Strona Główna

AKTUALIZACJA: Zmiany obsługowe w dniach 1-3 maja 2022 roku oraz w dniach 4-6 maja 2022 roku (DP)

Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.

W tym artykule prezentujemy listę zmian od 4 maja 2022 roku, obowiązującą w dni powszednie, a także zmiany w dniach 1-3 maja 2022 roku.

Zmiany obsługowe w dniach 1-3 maja 2022 roku (niedziela - wtorek)

178

Dodatkowe brygady na linii obsłuży Mobilis hybrydami (obowiązuje 2 maja 2022 roku).

193

1 i 3 maja na linii pojawią się solówki z "Woronicza".

ZM2

Linię będzie obsługiwać Arriva przegubami. Kursy nocne w noc z 2 na 3 maja będzie obsługiwać "Kleszczowa" dwoma solówkami (BWL z 714 i 729). Analogicznie sytuacja będzie wyglądała w weekend 7-8 maja.

Zmiany obsługowe w dniach 4-6 maja 2022 roku (środa-piątek) - obowiązujące w DP

109

Obsługę dodatków przejmie "Ostrobramska".

121+122

Brygada 1 na 121 zmieni oznaczenie na 61 i wykona jeden poranny i jeden wieczorny półkurs na 122.

123

Obsługę linii przejmie "Stalowa".

131

Z linii schodzi "Kleszczowa" oraz Mobilis (dodatki).

817

Linia będzie obsługiwana solówkami.

ZM2

W dniach 4-6 maja linię obsłuży "Kleszczowa" przegubami (9 całek i 2 popołudniowe dodatki) oraz Mobilis Mercedesami (5 dodatków rano i 3 po południu).

Oprócz tego, zajdą inne kosmetyczne zmiany obsługowe.

Aktualizacja (06.05) Zmiany obsługowe obowiazujące w DP obowiązują tylko do piątku 6 maja 2022 roku.

Źródło: wawkom.waw.pl

Komentarze   

#26 Michal 181 2022-05-08 23:31
Bo wszystko jest nie tak. I linie pseudo przyspieszone itd. Zamiast 501 które jest linia zwykła to powinni być silne 109. 519 od M.politechnika powinno mieć przystanek dopiero SwBobifacego jak i 522 i w weekendy jeździć co 15 min. To co się dzieje to patologia. Numeracja autobusów już dawno poszła w piz.... linie 5xx powinny zostać zmodernizowane. ZNiech ich bedzie mniej, a konkretniej. I te pseudo petlr uliczne też to slabe. Kursy skrócone zamiast linii 3xx. Przykład 197. Byli 397 było dobrze. Durnoty za durnota
Cytować
#25 SP45-116 2022-05-06 20:59
Cytuję Zibi:
Cytuję Mirek:
Cytuję SP45-116:
Cytuję R-7:
139 to i 3 maja było zatłoczone mimo 18 metrów... 519 co 30 minut w weekendy do Powsina w tłoku to tragedia! Już powinny jeździć co 15 minut!

A pieniądze to jakie na to weźmiesz. Nowi pasażerowie jeżdżą za darmo, to wpływów nie ma...

Zlikwidowałbym darmowe przejazdy (ukga handlowa), a w to miejsce wprowadził bilet 50% tańszy. Nie jest prawdą, że emerytów w wieku 65+ nie stać na bilety ulgowe 50%, tak samo osoby w wieku 70+. Ludzie bez względu na wiek mogą być biedni, a mimo to muszą płacić za prąd, gaz, chleb, itd., dają na tacę, to też musi ich stać na zakup biletu. Nie da się każdemu wszystkiego dawać gratisowo, bo ktoś musi na to pracować, a moje "za darmo" jest kosztem twojej pracy. Chociażby jak dużo emerytów w wieku 65+ pracuje np. w bibliotece przy Koszykowej 26 i więcej zarabia, niż nie jeden młody, albo studenci mają 50% zniżki, a nie znam biednego studenta, żeby go nie było stać na bilet. A ktoś, kto się całe życie obijał i teraz ma niskie świadczenie, czy zasłużył sobie na przywilej jeżdżenia za darmo?

Chyba kogoś boli że musi płacić za bilet a komuś dają możliwość darmowych przejazdów. Też będziesz emerytem i będziesz mógł jeździć. A jak chcesz wcześniej to oddawaj krew albo idz do pracy w komunikacji.

