Strona Główna

Zmiany obsługowe od 19 października 2019 roku

b_150_150_0_00_images_bus_3467_C40_mlociny.jpg

Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.

Już w najbliższy weekend na ulice wyjedzie pierwsza linia cmentarna - podobnie jak rok temu będzie to C40 łączące wszystkie bramy Cmentarza Północnego ze stacją metra na Młocinach. Poza tym na ulice wyjedzie kolejna partia gazowych przegubowców z Arrivy.

Zmiany obsługowe od 19 października 2019 roku (sobota)
169 "Stalowa " w najbliższy weekend wyśle 5 dodatkowych brygad na przegubowce.
181 Całość obsługi do odwołania przejmują przegubowce z Arrivy - zarówno w dni powszednie, jak i weekendy.
304 Na nowej trasie nie zobaczymy już Arrivy tylko solówki ze "Stalowej" na brygadzie całodziennej i porannym dodatku.
332 "Nową" linie szkolną obsłuży Arriva jednym Otokarem.
412 Oprócz wtyczek całość obsługi przejmuje Arriva na przegubowce, w tym brygady łączone z 527.
500 "Stalowa" na wtyczki będzie wysyłać przegubowce.
518 6 z 9 brygad całodziennych w dni powszednie Arriva obsłuży solówkami zamiast przegubowcami.
527 Całość obsługi przejmuje Arriva na przegubowce, w tym brygady łączone z 412.
C40 Obsługę linii w najbliższy weekend zapewni "Kleszczowa" 4 brygadami na przegubowce oraz Arriva przegubowcami na 2 brygadach. Od poniedziałku na linii zobaczymy 6 brygad ze "Stalowej" na solówki.
Z-9 Obsługę linii zapewnią po 2 brygady całodzienne z Mobilisu (Mercedesy) i Arrivy (gazowce) oraz 1 brygada całodzienna ze "Stalowej" na przegubowca. Linia kursować będzie tylko w najbliższy weekend.

 

 

Komentarze   

#20 gość 2019-10-24 21:37
Cytuję Matej:

Spróbuję w kwestii przetargów rozszerzyć obszar działania, skoro jest zapotrzebowanie na takie artykuły :-)

Matej, może nie tyle chodzi o przetargi same w sobie, np. raz na rok można byłoby zrobić krótki opis komunikacji w okołowarszawskich gminach: przewoźnik, tabor, brygady. Linie pracownicze i sklepowe też zasługują na jakiś opis. Ciekawa jest obsługa linii do Ptak Warsaw Expo. Kiedyś jeździł tam Grodzio Scaniami, ostatnio widać głównie EEC oraz Minibusa. Zdarza się, że jeździ kilkanaście brygad.
Cytować
#19 Olo 2019-10-20 23:07
Cytuję Do_gość:
Solaris nie ma już takiego monopolu w Warszawie - po 2017 roku jedyne kupione Solarisy to elektryki solo i teraz gazowce w Arrivie. A, i jedno, można wiedzieć co to jest BAGS?

Firma przewozowa https://bags.com.pl
Cytować
#18 Do_gość 2019-10-20 20:10
Solaris nie ma już takiego monopolu w Warszawie - po 2017 roku jedyne kupione Solarisy to elektryki solo i teraz gazowce w Arrivie. A, i jedno, można wiedzieć co to jest BAGS?
Cytować
#17 gość 2019-10-20 17:30
Cytuję Matej:
O ile Ząbek i Brwinowa nie ma, o tyle artykuł o przetargu w powiecie mińskim jest. Problem jest taki, że przetarg jest nadal nierozstrzygnięty.

Wiadomo że każdy ma inne zainteresowania. Dla mnie np. okolice Warszawy są dużo bardziej atrakcyjne, szczególnie pod względem taborowym.
Nie ma monotonii typu Solaris, Solaris i dla odmiany Solaris.
Raszyn uruchamia linię do P+R Al.K. z ustawy PKS-owej. Wygrał Markpol z Mielca. W planach jest kolejna linia.

W Ząbkach Grodzio ma tymczasową umowę na 2 miesiące, dopuszczone zostały Scanie. Od 1 listopada rusza nowy kontrakt z nowymi autobusami.

Po kilkumiesięcznych negocjacjach w powiecie mińskim jedyną ofertę złożył Grodzio. Przydałyby się znajomości Domasa, jaki tabor został zaoferowany. To dość ciekawe że temat odpuścili Stalko, BAGS, Polonus, Arriva, PKS Sokołów, PKS Siedlce itd.
Cytować
#16 Matej 2019-10-20 14:53
Cytuję gość:
WGKM może i na czasie, ale za to nie rusza się poza granice ZTM. A wokół Warszawy sporo się dzieje.
O przetargu w powiecie mińskim zapomniano, o przetargu w Ząbkach cisza, o przetargu w Brwinowie cisza, o przetargu w Raszynie cisza.


O ile Ząbek i Brwinowa nie ma, o tyle artykuł o przetargu w powiecie mińskim jest. Problem jest taki, że przetarg jest nadal nierozstrzygnięty.

Spróbuję w kwestii przetargów rozszerzyć obszar działania, skoro jest zapotrzebowanie na takie artykuły :-)
Cytować
#15 Frugo 2019-10-20 14:47
Cytuję gość:
WGKM może i na czasie, ale za to nie rusza się poza granice ZTM. A wokół Warszawy sporo się dzieje.
O przetargu w powiecie mińskim zapomniano, o przetargu w Ząbkach cisza, o przetargu w Brwinowie cisza, o przetargu w Raszynie cisza.

