Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.
Pod koniec listopada do Warszawy przyjechały ostatnie przegubowe Solarisy Urbino 18 Electric z kontraktu na dostawę 130 przegubowych elektrobusów.
Pierwszy elektrobus o numerze taborowym 5870 został dostarczony na przełomie 2019 i 2020 roku. Aktualnie w ruchu jest 119 elektryków (stan na dzień 2 grudnia 2020 roku) - pozostałe 11 czeka na wdrożenie do eksploatacji liniowej. Autobusy docelowo mają obsługiwać linie przebiegające przez Trakt Królewski.
Nowe elektrobusy zostały rozmieszczone na trzech zajezdniach - R-1, R-3 i R-4. Na "Woronicza" pojawiło się 30 sztuk, zaś na "Stalowej" i "Ostrobramskiej" po 50 sztuk.
Komentarze
Życzę osobiście powodzenia w unikaniu elektryków, zważywszy na to, że jest ich teraz aż 130. I co zrobisz jak nagle będziesz musiał pilnie gdzieś jechać, np. na randkę? Więc idziesz na przystanek, a tu akurat jedzie elektryk. I masz 2 wyjścia, albo czekasz na kolejny autobus na tej linii, lub jeśli to linia na elektrykach, kombinujesz alternatywny dojazd z przesiadkami (i się ostatecznie z takiego powodu spóźniasz na randkę), albo jedziesz elektrykiem spokojnie na czas. Nie muszę pisać chyba które rozwiązanie jest lepsze.
nie wsiąde do nich ani jednego razu.
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.