Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.
W tym artykule prezentujemy listę zmian od 19 września 2022 roku, obowiązującą w dni powszednie.
Zmiany obsługowe od 19 września 2022 roku (poniedziałek) - obowiązujące w DP |
|
Linia | Zmiana |
109 |
Zwiększenie częstotliwości - na linii pojawiają się 4 całki z "Woronicza" i 2 dodatki z "Ostrobramskiej". |
112 |
Linię na nowej trasie obsługuje "Stalowa" i "Kleszczowa" - 11 całek i 4 dodatki. |
121 |
Linię na nowej trasie obsługuje Mobilis hybrydami - 3 całki i 1 dodatek. Gościnnie na linii pojawia się również "Stalowa" na 60 brygadzie (121+185). |
122 |
Linię na nowej trasie obsługuje "Stalowa" i "Kleszczowa" - 10 całek i 5 dodatków. |
171 |
Linię na nowej trasie obsługuje Mobilis przegubowcami - 5 całek i 1 dodatek w szczycie popołudniowym. |
190 |
Linię na nowej trasie obsługuje "Stalowa" i "Kleszczowa" - 13 całek i 5 dodatków. |
Komentarze
105 obecnie jeździ zapełnione w godzinach szczytu, jak i też poza o 20 mogłoby jeździć iut częściej. A jak zbudują tramwaj na Kasprzaka to niech jeździ 105 ale z Górczewskiej na Cm. Wolski
A co dopiero będzie, gdy tramwaj pojedzie na Kasprzaka.
Poza szczytem jak dla mnie to 105 powinno być zlikwidowane/ograniczone. Nikt tym prawie nie jeździ i jest wtedy aż za często.
Arriva z zachowaniem 12-metrowego metrażu.
Przecież można byłoby zrobić, aby 171 jeździło co 20 minut codziennie, a resztę brygad rozdzielić na 112 i 105. Obie linie mają zapotrzebowanie. 105 często jeździ dużo osób, a dzisiaj jak jechałem 112 to też były wszystkie miejsca zajęte+kilka stojacych
To też nie miałoby koordynacji, na teraz trasę 109 na odcinku Centrum - Dw. Centralny mogłoby przejąć 520, a w zamian do MRA wysłać co drugi kurs jako skrócony 171, częstotliwość takiego 171 powinna wynieść 7,5 (15) / 10 (20) / 15, do tego powrót wszystkich kursów 190 na Znaną i to wystarczy
A kto wszedł?
Oczywiście, na odcinku Torwar - Dw.Centralny co 5 minut, na pozostałym co 8 minut i co 10 minut w nocy jako N-171.
Ale chodzi od początku o to, żeby Powiśle miał pewną punktualną dowozówkę do Metra, a nie długiego tasiemca w postaci 171, jadącego przez pół miasta.
Niech zrobią kursy skrócone 171 do Zajezdni Wola i to powinno wystarczyć, dla jeżdżących całą trasę z 30 osób dziennie nie powinno być argumentem dla zostawienia tej linii.
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.