Ja mam bezpłatnie w swoim resorcie i tego się trzymam.
Cytować
#24 Zibi 2022-05-06 20:19
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Cytuję Zibi:
Cytuję Mirek:
Cytuję SP45-116:
Cytuję R-7:
139 to i 3 maja było zatłoczone mimo 18 metrów... 519 co 30 minut w weekendy do Powsina w tłoku to tragedia! Już powinny jeździć co 15 minut!

A pieniądze to jakie na to weźmiesz. Nowi pasażerowie jeżdżą za darmo, to wpływów nie ma...

Zlikwidowałbym darmowe przejazdy (ukga handlowa), a w to miejsce wprowadził bilet 50% tańszy. Nie jest prawdą, że emerytów w wieku 65+ nie stać na bilety ulgowe 50%, tak samo osoby w wieku 70+. Ludzie bez względu na wiek mogą być biedni, a mimo to muszą płacić za prąd, gaz, chleb, itd., dają na tacę, to też musi ich stać na zakup biletu. Nie da się każdemu wszystkiego dawać gratisowo, bo ktoś musi na to pracować, a moje "za darmo" jest kosztem twojej pracy. Chociażby jak dużo emerytów w wieku 65+ pracuje np. w bibliotece przy Koszykowej 26 i więcej zarabia, niż nie jeden młody, albo studenci mają 50% zniżki, a nie znam biednego studenta, żeby go nie było stać na bilet. A ktoś, kto się całe życie obijał i teraz ma niskie świadczenie, czy zasłużył sobie na przywilej jeżdżenia za darmo?

Chyba kogoś boli że musi płacić za bilet a komuś dają możliwość darmowych przejazdów. Też będziesz emerytem i będziesz mógł jeździć. A jak chcesz wcześniej to oddawaj krew albo idz do pracy w komunikacji.

Ja bym poszedł o krok dalej, podwyżka czynszu w cenie biletu dla każdego mieszkańca Warszawy, można wtedy zrezygnować całkowicie z biletów, kasowników, biletomatów, bramek. Dla zwykłych pasażerów byłoby bez zmian, a nawet zatwardziałym zwolennikom 4 kółek przestałoby się opłacać jeździć samochodem. Niestety, trzeba by było wtedy zrobić jakąś rewolucję w liniach podmiejskich (albo gminy musiałyby płacić więcej skoro jazda nimi stałaby się darmowa, albo trzeba by było wysłać specjalne autobusy w których byłyby zachowane biletomaty i kasowniki), ale korzyści byłyby z takiego rozwiązania większe, niż wady. :-)

Tylko jak bys to zrobił skoro jedni mają 20 m2 a inni po 20 m2
Cytować
#23 Jurajczyk Śląski 2022-05-06 15:39
Cytuję Zibi:
Cytuję Mirek:
Cytuję SP45-116:
Cytuję R-7:
139 to i 3 maja było zatłoczone mimo 18 metrów... 519 co 30 minut w weekendy do Powsina w tłoku to tragedia! Już powinny jeździć co 15 minut!

A pieniądze to jakie na to weźmiesz. Nowi pasażerowie jeżdżą za darmo, to wpływów nie ma...

Zlikwidowałbym darmowe przejazdy (ukga handlowa), a w to miejsce wprowadził bilet 50% tańszy. Nie jest prawdą, że emerytów w wieku 65+ nie stać na bilety ulgowe 50%, tak samo osoby w wieku 70+. Ludzie bez względu na wiek mogą być biedni, a mimo to muszą płacić za prąd, gaz, chleb, itd., dają na tacę, to też musi ich stać na zakup biletu. Nie da się każdemu wszystkiego dawać gratisowo, bo ktoś musi na to pracować, a moje "za darmo" jest kosztem twojej pracy. Chociażby jak dużo emerytów w wieku 65+ pracuje np. w bibliotece przy Koszykowej 26 i więcej zarabia, niż nie jeden młody, albo studenci mają 50% zniżki, a nie znam biednego studenta, żeby go nie było stać na bilet. A ktoś, kto się całe życie obijał i teraz ma niskie świadczenie, czy zasłużył sobie na przywilej jeżdżenia za darmo?

