Strona Główna

Zmiany obsługowe od 19 września 2022 roku - DP

Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.

W tym artykule prezentujemy listę zmian od 19 września 2022 roku, obowiązującą w dni powszednie.

Zmiany obsługowe od 19 września 2022 roku (poniedziałek) - obowiązujące w DP

Linia Zmiana

109

Zwiększenie częstotliwości - na linii pojawiają się 4 całki z "Woronicza" i 2 dodatki z "Ostrobramskiej".

112

Linię na nowej trasie obsługuje "Stalowa" i "Kleszczowa" - 11 całek i 4 dodatki.

121

Linię na nowej trasie obsługuje Mobilis hybrydami - 3 całki i 1 dodatek. Gościnnie na linii pojawia się również "Stalowa" na 60 brygadzie (121+185).

122

Linię na nowej trasie obsługuje "Stalowa" i "Kleszczowa" - 10 całek i 5 dodatków.

171

Linię na nowej trasie obsługuje Mobilis przegubowcami - 5 całek i 1 dodatek w szczycie popołudniowym.

190

Linię na nowej trasie obsługuje "Stalowa" i "Kleszczowa" - 13 całek i 5 dodatków.

Komentarze   

#14 XYZ 2022-09-24 13:09
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Cytuję jakubbialek2:
Cytuję XYZ:
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Cytuję pp0:
Cytuję MobilisA075:
Po co marnować wozy na 109, które dubluje się ze 171? Lepiej żeby 171 było częstsze, likwidując 109

Oczywiście, na odcinku Torwar - Dw.Centralny co 5 minut, na pozostałym co 8 minut i co 10 minut w nocy jako N-171.

To też nie miałoby koordynacji, na teraz trasę 109 na odcinku Centrum - Dw. Centralny mogłoby przejąć 520, a w zamian do MRA wysłać co drugi kurs jako skrócony 171, częstotliwość takiego 171 powinna wynieść 7,5 (15) / 10 (20) / 15, do tego powrót wszystkich kursów 190 na Znaną i to wystarczy

Przecież można byłoby zrobić, aby 171 jeździło co 20 minut codziennie, a resztę brygad rozdzielić na 112 i 105. Obie linie mają zapotrzebowanie. 105 często jeździ dużo osób, a dzisiaj jak jechałem 112 to też były wszystkie miejsca zajęte+kilka stojacych


Poza szczytem jak dla mnie to 105 powinno być zlikwidowane/ograniczone. Nikt tym prawie nie jeździ i jest wtedy aż za często.

A co dopiero będzie, gdy tramwaj pojedzie na Kasprzaka. :-*


105 obecnie jeździ zapełnione w godzinach szczytu, jak i też poza o 20 mogłoby jeździć iut częściej. A jak zbudują tramwaj na Kasprzaka to niech jeździ 105 ale z Górczewskiej na Cm. Wolski
#13 Jurajczyk Śląski 2022-09-23 14:40
Cytuję jakubbialek2:
Cytuję XYZ:
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Cytuję pp0:
Cytuję MobilisA075:
Po co marnować wozy na 109, które dubluje się ze 171? Lepiej żeby 171 było częstsze, likwidując 109

Oczywiście, na odcinku Torwar - Dw.Centralny co 5 minut, na pozostałym co 8 minut i co 10 minut w nocy jako N-171.

To też nie miałoby koordynacji, na teraz trasę 109 na odcinku Centrum - Dw. Centralny mogłoby przejąć 520, a w zamian do MRA wysłać co drugi kurs jako skrócony 171, częstotliwość takiego 171 powinna wynieść 7,5 (15) / 10 (20) / 15, do tego powrót wszystkich kursów 190 na Znaną i to wystarczy

Przecież można byłoby zrobić, aby 171 jeździło co 20 minut codziennie, a resztę brygad rozdzielić na 112 i 105. Obie linie mają zapotrzebowanie. 105 często jeździ dużo osób, a dzisiaj jak jechałem 112 to też były wszystkie miejsca zajęte+kilka stojacych


Poza szczytem jak dla mnie to 105 powinno być zlikwidowane/ograniczone. Nikt tym prawie nie jeździ i jest wtedy aż za często.

A co dopiero będzie, gdy tramwaj pojedzie na Kasprzaka. :-*
#12 jakubbialek2 2022-09-23 10:41
Cytuję XYZ:
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Cytuję pp0:
Cytuję MobilisA075:
Po co marnować wozy na 109, które dubluje się ze 171? Lepiej żeby 171 było częstsze, likwidując 109

Oczywiście, na odcinku Torwar - Dw.Centralny co 5 minut, na pozostałym co 8 minut i co 10 minut w nocy jako N-171.

