Strona Główna

Zmiany obsługowe od 24 czerwca 2019 roku - wakacje

b_150_150_0_00_images_bus_8398_ZM2_Zamoyskiego.jpg

Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.

Komunikacja wraz z uczniami udaje się na wakacje - pierwsza część zmian zajdzie już od 24 czerwca, a wśród nich m.in. powrót Mobilisu na 121 czy... "Stalowa" na 503.

121 Mobilis przejmuje całość obsługi na Urbino 8,9LE - 2 całki przez cały tydzień i 1 dodatek w dni powszednie
146 "Stalowa" znika z obsługi linii w dni powszednie na rzecz monopolu "Ostrobramskiej".
178 Nowy rozkład jazdy - Arriva obsłuży 4 całki (3 na trasie skróconej, 1 na pełnej) oraz Michalczewski na 5 całkach na pełnej trasie
196 W dni powszednie całość obsługi stanowić będą Otokary z Arrivy na 2 całkach.
218 Wszystkie brygady w dni powszednie będą planowo na przegubowce.
249 Obsługę linii przejmuje Mobilis na Urbino 8,9 LE.
503 Nowy rozkład jazdy - "Stalowa" obsłuży 2 całki na przegubowce w dni powszednie, a Mobilis 10 całek i dodatek w dni powszednie, a w dni wolne 11 całek i maraton, bez zmian na Mercedesy.
512 Całość obsługi w dni powszednie przejmuje "Stalowa" i wyśle same przegubowce.
519 Mobilis będzie się pojawiał na linii także w dni powszednie na jedne całce - obsługa Mercedesem.
Z-6 Wszystkie brygady w dni powszednie będą na przegubowce.

Poza powyższymi zmianami oczywiście zawieszone zostają wszystkie linie i kursy szkolne.

Komentarze   

#22 Jurajczyk Śląski 2019-06-26 12:30
Autobus ten nie dubluje metra stykając się tylko z końcami centralnego odcinka M2, a ludzie zazwyczaj w większości wysiadają na tym odcinku (z czego dużo osób na Metrze Rarusz Arsenał). Po drugie po otwarciu metra na Targówek planują wywalić większość autobusów z przejazdu przez Most Śląsko-Dąbrowski, zostawiając pasażerom tylko 190. Jeżeli chcielibyście tą linię wywalić to zapewnijcie w zamian transport ludzi na odcinku CH Marki/Młodzieńcza - Pl. Bankowy po wywaleniu 527 na Metro Trocka.
To skracamy do metra Szwedzka na wschodzie, a na zachodzie można wysłać w przyszłości w głąb Chrzanowa. A w zamian wzmacniamy 140 przez zwolnione brygady. Będzie dzięki temu 190 jeździć przez most Śląsko-Dąbrowski punktualniej i na tym ludzie na pewno zyskają.
Cytować
#21 MobilisA075 2019-06-25 22:51
Cytuję CafeKaskada:
Cytuję zxcvbnm:
@MobilisA075
na R-4 jest masa Manów z 34xx, porządnych technicznie i z działającą klimą. Ile ja bym dał za takie wozy, Maxi czy Mega na R3 :D .

Ja nie jestem przekonany, czy 34xx są tak dobre, jak je zachwalasz, bodajże 3452 nie trzyma się najlepiej, ale ja na przykład chętnie bym oddał 40 sztuk MANów 34xx na Ostrobramską, w zamian za 40 sztuk Solarisów Urbino 18 84xx.

84xx może lepiej nie, lepiej 85 i 83, ponieważ w 84 ani klimatyzacji, bo z 2005r to pomyłka, ani okien, bo zablokowane, albo zapieczone, bo prowadnice wysłużone. A co do 34xx to racja, że nie są takie świetne. Jedyny plus to z tyłu po lewej stronie fajny przewiew jak odblokowane są okna. W tych nie dość, że klima jest słabiutka, to w większości wozów Knapik zapowiada przystanki z chrypką.
Cytować
#20 Termix 2019-06-25 20:02
Cytuję Adii5258:
A kto po 30 czerwca przejmuję 126 nadal bedzię jeżdził mobiilis?

