Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.
W tym artykule prezentujemy listę zmian od 16 oraz 18 lipca 2022 roku, obowiązującą w dni świąteczne i powszednie.
Zmiany obsługowe od 16 lipca 2022 roku (sobota) - DŚ |
|
109 |
Linię obsługuje "Woronicza" przegubowcami - 3 całki. |
112 |
Linię na nowej trasie obsługuje "Stalowa" - 8 całek. |
121 |
Brygada 1 zmieniła oznaczenie na 51 i w ramach BWL krótki Solaris z Mobilisu symbolicznie pojawia się na 122. |
122 |
Linię na nowej trasie obsługuje "Kleszczowa" i "Stalowa" - 5 całek. |
149, 249, 714 |
W soboty: na liniach jest łącznie 7 brygad: 4 BWLki - (różne kombinacje 149, 249 i 714) i 3 całki na 249. Wszystko obsługiwane jest hybrydami Mobilisu. W niedziele: na liniach jest łącznie 6 brygad: 4 BWLki (149+249) i 2 całki na 714. Wszystko obsługiwane jest hybrydami z Mobilisu. |
154 |
Linię na nowej trasie obsługuje "Kleszczowa" - 4 całki. |
155 |
Linię obsługuje Mobilis hybrydami - w soboty 4 całki, zaś w niedziele 4 maratony. |
167 |
Linię obsługuje Mobilis Mercedesami. |
171 |
W weekendy linię obsługuje "Kleszczowa" i "Stalowa" - 5 całek i 1 maraton. |
177 |
Linię na nowej trasie obsługuje "Kleszczowa" solówkami - 4 całki i 1 maraton. |
178 |
Linię na nowej trasie obsługuje "Woronicza" - 5 całek. |
190 |
W weekendy linię obsługuje Arriva przegubowcami - w soboty 12 całek, zaś w niedzielę 8 całek. |
197 |
Linię na nowej trasie obsługuje "Kleszczowa" i "Stalowa" - 5 całek. |
201 |
W związku ze skróceniem trasy, na linii są 2 całki i 1 maraton. |
207 |
Linię obsługuje Mobilis krótkimi Solarisami - w soboty 4 całki, zaś w niedziele 3 całki i 1 maraton. |
210 |
"Kleszczowa" przejęła obsługę brygady 1. |
220 |
"Kleszczowa" przejęła weekendową obsługę linii - 6 całek. |
716 |
Linię na nowej trasie obsługuje "Kleszczowa" - 3 całki. |
Zmiany obsługowe od 18 lipca 2022 roku (poniedziałek) - DP |
|
109 |
Linię będzie obsługiwać "Woronicza" przegubowcami - 3 całki. |
112 |
Linię na nowej trasie będzie obsługiwać "Stalowa" - 9 całek. |
122 |
Linię na nowej trasie będzie obsługiwać "Kleszczowa" i "Stalowa" - 7 całek i 4 dodatki. |
149 |
Brygady wieloliniowe z 249 i 714 będzie obsługiwać "Kleszczowa" solówkami. |
155 |
Linię będzie obsługiwać "Ostrobramska" - 4 całki. |
167 |
W dzień powszedni linię będzie obsługiwać "Woronicza" i "Kleszczowa". |
171 |
Linię będzie obsługiwać Mobilis Mercedesami - 7 całek. Oprócz tego, na popołudniowym dodatku pojawi się "Kleszczowa". |
177 |
Linię na nowej trasie będzie obsługiwać "Kleszczowa" solówkami - 6 całek. |
178 |
Linię na nowej trasie będzie obsługiwać "Woronicza" i "Kleszczowa". |
190 |
Linię na nowej trasie będzie obsługiwać "Kleszczowa" i "Stalowa" - 12 całek i 4 dodatki. |
197 |
Linię na nowej trasie obsługuje "Kleszczowa" i "Stalowa" - 7 całek. |
201 |
W związku ze skróceniem trasy, na linii będą 4 całki i 1 dodatek. |
207 |
Linię obsługuje Mobilis krótkimi Solarisami - 4 całki i 2 dodatki. |
220 |
W dzień powszedni linię będzie nadal obsługiwał Mobilis - 6 całek i 3 dodatki. |
249 |
Linię będzie obsługiwać "Kleszczowa" solówkami. |
716 |
Linię na nowej trasie obsługuje "Kleszczowa" - 3 całki. |
Komentarze
No tak. Niedługo to Woronicza jak za dawnych lat (przes likwidacją Chełmskiej, Inflanckiej i Redutowej)jako jedyna zajezdnia będzie obsługiwać tylko linie mające krańce na Mokotowie i Ursynowie a i tak inne zajezdnie będą musiały za nią robić częste zastępstwa. Pozostałe zajezdnie będą wysyłać wozy na odległe linie. Nie wiem o co tu chodzi ale mnie to zastanawia.
Swoją drogą, czy musi tę linię obsługiwać Woronicza? Niech 109 przejmie jak 155 w DP Ostrobramska, która ma nadmiar solówek, a w zamian Woronicza powinna wysłać zwolnione brygady ze 109 na 141, 143 lub 148...
Czyli dużo się nie zmieniło: 155, 177 oraz 249.
Tak
Woronicza ma puścić te swoje pseudo solówki, które i tak się nie pojawią?
177 z 9 na 12
W sumie poza tym nowym tworem 155 oraz 249, to nastąpiły jakieś zmiany metrażowe? Sprawdziłem na czynaczas i realbusie, i raczej takich zmian nie ma. Jedynie nastąpiły zmiany przewoźnika lub zajezdni.
Dla mnie powinno pozostać tylko 155 z f10 na 95xx, albo z f7,5 na 92xx. W weekendy odpowiednio f15 lub f10.
Pojechałem dzisiaj całą trasę 109, w szczytowym momencie było 14 osób, a w 109 poza mną, tylko jedna osoba skorzystała z części trasy, która nie połączy żadna inna linia. W 155 było lepiej, nawet 20 osób na raz jechało...
Solówki
12m.
Cytuję Alicja:
167 zgadza się.
178 w DP Woronicza i Kleszczowa.
Cytuję TOMEK:
R1 - 6 całek, 2 dodatki zm. A, 3 zm. B
R2 - 6 całek, 2 dodatki zm. A, 1 zm. B
Przede wszystkim powinna być natychmiast wyrzucona dyrektor ZTM za brak nadzoru. Przeguby na 109, 10m na 263, 319 co pół godziny... Te wakacje pokazują skrajną niekompetencję ludzi ZTM, widać to szczególnie w czasie kryzysu i oszczędności.
W sensie mi chidzi o dojazd na deotymy. Nie widze sensu żeby jeden autobus jechał za drugim. Lepiej żeby jezdziły w odstępach co 15 min od siebie. A da sie to zrobic tylko ktoś z góry nie pomyślał :(
I tak by były przeguby nawet jak 10m by było planowo, bo Woronicza notorycznie szasta przegubami zamiast zrobić porządek z elektrycznymi niewypałami. Padnie ursus to solbus jedzie na 178, to gdzieś za solbusa musi jeździć przegub. Moim zdaniem 109 powinien przejąć Mobilis na kurduple
Oraz 201.
A 184 i 197 to co?
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.