Chyba kogoś boli że musi płacić za bilet a komuś dają możliwość darmowych przejazdów. Też będziesz emerytem i będziesz mógł jeździć. A jak chcesz wcześniej to oddawaj krew albo idz do pracy w komunikacji.

Ja bym poszedł o krok dalej, podwyżka czynszu w cenie biletu dla każdego mieszkańca Warszawy, można wtedy zrezygnować całkowicie z biletów, kasowników, biletomatów, bramek. Dla zwykłych pasażerów byłoby bez zmian, a nawet zatwardziałym zwolennikom 4 kółek przestałoby się opłacać jeździć samochodem. Niestety, trzeba by było wtedy zrobić jakąś rewolucję w liniach podmiejskich (albo gminy musiałyby płacić więcej skoro jazda nimi stałaby się darmowa, albo trzeba by było wysłać specjalne autobusy w których byłyby zachowane biletomaty i kasowniki), ale korzyści byłyby z takiego rozwiązania większe, niż wady. :-)
Cytować
#22 Zibi 2022-05-06 14:44
Cytuję Mirek:
Cytuję SP45-116:
Cytuję R-7:
139 to i 3 maja było zatłoczone mimo 18 metrów... 519 co 30 minut w weekendy do Powsina w tłoku to tragedia! Już powinny jeździć co 15 minut!

A pieniądze to jakie na to weźmiesz. Nowi pasażerowie jeżdżą za darmo, to wpływów nie ma...

Zlikwidowałbym darmowe przejazdy (ukga handlowa), a w to miejsce wprowadził bilet 50% tańszy. Nie jest prawdą, że emerytów w wieku 65+ nie stać na bilety ulgowe 50%, tak samo osoby w wieku 70+. Ludzie bez względu na wiek mogą być biedni, a mimo to muszą płacić za prąd, gaz, chleb, itd., dają na tacę, to też musi ich stać na zakup biletu. Nie da się każdemu wszystkiego dawać gratisowo, bo ktoś musi na to pracować, a moje "za darmo" jest kosztem twojej pracy. Chociażby jak dużo emerytów w wieku 65+ pracuje np. w bibliotece przy Koszykowej 26 i więcej zarabia, niż nie jeden młody, albo studenci mają 50% zniżki, a nie znam biednego studenta, żeby go nie było stać na bilet. A ktoś, kto się całe życie obijał i teraz ma niskie świadczenie, czy zasłużył sobie na przywilej jeżdżenia za darmo?

Chyba kogoś boli że musi płacić za bilet a komuś dają możliwość darmowych przejazdów. Też będziesz emerytem i będziesz mógł jeździć. A jak chcesz wcześniej to oddawaj krew albo idz do pracy w komunikacji.
Cytować
#21 Mirek 2022-05-06 09:15
Cytuję SP45-116:
Cytuję R-7:
139 to i 3 maja było zatłoczone mimo 18 metrów... 519 co 30 minut w weekendy do Powsina w tłoku to tragedia! Już powinny jeździć co 15 minut!

A pieniądze to jakie na to weźmiesz. Nowi pasażerowie jeżdżą za darmo, to wpływów nie ma...

Zlikwidowałbym darmowe przejazdy (ukga handlowa), a w to miejsce wprowadził bilet 50% tańszy. Nie jest prawdą, że emerytów w wieku 65+ nie stać na bilety ulgowe 50%, tak samo osoby w wieku 70+. Ludzie bez względu na wiek mogą być biedni, a mimo to muszą płacić za prąd, gaz, chleb, itd., dają na tacę, to też musi ich stać na zakup biletu. Nie da się każdemu wszystkiego dawać gratisowo, bo ktoś musi na to pracować, a moje "za darmo" jest kosztem twojej pracy. Chociażby jak dużo emerytów w wieku 65+ pracuje np. w bibliotece przy Koszykowej 26 i więcej zarabia, niż nie jeden młody, albo studenci mają 50% zniżki, a nie znam biednego studenta, żeby go nie było stać na bilet. A ktoś, kto się całe życie obijał i teraz ma niskie świadczenie, czy zasłużył sobie na przywilej jeżdżenia za darmo?
Cytować
#20 Jurajczyk Śląski 2022-05-06 01:26
Cytuję SP45-116:
Cytuję R-7:
139 to i 3 maja było zatłoczone mimo 18 metrów... 519 co 30 minut w weekendy do Powsina w tłoku to tragedia! Już powinny jeździć co 15 minut!

