Strona Główna

8717, 8720 i 8759 jako rezerwa

b_150_150_0_00_images_bus_8015_ZS1_pruszkow.jpg

Pomimo trwających kasacji Solarisów Urbino 15, Miejskie Zakłady Autobusowe podjęły decyzję o zachowaniu trzech egzemplarzy do tzw. rezerwy. Autobusy o numerach taborowych: 8717, 8720 i 8759 stoją aktualnie w zakładzie przy ulicy Włościańskiej.

Ich docelowe przeznaczenie nie jest póki co znane. Niewątpliwe, że autobusy mogą zostać wykorzystane w razie braków taborowych któregoś z zakładu lub w przypadku opóźnienia startu kontraktu ajenta.

Informacje o kasacjach SU15 możecie znaleźć na naszej stronie w specjalnym artykule

Komentarze   

#17 Ashir 2019-05-16 09:47
Cytuję ktośtam:
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Do @Mijmos9305 teoretycznie z wszystkimi MAN-ami NG313, SU18 z 2005 roku i rezerwami SU15 to wyjdzie 130. Jednak szykuje się kolejny przetarg na 60 autobusów LNG i 20 CNG i wtedy raczej już na pewno pożegnamy gdańszczaki.
A po co mieliby zamawiać LNG. Takie autobusy w Polsce jeżdzą tylko w 2 miastach, a wszystkie wyprodukowane przez nieistniejącego Solbusa. Teraz wszyscy biorą CNG.
KDD w Olsztynie już w zeszłym roku zbankrutowało i SM12 LNG skończyły jeździć w połowie kontraktu. Brak serwisu zamienił te wozy w ruiny.
Cytować
#16 ktośtam 2019-05-15 07:36
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Do @Mijmos9305 teoretycznie z wszystkimi MAN-ami NG313, SU18 z 2005 roku i rezerwami SU15 to wyjdzie 130. Jednak szykuje się kolejny przetarg na 60 autobusów LNG i 20 CNG i wtedy raczej już na pewno pożegnamy gdańszczaki.

A po co mieliby zamawiać LNG. Takie autobusy w Polsce jeżdzą tylko w 2 miastach, a wszystkie wyprodukowane przez nieistniejącego Solbusa. Teraz wszyscy biorą CNG.
Cytować
#15 mijmos9305 2019-05-13 22:15
Cytuję .:
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Do @Mijmos9305 teoretycznie z wszystkimi MAN-ami NG313, SU18 z 2005 roku i rezerwami SU15 to wyjdzie 130. Jednak szykuje się kolejny przetarg na 60 autobusów LNG i 20 CNG i wtedy raczej już na pewno pożegnamy gdańszczaki.

Z wyprodukowaniem LNG nie był bym taki pewny bo nikt takich pojazdów nie ma w swojej ofercie.


Na transportinfo bodajże tak było napisane. Ale to LNG nie wiadomo ile ma metrów mieć. Oby nie 18. A LNG ma Scania, która mało prawdopodobne, że się zgłosi, ciekawe, czy przy braku oferentów zmienią napęd.
Cytować
#14 . 2019-05-13 19:43
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Do @Mijmos9305 teoretycznie z wszystkimi MAN-ami NG313, SU18 z 2005 roku i rezerwami SU15 to wyjdzie 130. Jednak szykuje się kolejny przetarg na 60 autobusów LNG i 20 CNG i wtedy raczej już na pewno pożegnamy gdańszczaki.

Z wyprodukowaniem LNG nie był bym taki pewny bo nikt takich pojazdów nie ma w swojej ofercie.
Cytować
#13 CafeKaskada 2019-05-13 17:47
Cytuję Mobilis A075:
Jak te badziewie to zostawiacie, a Alpina z 2009 roku nawet A075 nie zostawiliście!