Stalowa
Cytować
#19 michael112 2019-06-25 16:29
Kiedy pojawią się zmiany obsługowe od 1 lipca? Myślę że by wielu zainteresowały, bowiem nałożą się na siebie kolejne rozkłady wakacyjne oraz zniknięcie SU18 z Mobilisu.
Cytować
#18 CafeKaskada 2019-06-25 13:56
Cytuję zxcvbnm:
@MobilisA075
na R-4 jest masa Manów z 34xx, porządnych technicznie i z działającą klimą. Ile ja bym dał za takie wozy, Maxi czy Mega na R3 :D .

Ja nie jestem przekonany, czy 34xx są tak dobre, jak je zachwalasz, bodajże 3452 nie trzyma się najlepiej, ale ja na przykład chętnie bym oddał 40 sztuk MANów 34xx na Ostrobramską, w zamian za 40 sztuk Solarisów Urbino 18 84xx.
Cytować
#17 Adii5258 2019-06-25 09:53
A kto po 30 czerwca przejmuję 126 nadal bedzię jeżdził mobiilis?
Cytować
#16 3434 2019-06-25 08:07
Kiedyś na 500 i na 805 Kleszczowa jeździła
Cytować
#15 Michał 2019-06-24 11:09
Cytuję WARD:
Cytuję R-4:
Na 512 Stalowa wyśle same solówki, a nie przegubowce

Na całkach będą przeguby, na dodatkach solówki

Dziwne, ponieważ na Stalowej wyprawce wszystkie brygady są na solówki...
Cytować
#14 WARD 2019-06-23 18:04
Cytuję R-4:
Na 512 Stalowa wyśle same solówki, a nie przegubowce

Na całkach będą przeguby, na dodatkach solówki
Cytować
#13 R-4 2019-06-23 17:37
Na 512 Stalowa wyśle same solówki, a nie przegubowce
Cytować
#12 Jakub 2019-06-23 16:58
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Cytuję MobilisA075:

Zacznijmy od tego, że 190 już nie powinno w ogóle być.

Chyba jak zbudujesz to metro szybciej to nie będzie tej linii, ale co najmniej rok jeszcze pojeździ

W sumie racja i tu się zgodzę. Po budowie zachodniego odcinka M2 faktycznie to będzie niepotrzebny autobus przez całe miasto.

Autobus ten nie dubluje metra stykając się tylko z końcami centralnego odcinka M2, a ludzie zazwyczaj w większości wysiadają na tym odcinku (z czego dużo osób na Metrze Rarusz Arsenał). Po drugie po otwarciu metra na Targówek planują wywalić większość autobusów z przejazdu przez Most Śląsko-Dąbrowski, zostawiając pasażerom tylko 190. Jeżeli chcielibyście tą linię wywalić to zapewnijcie w zamian transport ludzi na odcinku CH Marki/Młodzieńcza - Pl. Bankowy po wywaleniu 527 na Metro Trocka.
Cytować
#11 Jurajczyk Śląski 2019-06-23 14:50
Cytuję MobilisA075:
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Cytuję MobilisA075:
Dlaczego od wielu lat nic na 190 się nie zmienia? Wiecznie te szroty 54xx, 33xx i 20xx widuję, gdzie o klimie można zapomnieć, bo w 33xx jej nie ma, a w 54xx i 20xx jest to pseudoklima. Pewnie od lipca na 527 będzie 100% R4,

Zacznijmy od tego, że 190 już nie powinno w ogóle być.

Chyba jak zbudujesz to metro szybciej to nie będzie tej linii, ale co najmniej rok jeszcze pojeździ

W sumie racja i tu się zgodzę. Po budowie zachodniego odcinka M2 faktycznie to będzie niepotrzebny autobus przez całe miasto.
Cytować
#10 Jurajczyk Śląski 2019-06-23 14:48
Cytuję MobilisA075:
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Cytuję MobilisA075:
Dlaczego od wielu lat nic na 190 się nie zmienia? Wiecznie te szroty 54xx, 33xx i 20xx widuję, gdzie o klimie można zapomnieć, bo w 33xx jej nie ma, a w 54xx i 20xx jest to pseudoklima. Pewnie od lipca na 527 będzie 100% R4,

Zacznijmy od tego, że 190 już nie powinno w ogóle być.

