Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.
W tym artykule prezentujemy listę zmian od 4 maja 2022 roku, obowiązującą w dni powszednie, a także zmiany w dniach 1-3 maja 2022 roku.
Zmiany obsługowe w dniach 1-3 maja 2022 roku (niedziela - wtorek) |
|
178 |
Dodatkowe brygady na linii obsłuży Mobilis hybrydami (obowiązuje 2 maja 2022 roku). |
193 |
1 i 3 maja na linii pojawią się solówki z "Woronicza". |
ZM2 |
Linię będzie obsługiwać Arriva przegubami. Kursy nocne w noc z 2 na 3 maja będzie obsługiwać "Kleszczowa" dwoma solówkami (BWL z 714 i 729). Analogicznie sytuacja będzie wyglądała w weekend 7-8 maja. |
Zmiany obsługowe w dniach 4-6 maja 2022 roku (środa-piątek) - obowiązujące w DP |
|
109 |
Obsługę dodatków przejmie "Ostrobramska". |
121+122 |
Brygada 1 na 121 zmieni oznaczenie na 61 i wykona jeden poranny i jeden wieczorny półkurs na 122. |
123 |
Obsługę linii przejmie "Stalowa". |
131 |
Z linii schodzi "Kleszczowa" oraz Mobilis (dodatki). |
817 |
Linia będzie obsługiwana solówkami. |
ZM2 |
W dniach 4-6 maja linię obsłuży "Kleszczowa" przegubami (9 całek i 2 popołudniowe dodatki) oraz Mobilis Mercedesami (5 dodatków rano i 3 po południu). |
Oprócz tego, zajdą inne kosmetyczne zmiany obsługowe.
Aktualizacja (06.05) Zmiany obsługowe obowiazujące w DP obowiązują tylko do piątku 6 maja 2022 roku.
Źródło: wawkom.waw.pl
Komentarze
Ja mam bezpłatnie w swoim resorcie i tego się trzymam.
Tylko jak bys to zrobił skoro jedni mają 20 m2 a inni po 20 m2
Ja bym poszedł o krok dalej, podwyżka czynszu w cenie biletu dla każdego mieszkańca Warszawy, można wtedy zrezygnować całkowicie z biletów, kasowników, biletomatów, bramek. Dla zwykłych pasażerów byłoby bez zmian, a nawet zatwardziałym zwolennikom 4 kółek przestałoby się opłacać jeździć samochodem. Niestety, trzeba by było wtedy zrobić jakąś rewolucję w liniach podmiejskich (albo gminy musiałyby płacić więcej skoro jazda nimi stałaby się darmowa, albo trzeba by było wysłać specjalne autobusy w których byłyby zachowane biletomaty i kasowniki), ale korzyści byłyby z takiego rozwiązania większe, niż wady.
Chyba kogoś boli że musi płacić za bilet a komuś dają możliwość darmowych przejazdów. Też będziesz emerytem i będziesz mógł jeździć. A jak chcesz wcześniej to oddawaj krew albo idz do pracy w komunikacji.
Zlikwidowałbym darmowe przejazdy (ukga handlowa), a w to miejsce wprowadził bilet 50% tańszy. Nie jest prawdą, że emerytów w wieku 65+ nie stać na bilety ulgowe 50%, tak samo osoby w wieku 70+. Ludzie bez względu na wiek mogą być biedni, a mimo to muszą płacić za prąd, gaz, chleb, itd., dają na tacę, to też musi ich stać na zakup biletu. Nie da się każdemu wszystkiego dawać gratisowo, bo ktoś musi na to pracować, a moje "za darmo" jest kosztem twojej pracy. Chociażby jak dużo emerytów w wieku 65+ pracuje np. w bibliotece przy Koszykowej 26 i więcej zarabia, niż nie jeden młody, albo studenci mają 50% zniżki, a nie znam biednego studenta, żeby go nie było stać na bilet. A ktoś, kto się całe życie obijał i teraz ma niskie świadczenie, czy zasłużył sobie na przywilej jeżdżenia za darmo?
Tylko czy Ukraińcy stanowią 90% pasażerów (poza tym Ukraińcy, którzy są jakiś czas już muszą zacząć płacić za bilety), inną opcją jest jej wzmocnienie i wysyłanie na tę linię jak najwięcej to możliwe kontrolerów.
A pieniądze to jakie na to weźmiesz. Nowi pasażerowie jeżdżą za darmo, to wpływów nie ma...
Dzięki
Pomyślałem, że może już od początku kwietnia jeździły przegubowe na 139 albo że tylko 03 maja wyjątkowo skierowano przegubowe na 139...
Była to podjęta na bieżąco decyzja w związku z dużą frekwencją w dniach poprzednich
Oby po otwarciu M2, coś jednak się w tej kwestii zmieniło, bo na sporej ilości kursów występuje przeładowanie.
No a jak, tu bez zmian.
Przecież jest napisane jakie. Wozy się nie zmienia tylko zaklad z którego wyjeżdżają. Proszę czytać ze zrozumieniem.
Jakie wozy z stalowej wyjadą na tą linie ( numery taborowe)?
Bo je przenieśli na Stalową
Jakie numery autobusów wyjadą ze stalowej?
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.