Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.
W poniedziałek, 11 lipca 2022 roku, na warszawskich ulicach zadebiutowały liniowo przegubowe Autosany M18LF LNG. Cztery sztuki pojawiły się na popołudniowych dodatkach.
Pojazdy wyjechały pierwszego dnia na następujące brygady:
Ponadto, Miejskie Zakłady Autobusowe zorganizowały konkurs fotograficzny, w którym 5 najlepszych zdjęć zostanie nagrodzonych "boćkami prosto z Sanoka" - szczegóły na fanpage MZA.
Komentarze
Ale już wycofali trochę 81xx, więc bilans będzie na 0 jak poleci reszta 81xx.
Cytuję Kuba:
Ponoć już 8310, 8323, 8324, 8380 i 8381 trafiły na Woronicza. Czyli cała seria 83xx z 2010 roku trafi na Woronicza, pewnie 85xx z 2011 też, bo mają już je na R-1, więc łatwe będą w adaptacji, teraz zostaje kwestia co z pozostałymi 30 autobusami za Autosana? Wycofają wszystkie lub część 88xx bądź 18xx z R-3?
8300 - 8304 przejdą na R - 1 niebawem
Na razie dostała 8843, w najbliższym czasie mają iść 8300-8304
Właśnie czy Woronicza dostała już jakieś autobusy poza tym jednym 88xx (numeru taborowego niestety nie pamiętam), by zastąpić 81xx?
-mała kabina
-nie można odsunąć fotela do końca do z tyłu blokuje lodówka (wysokie osoby będą narzekać)
-największy minus to pedal hamulca, który praktycznie leży na Ziemii (bardzo głęboki)
-brak niutonometrów na starcie, ale potem idzie
-plastyk wszędzie w kabinie i tandeta
+ładne zegary (choć to bardziej zasługa VDO)
+szybko zamykające się drzwi
+dobrze rozmieszczone przyciski i alkolock
+wygodny fotel
Dlaczego wstyd? Fakt faktem, że nie jest to I liga tak jak Mercedes-Benz, M.A.N. czy Solaris,lecz jabym nie skreślał tych pojazdów po pierwszym dniu eksploatacji
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.