Strona Główna

Uruchomienie linii 850

b_150_150_0_00_images_2020_739_Izabelin-Dziekanowek_Kolejowa.jpg

Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.

1 marca 2021 roku uruchomiona zostanie podmiejska linia 850, która połączy Warszawę z Cybulicami Dużymi, Sowią Wolą, Dobrzyniem i Małcocicami. 

Jak deklaruje Zastępca Wójta Gminy Czosnów, negocjacje w sprawie uruchomienia linii trwały 3 lata. Autobusy będą kursowały co 90 minut w szczycie i co 120 minut poza szczytem wyłącznie w dni powszednie - półkurs w zależności od pory dnia i kierunku będzie trwał około 65-80 minut. Do obsługi linii zostaną skierowane 2 autobusy.

Trasa linii:

850: ŻEROMSKIEGO - Marymoncka - (w stronę Cybulic Dużych: Żeromskiego - Sacharowa - Marymoncka - Przy Agorze - Kasprowicza - al. Wittek) - Pułkowa - Łomianki: Warszawska - Armii Poznań - Rolnicza - Kiełpin: Rolnicza - Dziekanów Leśny: Rolnicza - Dziekanów Polski: Rolnicza - Podróżna - Sadowa: Turystyczna - Izabelin-Dziekanówek: Kolejowa - Pieńków: Kolejowa - Łomna-Las: DK7 - Palmiry: DK7 - Łomna: DK7 - Cząstków Polski: DK7 - Cząstków Mazowiecki: DK7 - Czosnów: Warszawska - Dobrzyń: Warszawska - Prosta - Łosia Wólka: Prosta - Augustówek: Prosta - Małocice: Prosta - Wojska Polskiego - Wólka Czosnowska: Wojska Polskiego - Wrzosówka: Wojska Polskiego - Janów Mikołajówka: - Wojska Polskiego - Kampinoska - Sowia Wola: Kampinoska - Sowia Wola Folwarczna: DW579 - Cybulice Duże: Wspólna - CYBULICE DUŻE

Linia będzie w 50% dotowana z budżetów samorządów Czosnowa, Łomianek i Warszawy - resztę mają pokryć dochody ze sprzedaży biletów.

Planowany rozkład jazdy

Komentarze   

#12 SP45-116 2021-02-19 17:52
Cytuję Adam:
Cytuję Michał:
Wszystko na siłę pchają pod to metro. Skoro już pętla będzie przy Slodowcu, to na jaki wał to pod Młociny jeszcze ma podjeżdżać, żeby wydłużyć bez sensu trasę. Tak samo beznadziejnie jest że 181 i ten podjazd przez Stare Bielany. Wogole przydałaby się jakaś reforma i powinny zginąć takie bezsensowne okrążenia i pętlę typu GUS, Nowowiejska itd. i jeszcze za czerwone się powinni wziąć. Zrobić ich mniej, ale niech to będzie przyspieszone. Takie 501 czy 520 to mało ma wspólnego z przyspieszeniem.

Ale jak mają się wziąść za czerwone jak tylko mogę na czarne zmienić. Bo jak tylko powstanie linia czerwona albo dotychczasowe zaraz informują że na wniosek pasażerów wprowadza się obsługa przystanków. Więc raczej czerwonych które jadą w miarę bystro( oczywiście nie licząc korkow) raczej nie będzie.

Linia jadąca najdalej jako nawet ekspres, a reszta na czarno bo 501/519/522 pomija 2 zp na trasie.
Cytować
#11 Adam 2021-02-19 14:39
Cytuję Michał:
Wszystko na siłę pchają pod to metro. Skoro już pętla będzie przy Slodowcu, to na jaki wał to pod Młociny jeszcze ma podjeżdżać, żeby wydłużyć bez sensu trasę. Tak samo beznadziejnie jest że 181 i ten podjazd przez Stare Bielany. Wogole przydałaby się jakaś reforma i powinny zginąć takie bezsensowne okrążenia i pętlę typu GUS, Nowowiejska itd. i jeszcze za czerwone się powinni wziąć. Zrobić ich mniej, ale niech to będzie przyspieszone. Takie 501 czy 520 to mało ma wspólnego z przyspieszeniem.

Ale jak mają się wziąść za czerwone jak tylko mogę na czarne zmienić. Bo jak tylko powstanie linia czerwona albo dotychczasowe zaraz informują że na wniosek pasażerów wprowadza się obsługa przystanków. Więc raczej czerwonych które jadą w miarę bystro( oczywiście nie licząc korkow) raczej nie będzie.
Cytować
#10 . 2021-02-19 14:17
Cytuję Michał:
Wszystko na siłę pchają pod to metro. Skoro już pętla będzie przy Slodowcu, to na jaki wał to pod Młociny jeszcze ma podjeżdżać, żeby wydłużyć bez sensu trasę. Tak samo beznadziejnie jest że 181 i ten podjazd przez Stare Bielany. Wogole przydałaby się jakaś reforma i powinny zginąć takie bezsensowne okrążenia i pętlę typu GUS, Nowowiejska itd. i jeszcze za czerwone się powinni wziąć. Zrobić ich mniej, ale niech to będzie przyspieszone. Takie 501 czy 520 to mało ma wspólnego z przyspieszeniem.

Od Młocin ma być koordynacja z 750 i dlatego jest ten wywijas. A 501 to niedługo będzie zlikwidowana (jak ruszy tramwaj do wilanowa)
Cytować
#9 Michał 2021-02-19 08:31
Wszystko na siłę pchają pod to metro. Skoro już pętla będzie przy Slodowcu, to na jaki wał to pod Młociny jeszcze ma podjeżdżać, żeby wydłużyć bez sensu trasę. Tak samo beznadziejnie jest że 181 i ten podjazd przez Stare Bielany. Wogole przydałaby się jakaś reforma i powinny zginąć takie bezsensowne okrążenia i pętlę typu GUS, Nowowiejska itd. i jeszcze za czerwone się powinni wziąć. Zrobić ich mniej, ale niech to będzie przyspieszone. Takie 501 czy 520 to mało ma wspólnego z przyspieszeniem.
Cytować
#8 3322 2021-02-19 00:45
Nie ma już miejsca na Młocinach i Marymoncie
Cytować
#7 Ja 2021-02-18 21:19
Cytuję Lot:
A co to za pomysł z jakąś niby nową pętlą Żeromskiego? Dlaczego nie Metro Młociny albo Marymont?

W sumie na Zeromskiego jest metro slodowiec
Cytować
#6 Lot 2021-02-18 19:49
A co to za pomysł z jakąś niby nową pętlą Żeromskiego? Dlaczego nie Metro Młociny albo Marymont?
Cytować
#5 Michał 2021-02-18 19:30
Po co ta agrafka przez Przy Agorze i czemu nie do MMarymont? I to powinno być 751 cały tydzień
Cytować
#4 SP45-116 2021-02-18 17:19
Cytuję Adam:
A obsługa pewnie KŁ?

Oczywiście.
Cytować
#3 SP45-116 2021-02-18 17:19
A jak wskazać te bilety do przychodu? Tylko te z pojazdowego?
Cytować
#2 Piotrek 2021-02-18 12:33
Błąd w artykule, bo linia nie będzie podjeżdżać do pętli Sądowa, Postój techniczny w Cybulicach na stacji benzynowej
Cytować
#1 Adam 2021-02-18 09:49
A obsługa pewnie KŁ?
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Wyszukiwarka

Kliknij, aby zobaczyć

Ta strona używa plików cookies.
Pokaż mi więcej informacji na ten temat   
ROZUMIEM

Polecamy