Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.
Już w najbliższy weekend na ulice wyjedzie pierwsza linia cmentarna - podobnie jak rok temu będzie to C40 łączące wszystkie bramy Cmentarza Północnego ze stacją metra na Młocinach. Poza tym na ulice wyjedzie kolejna partia gazowych przegubowców z Arrivy.
Zmiany obsługowe od 19 października 2019 roku (sobota) | |
169 | "Stalowa " w najbliższy weekend wyśle 5 dodatkowych brygad na przegubowce. |
181 | Całość obsługi do odwołania przejmują przegubowce z Arrivy - zarówno w dni powszednie, jak i weekendy. |
304 | Na nowej trasie nie zobaczymy już Arrivy tylko solówki ze "Stalowej" na brygadzie całodziennej i porannym dodatku. |
332 | "Nową" linie szkolną obsłuży Arriva jednym Otokarem. |
412 | Oprócz wtyczek całość obsługi przejmuje Arriva na przegubowce, w tym brygady łączone z 527. |
500 | "Stalowa" na wtyczki będzie wysyłać przegubowce. |
518 | 6 z 9 brygad całodziennych w dni powszednie Arriva obsłuży solówkami zamiast przegubowcami. |
527 | Całość obsługi przejmuje Arriva na przegubowce, w tym brygady łączone z 412. |
C40 | Obsługę linii w najbliższy weekend zapewni "Kleszczowa" 4 brygadami na przegubowce oraz Arriva przegubowcami na 2 brygadach. Od poniedziałku na linii zobaczymy 6 brygad ze "Stalowej" na solówki. |
Z-9 | Obsługę linii zapewnią po 2 brygady całodzienne z Mobilisu (Mercedesy) i Arrivy (gazowce) oraz 1 brygada całodzienna ze "Stalowej" na przegubowca. Linia kursować będzie tylko w najbliższy weekend. |
Komentarze
Matej, może nie tyle chodzi o przetargi same w sobie, np. raz na rok można byłoby zrobić krótki opis komunikacji w okołowarszawskich gminach: przewoźnik, tabor, brygady. Linie pracownicze i sklepowe też zasługują na jakiś opis. Ciekawa jest obsługa linii do Ptak Warsaw Expo. Kiedyś jeździł tam Grodzio Scaniami, ostatnio widać głównie EEC oraz Minibusa. Zdarza się, że jeździ kilkanaście brygad.
Firma przewozowa https://bags.com.pl
Wiadomo że każdy ma inne zainteresowania. Dla mnie np. okolice Warszawy są dużo bardziej atrakcyjne, szczególnie pod względem taborowym.
Nie ma monotonii typu Solaris, Solaris i dla odmiany Solaris.
Raszyn uruchamia linię do P+R Al.K. z ustawy PKS-owej. Wygrał Markpol z Mielca. W planach jest kolejna linia.
W Ząbkach Grodzio ma tymczasową umowę na 2 miesiące, dopuszczone zostały Scanie. Od 1 listopada rusza nowy kontrakt z nowymi autobusami.
Po kilkumiesięcznych negocjacjach w powiecie mińskim jedyną ofertę złożył Grodzio. Przydałyby się znajomości Domasa, jaki tabor został zaoferowany. To dość ciekawe że temat odpuścili Stalko, BAGS, Polonus, Arriva, PKS Sokołów, PKS Siedlce itd.
O ile Ząbek i Brwinowa nie ma, o tyle artykuł o przetargu w powiecie mińskim jest. Problem jest taki, że przetarg jest nadal nierozstrzygnięty.
Spróbuję w kwestii przetargów rozszerzyć obszar działania, skoro jest zapotrzebowanie na takie artykuły
Ale od takich informacji jest Infobus lub Transport-Publiczny. Tutaj nawet w nazwie masz info o samej komunikacji w Warszawie...
O przetargu w powiecie mińskim zapomniano, o przetargu w Ząbkach cisza, o przetargu w Brwinowie cisza, o przetargu w Raszynie cisza.
To jest niereformowalny Janusz.
Co do 518 to najmniej konfliktowa linia do zabrania z niej czegokolwiek. Mało ludzi wtedy protestuje...Co innego zabrać przeguby z takiego E-9 chociażby to zaraz byłoby darcie a tutaj mało komu widać zależy
Za to tu nie lepsze gnioty z grodziska od jednego koleżki
Nie twierdzę, że nie, ale ja bym połączenie Białołęka-Centrum oparł bardziej na Modlińskiej (obciążenie 509) niż na S8, np. poprzez wydłużenie 516. A dla odcinka Marymont-Centrum wystarczy tramwaj.
Chodzi mi oto, że po pewnej likwidacji 735 (po uruchomieniu SKM do Zegrza) to, żeby wzmocnić trakt Metro Marymont-Białołęka.
Dlatego puszczają solówki...
Nie chcę się dołączać do krytyki O-B ale naprawdę upadek jest straszny
Na o-b to teraz królują zdjęcia z telefonów...
Usolówkowanie i skrócenie 518 to idiotyczny pomysł - z tej linii korzysta mnóstwo ludzi, którym tramwaj i metro są nie po drodze. Poza tym, linia 518 nie ma nic wspólnego z linią kolejową nr 28.
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.