To też nie miałoby koordynacji, na teraz trasę 109 na odcinku Centrum - Dw. Centralny mogłoby przejąć 520, a w zamian do MRA wysłać co drugi kurs jako skrócony 171, częstotliwość takiego 171 powinna wynieść 7,5 (15) / 10 (20) / 15, do tego powrót wszystkich kursów 190 na Znaną i to wystarczy

Przecież można byłoby zrobić, aby 171 jeździło co 20 minut codziennie, a resztę brygad rozdzielić na 112 i 105. Obie linie mają zapotrzebowanie. 105 często jeździ dużo osób, a dzisiaj jak jechałem 112 to też były wszystkie miejsca zajęte+kilka stojacych


Poza szczytem jak dla mnie to 105 powinno być zlikwidowane/ograniczone. Nikt tym prawie nie jeździ i jest wtedy aż za często.
#11 Mateusz R-2 2022-09-23 07:07
Cytuję Wacek:
Cytuję Mateusz Szwed:
326 z linii zszedł michalczewski

A kto wszedł?

Arriva z zachowaniem 12-metrowego metrażu.
#10 XYZ 2022-09-22 20:02
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Cytuję pp0:
Cytuję MobilisA075:
Po co marnować wozy na 109, które dubluje się ze 171? Lepiej żeby 171 było częstsze, likwidując 109

Oczywiście, na odcinku Torwar - Dw.Centralny co 5 minut, na pozostałym co 8 minut i co 10 minut w nocy jako N-171.

To też nie miałoby koordynacji, na teraz trasę 109 na odcinku Centrum - Dw. Centralny mogłoby przejąć 520, a w zamian do MRA wysłać co drugi kurs jako skrócony 171, częstotliwość takiego 171 powinna wynieść 7,5 (15) / 10 (20) / 15, do tego powrót wszystkich kursów 190 na Znaną i to wystarczy

Przecież można byłoby zrobić, aby 171 jeździło co 20 minut codziennie, a resztę brygad rozdzielić na 112 i 105. Obie linie mają zapotrzebowanie. 105 często jeździ dużo osób, a dzisiaj jak jechałem 112 to też były wszystkie miejsca zajęte+kilka stojacych
#9 Jurajczyk Śląski 2022-09-22 15:43
Cytuję pp0:
Cytuję MobilisA075:
Po co marnować wozy na 109, które dubluje się ze 171? Lepiej żeby 171 było częstsze, likwidując 109

Oczywiście, na odcinku Torwar - Dw.Centralny co 5 minut, na pozostałym co 8 minut i co 10 minut w nocy jako N-171.

To też nie miałoby koordynacji, na teraz trasę 109 na odcinku Centrum - Dw. Centralny mogłoby przejąć 520, a w zamian do MRA wysłać co drugi kurs jako skrócony 171, częstotliwość takiego 171 powinna wynieść 7,5 (15) / 10 (20) / 15, do tego powrót wszystkich kursów 190 na Znaną i to wystarczy
#8 Wacek 2022-09-22 10:55
Cytuję Mateusz Szwed:
326 z linii zszedł michalczewski

A kto wszedł?
#7 OXZREMB 2022-09-21 18:46
A BWL 249+129 61?
#6 Mateusz Szwed 2022-09-21 10:38
326 z linii zszedł michalczewski
#5 pp0 2022-09-21 09:50
Cytuję MobilisA075:
Po co marnować wozy na 109, które dubluje się ze 171? Lepiej żeby 171 było częstsze, likwidując 109

Oczywiście, na odcinku Torwar - Dw.Centralny co 5 minut, na pozostałym co 8 minut i co 10 minut w nocy jako N-171.
#4 . 2022-09-21 06:50
Cytuję MobilisA075:
Po co marnować wozy na 109, które dubluje się ze 171? Lepiej żeby 171 było częstsze, likwidując 109

Ale chodzi od początku o to, żeby Powiśle miał pewną punktualną dowozówkę do Metra, a nie długiego tasiemca w postaci 171, jadącego przez pół miasta.
#3 Jurajczyk Śląski 2022-09-21 00:11
Cytuję MobilisA075:
Po co marnować wozy na 109, które dubluje się ze 171? Lepiej żeby 171 było częstsze, likwidując 109

Niech zrobią kursy skrócone 171 do Zajezdni Wola i to powinno wystarczyć, dla jeżdżących całą trasę z 30 osób dziennie nie powinno być argumentem dla zostawienia tej linii.
#2 MobilisA075 2022-09-20 09:10
Po co marnować wozy na 109, które dubluje się ze 171? Lepiej żeby 171 było częstsze, likwidując 109
#1 Jurajczyk Śląski 2022-09-20 00:45
Super zmiany ze 109, jednego widziałem przy Kruczej z trzema pasażerami, a 2 inne 109 jechały stadnie. :D

Nie masz możliwości napisania komentarza.

Wyszukiwarka

Kliknij, aby zobaczyć

Ta strona używa plików cookies.
Pokaż mi więcej informacji na ten temat   
ROZUMIEM

Polecamy