Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.
W czwartek, 3 marca 2022 roku, po raz ostatni na warszawskie ulice wyjadą Solarisy Urbino 18 wyprodukowane w 2005 roku.
80 pojazdów o numerach taborowych 8201 - 8240 i 8401 - 8440 w swojej historii stacjonowało na dwóch zajezdniach - R-1 "Woronicza" oraz R-3 "Ostrobramska", jednak z czasem wszystkie zostały ulokowane na zakładzie R-3.
Ostatniego dnia, najstarsze Solarisy pojawią się na dwóch liniach - 507 (brygada 012) oraz 520 (brygada 010), zarówno w szczycie porannym, jak i popołudniowym.
Miejskie Zakłady Autobusowe zadeklarowały, że egzemplarz o numerze taborowym 8223 zostanie zachowany jako pojazd historyczny.
Komentarze
Ja myślę, że jeśli nie będzie popraw baterii, a także nie będzie problemu z gazem jak obecnie, to raczej wszystkie autobusy CNG z MZA przeżyją diesle, a także dostarczone dotychczas elektryki.
Najpierw to zapewne pójdą wszystkie autobusy, które mają tradycyjne dechy, a później MZA powinno kasować niewyoały, czyli Solbusy, MANy 72xx
34xx? Od razu 72xx, 43xx, 77xx,a co
Następne to szarpaki i 18xx, 88xx oczywiście też, ale te pierwsze powinny mieć pierwszeństwo w wycofaniu.
34xx.
To teraz najdłużej dojrzewającym jest Neoplan N4020.
Ale on już jest zrobiony, stoi na R-4 i już ma stare malowanie.
Dłużej, w końcu idealny przykład to przegubowy Jelcz
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.