A pieniądze to jakie na to weźmiesz. Nowi pasażerowie jeżdżą za darmo, to wpływów nie ma...

Tylko czy Ukraińcy stanowią 90% pasażerów (poza tym Ukraińcy, którzy są jakiś czas już muszą zacząć płacić za bilety), inną opcją jest jej wzmocnienie i wysyłanie na tę linię jak najwięcej to możliwe kontrolerów.
Cytować
#19 SP45-116 2022-05-05 12:22
Cytuję R-7:
139 to i 3 maja było zatłoczone mimo 18 metrów... 519 co 30 minut w weekendy do Powsina w tłoku to tragedia! Już powinny jeździć co 15 minut!

A pieniądze to jakie na to weźmiesz. Nowi pasażerowie jeżdżą za darmo, to wpływów nie ma...
Cytować
#18 R-7 2022-05-04 21:06
139 to i 3 maja było zatłoczone mimo 18 metrów... 519 co 30 minut w weekendy do Powsina w tłoku to tragedia! Już powinny jeździć co 15 minut!
Cytować
#17 Mirek 2022-05-04 13:38
Cytuję Matej:
Cytuję Mirek:
Czy przegubowe na 139 we wtorek 03 maja były planowo?


Była to podjęta na bieżąco decyzja w związku z dużą frekwencją w dniach poprzednich :-)

Dzięki :-)
Pomyślałem, że może już od początku kwietnia jeździły przegubowe na 139 albo że tylko 03 maja wyjątkowo skierowano przegubowe na 139...
Cytować
#16 Matej 2022-05-04 11:59
Cytuję Mirek:
Czy przegubowe na 139 we wtorek 03 maja były planowo?


Była to podjęta na bieżąco decyzja w związku z dużą frekwencją w dniach poprzednich :-)
Cytować
#15 Mirek 2022-05-04 00:12
Czy przegubowe na 139 we wtorek 03 maja były planowo?
Cytować
#14 Jurajczyk Śląski 2022-05-03 17:32
Cytuję Mateusz950:
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Oczywiście 123 będzie dalej tylko na 12-metrówkach? :cry:

No a jak, tu bez zmian.

Oby po otwarciu M2, coś jednak się w tej kwestii zmieniło, bo na sporej ilości kursów występuje przeładowanie. :sigh:
Cytować
#13 Mateusz950 2022-05-02 15:13
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Oczywiście 123 będzie dalej tylko na 12-metrówkach? :cry:

No a jak, tu bez zmian.
Cytować
#12 Jurajczyk Śląski 2022-05-01 15:20
Oczywiście 123 będzie dalej tylko na 12-metrówkach? :cry:
Cytować
#11 Adam 2022-05-01 06:37
Cytuję Kuba:
Cytuję Antoni:
W niedzielę MPP obsłuży Stalowa, wozy 8831 i 8847 stoją na zajezdni.

Jakie wozy z stalowej wyjadą na tą linie ( numery taborowe)?

Przecież jest napisane jakie. Wozy się nie zmienia tylko zaklad z którego wyjeżdżają. Proszę czytać ze zrozumieniem.
Cytować
#10 Bielanczyk 2022-04-30 19:59
Kiedy odwieszą dodatki na 516,i 06/218
Cytować
#9 Kuba 2022-04-30 19:26
Cytuję Antoni:
W niedzielę MPP obsłuży Stalowa, wozy 8831 i 8847 stoją na zajezdni.

Jakie wozy z stalowej wyjadą na tą linie ( numery taborowe)?
Cytować
#8 Mirek 2022-04-30 19:23
Cytuję Antoni:
W niedzielę MPP obsłuży Stalowa, wozy 8831 i 8847 stoją na zajezdni.


Bo je przenieśli na Stalową
Cytować
#7 Kuba 2022-04-30 11:28
Cytuję Antoni:
W niedzielę MPP obsłuży Stalowa, wozy 8831 i 8847 stoją na zajezdni.

Jakie numery autobusów wyjadą ze stalowej?
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Wyszukiwarka

Kliknij, aby zobaczyć

Ta strona używa plików cookies.
Pokaż mi więcej informacji na ten temat   
ROZUMIEM

Polecamy