Strona Główna

Komplet przegubowych elektryków

b_150_150_0_00_images____5906.jpg

Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.

Pod koniec listopada do Warszawy przyjechały ostatnie przegubowe Solarisy Urbino 18 Electric z kontraktu na dostawę 130 przegubowych elektrobusów.

Pierwszy elektrobus o numerze taborowym 5870 został dostarczony na przełomie 2019 i 2020 roku. Aktualnie w ruchu jest 119 elektryków (stan na dzień 2 grudnia 2020 roku) - pozostałe 11 czeka na wdrożenie do eksploatacji liniowej. Autobusy docelowo mają obsługiwać linie przebiegające przez Trakt Królewski

Nowe elektrobusy zostały rozmieszczone na trzech zajezdniach - R-1, R-3 i R-4. Na "Woronicza" pojawiło się 30 sztuk, zaś na "Stalowej" i "Ostrobramskiej" po 50 sztuk.

Komentarze   

#6 Jurajczyk Śląski 2020-12-06 12:34
Cytuję Jakub:
I te elektryki mają zastąpic solarisy 82xx, 84xx. Dlatego
nie wsiąde do nich ani jednego razu.

Życzę osobiście powodzenia w unikaniu elektryków, zważywszy na to, że jest ich teraz aż 130. I co zrobisz jak nagle będziesz musiał pilnie gdzieś jechać, np. na randkę? Więc idziesz na przystanek, a tu akurat jedzie elektryk. I masz 2 wyjścia, albo czekasz na kolejny autobus na tej linii, lub jeśli to linia na elektrykach, kombinujesz alternatywny dojazd z przesiadkami (i się ostatecznie z takiego powodu spóźniasz na randkę), albo jedziesz elektrykiem spokojnie na czas. Nie muszę pisać chyba które rozwiązanie jest lepsze. :-)
Cytować
#5 Olecczanin 2020-12-05 16:52
@michael112 Ogólnie jest tu coś nie tak. MZA się napręża, żeby na siłę niszczyć lub sprzedawać za bezcen starszy, ale sprawny tabor, który ma - jak się niedawno przekonaliśmy - niekiedy jedynie 11 lat (M121I z ostatniej dostawy), zamiast tropem innych miast próbować ten tabor wykorzystać jako dodatkowe brygady, zasilenia, czy linie (głównie podmiejskie i obrzeżne, gdzie nowoczesny tabor nie jest priorytetem). Wygląda to strasznie słabo, bo MZA jest gorzej niż przedtem przygotowane na niespodziewaną sytuację (taką jak przerwanie jakiegoś kontaktu), bo ładowarki, ładowarki, ładowarki. Wówczas byłyby potrzebne chyba jakieś skrajnie dzikie zapomogi, które do tej pory widniały tylko w folderze 1 kwietnia :D
Cytować
#4 michael112 2020-12-04 12:59
Ciężko widzę sytuację taborową w najbliższych miesiącach jeśli z jednej strony pozbędą się NG313 oraz SU18 82** & 84**, a z drugiej strony nie poprawią kwestii ładowarek. Ogarnięcie tych ostatnich naprawdę kiepsko wyszło Warszawie.
Cytować
#3 Jakub 2020-12-03 20:14
I te elektryki mają zastąpic solarisy 82xx, 84xx. Dlatego
nie wsiąde do nich ani jednego razu.
Cytować
#2 Kamil 2020-12-03 16:13
Natomiast 5939 czeka w fabryce jako ostatni do odbioru.
Cytować
#1 Michał 2020-12-03 15:03
5999 na Stalową dotarł 1 grudnia
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Wyszukiwarka

Kliknij, aby zobaczyć

Ta strona używa plików cookies.
Pokaż mi więcej informacji na ten temat   
ROZUMIEM

Polecamy