A co jest takiego szczególnego w A075?
Cytować
#12 Jurajczyk Śląski 2019-05-12 16:09
Do @Mijmos9305 teoretycznie z wszystkimi MAN-ami NG313, SU18 z 2005 roku i rezerwami SU15 to wyjdzie 130. Jednak szykuje się kolejny przetarg na 60 autobusów LNG i 20 CNG i wtedy raczej już na pewno pożegnamy gdańszczaki.
Cytować
#11 mijmos9305 2019-05-10 21:01
Cytuję CafeKaskada:
Popatrzecie, wozy 20 lat, a wyglądają na 10, a NG313, lat 18, a zużyte są, jakby 25 miały

Ekszyli, SU15 vel. 1999 nie jeżdżą już. I przestań te głupoty wszędzie o numeracji A8xx pisać, bo to nie Irex w Olsztynie, a zmieniono numerację ajencką na 9xxx. Piszę z czystej sympatii, bo nie chcę, żebyś skończył jak ja na O-B z powodu głupoty. Chociaż ja nic nie stwierdziłem...
Cytować
#10 Solbino 2019-05-10 10:32
8004 i 8618 również dotarły na CWS
Cytować
#9 mijmos9305 2019-05-09 15:55
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Do odnotowania jest też fakt, że SU15 dla bezdomnych też przetrwały przyjazd nowych autobusów i posłużą na kolejny rok. Ale raczej zostaną max do dostawy 130 elektrobusów. Bo dziwne by było, że zostały, a młodsze SU18 z 2005 roku czy gdańskie lwy pojechały na złom w niepamięć.


Cytuję Jurajczyk Śląski:
Do odnotowania jest też fakt, że SU15 dla bezdomnych też przetrwały przyjazd nowych autobusów i posłużą na kolejny rok. Ale raczej zostaną max do dostawy 130 elektrobusów. Bo dziwne by było, że zostały, a młodsze SU18 z 2005 roku czy gdańskie lwy pojechały na złom w niepamięć.

Głowa do góry, na gdańszczaki jeszcze nie czas ;-)
Cytować
#8 Jurajczyk Śląski 2019-05-09 14:30
Do odnotowania jest też fakt, że SU15 dla bezdomnych też przetrwały przyjazd nowych autobusów i posłużą na kolejny rok. Ale raczej zostaną max do dostawy 130 elektrobusów. Bo dziwne by było, że zostały, a młodsze SU18 z 2005 roku czy gdańskie lwy pojechały na złom w niepamięć.
Cytować
#7 Arturo 2019-05-08 23:03
8765 i 8769 też chyba rezerwą będą, bo zostawili pełne wyposażenie (kasowniki, biletomat, numery taborowe)
Cytować
#6 mijmos9305 2019-05-08 20:07
Cytuję CafeKaskada:
Popatrzecie, wozy 20 lat, a wyglądają na 10, a NG313, lat 18, a zużyte są, jakby 25 miały

No nie sądzę. Z nową tapicerką wyglądają żywo. Poza tym mają miękkie siedzenia, co jest na plus dla komfortu jazdy. Możliwe, że to samo i z nimi zrobią, co z tymi 3 SU15. Chociaż najlepsze by były bardzo pojemne przeguby. Takie jak A2xx z ITSu - bliźniaki gdańszczaków.
Cytować
#5 ktośtam 2019-05-08 15:19
Cytuję Mobilis A075:
Jak te badziewie to zostawiacie, a Alpina z 2009 roku nawet A075 nie zostawiliście!

Proszę, napisz że trollujesz
Cytować
#4 CafeKaskada 2019-05-08 14:57
Popatrzecie, wozy 20 lat, a wyglądają na 10, a NG313, lat 18, a zużyte są, jakby 25 miały
Cytować
#3 xxx 2019-05-08 07:06
Kasacje kasacjami, ale ja ciągle widze te wozy na mieście.
Cytować
#2 Mobilis A075 2019-05-07 22:46
Jak te badziewie to zostawiacie, a Alpina z 2009 roku nawet A075 nie zostawiliście!
Cytować
#1 . 2019-05-07 19:28
Podobno mają być wykorzystane w przypadku opóźnienia startu kontraktu Arrivy na 18m ;)
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież