąteczne.

Ciekawy system. Czyli wychodzi na to, że w sumie linii będzie 48 skoro L25 występuje w dwóch pakietach.

Nie widzę ujętych L33 i L44.
Cytować
#14 Matej 2021-08-31 09:19
Cytuję Kj:
Już jest ostatni dzień sierpnia, czy planujecie jakieś info o zmianach obsługowych od jutra?

Nie publikujemy już zmian obsługowych z wyprzedzeniem. W weekend pojawi się jeden zbiorczy artykuł ;-)
Cytować
#13 Kj 2021-08-31 01:07
Już jest ostatni dzień sierpnia, czy planujecie jakieś info o zmianach obsługowych od jutra?
Cytować
#12 alojz 2021-08-29 14:32
Cytuję Marcin Z.:
Ciekawe, że im się zawarło w dwóch miejscach L25.

W jednym pakiecie są dni robocze a w drugim świąteczne.
Cytować
#11 Marcin Z. 2021-08-28 11:29
Ciekawe, że im się zawarło w dwóch miejscach L25. I ciekawe co zamiast L44 obsłuży "domkową" część Zielonki. Z tego co patrzę to fragment Turów-Zielonka obsłuży L27, ale w rejon Sienkiewicza i Chopina pewnie nie wjedzie - tam może wyląduje L46?
Cytować
#10 @ 2021-08-26 21:34
Czesc 5 standardowo grodzio. Patrzac po ostatnim przetargu.
Cytować
#9 alojz 2021-08-20 19:24
Cytuję .:
Moim zdaniem Grygiel/Karpiel mogą walczyć o jedynie o część 5, mając obecnie tylko 11 wozów spełniających wymogi.

Mylisz się, warunki udziału w przetargu są bardzo łagodne. Żeby złożyć ofertę nie trzeba posiadać żadnego autobusu. Grygiel i Karpiel mogą złożyć samodzielne oferty na wszystkie zadania.
Cytować
#8 gość 2021-08-20 11:07
ZAZ-y? Równie dobrze mogą być Mercedesy od Mercusa.
Cytować
#7 . 2021-08-20 10:56
Cytuję Adam:
Cytuję .:
Cytuję zxcvbnm:
Nie wcześniej niż przed 2015 r. i norma Euro VI to już wstęp do pozbywania się złomów z linii Lx. Pytanie, czy przy takiej liczbie wozów któryś potencjalny ajenta nie pokusi się o nówki.

Na MIDI nadal będą ZAZY, które jeżdżą obecnie, bo nadal spełnią wymogi.
W przypadku MAXI będzie gorzej, bo np. taki Polonus nie wyślę już Volv, Citei czy Ambassadorów. Stalku odpadną AMZ, Citea czy Temsę.

Mamy w Konstancinie chyba też odpadają bo chyba 50 osób nie mogą zabrać na poklad.

Moim zdaniem Grygiel/Karpiel mogą walczyć o jedynie o część 5, mając obecnie tylko 11 wozów spełniających wymogi.
Cytować
#6 Adam 2021-08-20 00:13
Cytuję .:
Cytuję zxcvbnm:
Nie wcześniej niż przed 2015 r. i norma Euro VI to już wstęp do pozbywania się złomów z linii Lx. Pytanie, czy przy takiej liczbie wozów któryś potencjalny ajenta nie pokusi się o nówki.

Na MIDI nadal będą ZAZY, które jeżdżą obecnie, bo nadal spełnią wymogi.
W przypadku MAXI będzie gorzej, bo np. taki Polonus nie wyślę już Volv, Citei czy Ambassadorów. Stalku odpadną AMZ, Citea czy Temsę.

Mamy w Konstancinie chyba też odpadają bo chyba 50 osób nie mogą zabrać na poklad.
Cytować
#5 . 2021-08-19 21:23
Cytuję Norbert:
A kto w 2 miesiące będzie miał tyle nowych aut … i tylko na 2 lata … koszty !!!

Są ZAZy na placu w Zaporożu oraz MAZy w Mińsku na placu, choć w wypadku tych drugich może być trochę problem z ich zakupem przez sankcje na Białoruś.
Cytować
#4 alojz 2021-08-19 17:06
@ zxcvbnm: A dlaczego miałby się nie pokusić, skoro już na obecnych kontraktach jeździ sporo nówek?
Cytować
#3 . 2021-08-19 16:58
Cytuję zxcvbnm:
Nie wcześniej niż przed 2015 r. i norma Euro VI to już wstęp do pozbywania się złomów z linii Lx. Pytanie, czy przy takiej liczbie wozów któryś potencjalny ajenta nie pokusi się o nówki.

Na MIDI nadal będą ZAZY, które jeżdżą obecnie, bo nadal spełnią wymogi.
W przypadku MAXI będzie gorzej, bo np. taki Polonus nie wyślę już Volv, Citei czy Ambassadorów. Stalku odpadną AMZ, Citea czy Temsę.
Cytować
#2 Norbert 2021-08-19 16:27
A kto w 2 miesiące będzie miał tyle nowych aut … i tylko na 2 lata … koszty !!!
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Wyszukiwarka

Kliknij, aby zobaczyć

Ta strona używa plików cookies.
Pokaż mi więcej informacji na ten temat   
ROZUMIEM

Polecamy