Strona Główna

Kasacja Ikarusa 280.70E #6941

b_150_150_0_00_images_sampledata_DSC_0572.jpg

Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.

Miejskie Zakłady Autobusowe podjęły decyzję o rozpoczęciu procedury kasacyjnej historycznego autobusu Ikarus 280.70E o numerze taborowym 6941. Przyczyną jest prawdopodobnie zły stan techniczny autobusu, w tym nie najlepsza kondycja kratownicy. 

Autobus o dawnym numerze taborowym 5741 został wycofany z ruchu liniowego w 2013 roku. Od tego czasu był pojazdem historycznym (niemającym jednak statusu pojazdu zabytkowego) i do 2019 roku pojawiał się co jakiś czas na liniach okolicznościowych (ostatnim wydarzeniem, na jakim się pojawił były Dni Transportu Publicznego w 2019 roku).

 

Komentarze   

#8 Patryk 2021-06-29 06:11
9650 ikarus techniczny z R-4 też do kasacji
Cytować
#7 ferdek 2021-06-28 23:30
Cytuję x:
A kiedy Somua na złom?


Za 4 lata
Cytować
#6 x 2021-06-28 07:24
A kiedy Somua na złom?
Cytować
#5 Jurajczyk Śląski 2021-06-28 00:14
Cytuję Albin:
Spółka ma pieniądze Ale po co ładować w historyczne pojazdy. To jest właśnie podejście typowo polskie. Dlatego mamy tak mało zabytkowych polskich pojazdów.

Chyba rekordzistą w Polsce, w chomikowaniu "nieczynnych zabytków" wśród miast jest Częstochowa, po kolei Jelcz M11 254 zimny od 2013, Ikarus 412 74 zimny od 2014, Ikarus 435 360 zimny od 2015, Ikarus 280.58 358 zimny od 2017, Ikarus 280.02 288 zimny od 2019 oraz Ikarus 280.70E 176 zimny od 2019. Póki co Warszawa ma takich 5 lub 6, nie wygląda to dobrze. :-?
Cytować
#4 SP45-116 2021-06-27 21:53
Ktoś chętny na zakup, ale nie na złom?
Cytować
#3 , 2021-06-27 21:51
Spółkę na budowę od podstaw #35 było stać, a na remont Ikarusa już nie? To jest niedorzeczne.
Cytować
#2 Albin 2021-06-27 20:45
Spółka ma pieniądze Ale po co ładować w historyczne pojazdy. To jest właśnie podejście typowo polskie. Dlatego mamy tak mało zabytkowych polskich pojazdów.
Cytować
#1 Jurajczyk Śląski 2021-06-27 20:19
Dlatego powinni po oddaniu zajezdni na Annopolu wreszcie uruchomić muzeum komunikacji miejskiej z prawdziwego zdarzenia i dla zabytkowych autobusów, i dla zabytkowych tramwajów z własną ekipą utrzymującą je w pełni sprawności, a nie liczyć na łaskę zajezdni, której główną myślą jest eksploatacja pojazdów liniowych, a nie jakiś tam zabytków bez żółtej tablicy rejestracyjnej. Oby tylko nie skończyły tak samo jak on takie perełki jak Neoplan N4020td czy Jelcz M181M/1. :-?
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Wyszukiwarka

Kliknij, aby zobaczyć

Ta strona używa plików cookies.
Pokaż mi więcej informacji na ten temat   
ROZUMIEM

Polecamy