Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.
24 czerwca 2021 roku odbył się rozładunek dwóch tramwajów Hyundai Rotem w porcie w Gdyni. Niebawem rozpocznie się ich transport do Warszawy, który będzie prowadzony w godzinach nocnych i zajmie dwie doby.
Tramwaje będą musiały przejść w Warszawie badania homologacyjne - debiut liniowy ma nastąpić jesienią. Koniec dostaw planowany jest na kwiecień 2023 roku.
Łącznie do Warszawy ma trafić 123 niskopodłogowych i klimatyzowanych Hyundaiów, z opcją na kolejne 90. 85 z nich będzie dwukierunkowych o długości 33 m, 18 jednokierunkowych o długości 33 m i 20 jednokierunkowych o długości 24 m.
fot. www.facebook.com/rafal.trzaskowski
Komentarze
Jeśli już to jakieś skrajnie niegroźne (z resztą pewnie wyeliminowane po NG), gdyby były jakieś groźne to od dawna w Warszawie by dominowały autobusy za tramwaj...
Ze Swingami też są jakieś problemy.
Oby nie.
Ponoć te dwukierunkowe mają mieć 31 miejsc siedzących.
Mówisz o Jazzach i Tramcinusach? Bo Jazzy są z feralnego 2015 roku, gdzie Pesy musiały być szybko montowane, a Tramcinusy z tego co wiem, to jest problem, gdyż nie ma do nich zbytnio części zamiennych.
Z Pesą też są i były problemy.
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.