Ale od takich informacji jest Infobus lub Transport-Publiczny. Tutaj nawet w nazwie masz info o samej komunikacji w Warszawie... :-*
Cytować
#14 gość 2019-10-19 21:28
WGKM może i na czasie, ale za to nie rusza się poza granice ZTM. A wokół Warszawy sporo się dzieje.
O przetargu w powiecie mińskim zapomniano, o przetargu w Ząbkach cisza, o przetargu w Brwinowie cisza, o przetargu w Raszynie cisza.
Cytować
#13 Karol 2019-10-19 17:54
Cytuję Raf:
Za to tu nie lepsze gnioty z grodziska od jednego koleżki

To jest niereformowalny Janusz.

Co do 518 to najmniej konfliktowa linia do zabrania z niej czegokolwiek. Mało ludzi wtedy protestuje...Co innego zabrać przeguby z takiego E-9 chociażby to zaraz byłoby darcie a tutaj mało komu widać zależy
Cytować
#12 Raf 2019-10-18 18:31
Cytuję Karol:
Cytuję Mirek:
Jak zwykle na czasie. Nie to co Omni-bus, gdzie na stronie już nie ma praktycznie niusów. Strona upadła. A tu zawsze się czegoś dowiem nowego.

Na o-b to teraz królują zdjęcia z telefonów... :-x

Za to tu nie lepsze gnioty z grodziska od jednego koleżki
Cytować
#11 Jurajczyk Śląski 2019-10-18 15:25
Cytuję Raff:
Nie można, bo skrócenie 518 to bzdura. Potrzebne jest połączenie bezpośrednie dla Białołęki do centrum co jasno zostało wskazane w konsultacjach społecznych i ZTM dobrze o tym wie.

Nie twierdzę, że nie, ale ja bym połączenie Białołęka-Centrum oparł bardziej na Modlińskiej (obciążenie 509) niż na S8, np. poprzez wydłużenie 516. A dla odcinka Marymont-Centrum wystarczy tramwaj.
Cytować
#10 Jurajczyk Śląski 2019-10-18 15:19
Cytuję Aleks:
Cytuję Jurajczyk Śląski:
W sumie po modernizacji LK28 (i prawdopodobnej likwidacji 735), czy nie można skrócić oraz usolówkować 518 na stałe?

Usolówkowanie i skrócenie 518 to idiotyczny pomysł - z tej linii korzysta mnóstwo ludzi, którym tramwaj i metro są nie po drodze. Poza tym, linia 518 nie ma nic wspólnego z linią kolejową nr 28. ;-)

Chodzi mi oto, że po pewnej likwidacji 735 (po uruchomieniu SKM do Zegrza) to, żeby wzmocnić trakt Metro Marymont-Białołęka.
Cytować
#9 Jurajczyk Śląski 2019-10-18 15:16
Cytuję CerS:
Dlaczego znowu skracać 518? Opanujcie się, znowu wszystko skracać "do metra"? 518 ma świetne obłożenie na KP i Nowym Świecie

Dlatego puszczają solówki...
Cytować
#8 CXX 2019-10-18 14:20
Cytuję Karol:
Cytuję Mirek:
Jak zwykle na czasie. Nie to co Omni-bus, gdzie na stronie już nie ma praktycznie niusów. Strona upadła. A tu zawsze się czegoś dowiem nowego.

Na o-b to teraz królują zdjęcia z telefonów... :-x


Nie chcę się dołączać do krytyki O-B ale naprawdę upadek jest straszny
Cytować
#7 Karol 2019-10-18 11:42
Cytuję Mirek:
Jak zwykle na czasie. Nie to co Omni-bus, gdzie na stronie już nie ma praktycznie niusów. Strona upadła. A tu zawsze się czegoś dowiem nowego.

Na o-b to teraz królują zdjęcia z telefonów... :-x
Cytować
#6 Raff 2019-10-18 11:17
Nie można, bo skrócenie 518 to bzdura. Potrzebne jest połączenie bezpośrednie dla Białołęki do centrum co jasno zostało wskazane w konsultacjach społecznych i ZTM dobrze o tym wie.
Cytować
#5 Aleks 2019-10-18 11:10
Cytuję Jurajczyk Śląski:
W sumie po modernizacji LK28 (i prawdopodobnej likwidacji 735), czy nie można skrócić oraz usolówkować 518 na stałe?

Usolówkowanie i skrócenie 518 to idiotyczny pomysł - z tej linii korzysta mnóstwo ludzi, którym tramwaj i metro są nie po drodze. Poza tym, linia 518 nie ma nic wspólnego z linią kolejową nr 28. ;-)
Cytować
#4 CerS 2019-10-18 08:56
Dlaczego znowu skracać 518? Opanujcie się, znowu wszystko skracać "do metra"? 518 ma świetne obłożenie na KP i Nowym Świecie
Cytować
#3 Mirek 2019-10-18 06:40
735 nie zlikwidują... Kilka kursów SKM w dni powszednie w szczycie nie zastąpi całej linii.
Cytować
#2 Mirek 2019-10-17 21:36
Jak zwykle na czasie. Nie to co Omni-bus, gdzie na stronie już nie ma praktycznie niusów. Strona upadła. A tu zawsze się czegoś dowiem nowego.
Cytować
#1 Jurajczyk Śląski 2019-10-17 21:35
W sumie po modernizacji LK28 (i prawdopodobnej likwidacji 735), czy nie można skrócić oraz usolówkować 518 na stałe?
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Wyszukiwarka

Kliknij, aby zobaczyć

Ta strona używa plików cookies.
Pokaż mi więcej informacji na ten temat   
ROZUMIEM

Polecamy