Chyba jak zbudujesz to metro szybciej to nie będzie tej linii, ale co najmniej rok jeszcze pojeździ

Tu się zgodzę. Po budowie zachodniego M2 jednak to będzie niepotrzebny autobus jadący przez całe miasto.
Cytować
#9 MobilisA075 2019-06-21 21:51
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Cytuję MobilisA075:
Dlaczego od wielu lat nic na 190 się nie zmienia? Wiecznie te szroty 54xx, 33xx i 20xx widuję, gdzie o klimie można zapomnieć, bo w 33xx jej nie ma, a w 54xx i 20xx jest to pseudoklima. Pewnie od lipca na 527 będzie 100% R4,

Zacznijmy od tego, że 190 już nie powinno w ogóle być.

Chyba jak zbudujesz to metro szybciej to nie będzie tej linii, ale co najmniej rok jeszcze pojeździ
Cytować
#8 MobilisA075 2019-06-21 17:00
Cytuję 2222:
Cytuję MobilisA075:
Dlaczego od wielu lat nic na 190 się nie zmienia? Wiecznie te szroty 54xx, 33xx i 20xx widuję, gdzie o klimie można zapomnieć, bo w 33xx jej nie ma, a w 54xx i 20xx jest to pseudoklima. Pewnie od lipca na 527 będzie 100% R4,


A co według Ciebie miałoby jeździć na 190? Może odległa Woronicza...

Mobilis :D
Był kiedyś. A zresztą Woronicza co szkodzi? Jak jest Kleszczowa na 160, co prawda łączona, ale jest, nie wiem czy jeszcze jest, ale była Stalowa na 174, była Ostra na 109, a także... Ostrobramska na 204 jest. W TW taż super jest pod tym względem, ale to przez swingowe projekty na bank, że na 1 nie ma Woli i Pragi, ale odległy żoliborz jest i to wcale nie mało, to samo na 4, nie ma Pragi, dużo żoliborza za to, albo też było w 2015 roku, że na linii 11 dwa miesiące nie było Woli, mimo przejazdu pod samą zajezdnią, lecz za to musiał być Mokotów, który z ronda ONZ nie miał krótkiej trasy...
Cytować
#7 Jurajczyk Śląski 2019-06-21 13:47
Cytuję MobilisA075:
Dlaczego od wielu lat nic na 190 się nie zmienia? Wiecznie te szroty 54xx, 33xx i 20xx widuję, gdzie o klimie można zapomnieć, bo w 33xx jej nie ma, a w 54xx i 20xx jest to pseudoklima. Pewnie od lipca na 527 będzie 100% R4,

Zacznijmy od tego, że 190 już nie powinno w ogóle być.
Cytować
#6 xyz 2019-06-20 21:47
Cytuję MobilisA075:
Dlaczego od wielu lat nic na 190 się nie zmienia? Wiecznie te szroty 54xx, 33xx i 20xx widuję, gdzie o klimie można zapomnieć, bo w 33xx jej nie ma, a w 54xx i 20xx jest to pseudoklima. Pewnie od lipca na 527 będzie 100% R4,

Podobno na 109 ma być Mobilis na Mercedesy i 154 na hybrydy
Cytować
#5 zxcvbnm 2019-06-20 21:22
@MobilisA075
Bo nie ma takiej potrzeby. Równie dobrze, mógłbym zadać pytanie "Dlaczego nic się nie zmienia na 115 od tylu lat? Wiecznie te Solarisy", ale tak jest i już.
BTW:
190 to jest linia obsługiwana przez 2 bazy - R2 - praktycznie zdominowana przez Mercedesy Conecto i Man Lion`s City CNG - nowe wozy, trudno się czepiać o brak klimy. R4 - 33xx na wyginięciu, oprócz tego jest masa Manów z 34xx, porządnych technicznie i z działającą klimą. Ile ja bym dał za takie wozy, Maxi czy Mega na R3 :D Przeguby będą w 2021, ale na krótkie... już 8 lat ponad czekamy.
Cytować
#4 2222 2019-06-20 19:32
Cytuję MobilisA075:
Dlaczego od wielu lat nic na 190 się nie zmienia? Wiecznie te szroty 54xx, 33xx i 20xx widuję, gdzie o klimie można zapomnieć, bo w 33xx jej nie ma, a w 54xx i 20xx jest to pseudoklima. Pewnie od lipca na 527 będzie 100% R4,


A co według Ciebie miałoby jeździć na 190? Może odległa Woronicza...
Cytować
#3 Vipol 2019-06-20 17:35
Czyli kierowcy 146 ze Stalowej przesiadą się na przeguby.
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Wyszukiwarka

Kliknij, aby zobaczyć

Reklama