Strona Główna

Rozpoczęcie kontraktu na 100 brygad

Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.

W dniu dzisiejszym na ulice wyjechały fabrycznie nowe Mercedesy Conecto G oraz Solarisy Urbino 8,9LE. Mobilis tym samym rozpoczął obsługę 100 brygad (więcej informacji po kliknięciu na link)

Mercedesy Conecto G otrzymały numery taborowe od 9801 do 9854. Wyposażone są w sterowniki SiMS oraz kasowniki firmy MacroSystem. Posiadają skrzynie biegów ZF i napędzane są silnikami spełniającymi normę Euro 6. Układ wnętrza nieznacznie różni się od Mercedesów, które od 2012 roku jeżdżą w MZA. Zewnętrznie różnią się tylko tylną ścianą. 

Solarisy Urbino 8,9LE otrzymały numery taborowe od 9201 do 9254. Wyposażone w skrzynie biegów Voith autobusy napędzane są silnikami firmy Cummins, które również spełniają normę spalania Euro 6. Układ wnętrza jest zupełnie inny niż w Urbino 8,6 - w modelu 8,9LE mamy silnik leżący. 

W autobusach zastosowano nowe, dwujęzyczne piktogramy. Na kabinie znajdziemy karteczkę, na której jest zdjęcie i numer służbowy kierowcy. Zastosowano nowy krój taborówek (czcionka Frutiger), a w warszawskiej komunikacji pojawił się zupełnie nowy typ sterowników. Największą wadą pojazdów są głośniki słabej jakości. Wystąpiły także problemy z wyświetlaczami, które czasem zjadały pojedyncze literki. Autobusy będą jeździły na warszawskich liniach do 31.12.2023 roku. b_150_150_0_00_.._galeria_albums_userpics_10005_9820.jpgb_150_150_0_00_.._galeria_albums_userpics_10001_IMG_9869-Edit.jpg

Mercedesy Conecto G na WGKM: Link!

Solarisy Urbino 8,9LE na WGKM: Link!

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Wyszukiwarka

Kliknij, aby zobaczyć

Reklama