Strona Główna

Zmiany obsługowe od 20 grudnia 2021 roku - DP

Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.

W tym artykule prezentujemy listę zmian od 20 grudnia 2021 roku, obowiązującą w dni powszednie.

Zmiany obsługowe od 20 grudnia 2021 roku (poniedziałek) - DP

106

Na linii zostanie dołożona 1 brygada, w związku z czym będą dłuższe postoje.

114

Obsługę całek przejmie Arriva, zaś dodatków - Mobilis (wszystko na przegubowce).

121

Całki ponownie trafiają w ręce "Stalowej".

127

Obsługę linii przejmuje "Woronicza" oraz "Stalowa" na elektryki.

180

Z linii schodzi "Woronicza" - pojawi się w zamian "Ostrobramska".

190

Z linii schodzi Arriva - pojawi się w zamian "Stalowa".

519

Na kursach skróconych będą jeździły elektryki - obsługę będzie stanowić "Woronicza".

520

2 dodatki trafią na "Stalową" i 2 na "Ostrobramską".

521

Obsługę linii na brygadach całodziennych przejmuje Mobilis przegubowcami.

Źródło: wawkom.waw.pl

Komentarze   

#32 SU18 2021-12-23 07:51
Stalowa nie jeździ w rejony 200
Cytować
#31 kierowca_arriva 2021-12-21 20:13
Cytuję chondryt:
Na 106 powinna jeździć Kleszczowa gazowymi solówkami. I tyle. Stalowa zaś dostała jakieś przeguby, więc mogłaby je wysyłać np na 122 a szarpaki skasować. To nie tak trudno wymyślić.

Cytuję iwonka:
Cytuję ashir:
Cytuję Rysiek:
Cytuję kierowca_arriva:
Tyle elektryków 12 metrowych na Woroniczej jest wolnych. Można byłoby aby 106 obsługiwała Woronicza.

Rzeczywiście, wykorzystanie elektryków przez ZTM jest kompletnie od czapy. W przypadku przegubów, plan np. w przypadku Ostrobramskiej wynosi chyba 50 na 50. W przypadku SU12 z Woronicza plan wynosi 10 na 20 (w weekendy 8 na 20) - a i tak nie wszystkie planowe brygady są obsadzane tymi wozami.
Może po prostu Woronicza w ciągu kilku lat doprowadziła te wozy do takiego stanu, że nie nadają się do jazdy?

Ostrobramska planowo wystawia w DP 39c+7d, a w DŚ 29c+1m. Natomiast w kwestii solówek na Woronicza to w DP 18 całek jest na elektryki, a pozostałe pojazdy jeżdżą na dodatkach. A w weekendy 13 całek.


Nie ma takiej możliwości, żeby na 106 jeździła Woronicza. Pion przewozów rozważał, żeby dać to Arrivie. Jesteś pewien, że Ostrobramska wystawia w DP 39c? Od nowego rozkładu wychodzi 42c+5d, a w DŚ nie będzie maratonu.


Jest możliwość,
222 i 200 przejmie Stalowa i już. Mogło by być BWL 51 i 52/160+200. Kursy wjazdowe i zjazdowe ze Szwedzkiej na 160
Cytować
#30 chondryt 2021-12-21 19:45
Na 106 powinna jeździć Kleszczowa gazowymi solówkami. I tyle. Stalowa zaś dostała jakieś przeguby, więc mogłaby je wysyłać np na 122 a szarpaki skasować. To nie tak trudno wymyślić.
Cytować
#29 ashir 2021-12-21 19:24
Cytuję iwonka:
Nie ma takiej możliwości, żeby na 106 jeździła Woronicza. Pion przewozów rozważał, żeby dać to Arrivie. Jesteś pewien, że Ostrobramska wystawia w DP 39c? Od nowego rozkładu wychodzi 42c+5d, a w DŚ nie będzie maratonu.
Tak. Dodatki to 013(B)/111; 067, 068, 072, 073/128+175; 015 i 017(B)/180; 067(A)/180+116; 014(A)/503. A w DŚ to M5/182.
Cytować
#28 iwonka 2021-12-21 10:43
Cytuję ashir:
Cytuję Rysiek:
Cytuję kierowca_arriva:
Tyle elektryków 12 metrowych na Woroniczej jest wolnych. Można byłoby aby 106 obsługiwała Woronicza.

Rzeczywiście, wykorzystanie elektryków przez ZTM jest kompletnie od czapy. W przypadku przegubów, plan np. w przypadku Ostrobramskiej wynosi chyba 50 na 50. W przypadku SU12 z Woronicza plan wynosi 10 na 20 (w weekendy 8 na 20) - a i tak nie wszystkie planowe brygady są obsadzane tymi wozami.
Może po prostu Woronicza w ciągu kilku lat doprowadziła te wozy do takiego stanu, że nie nadają się do jazdy?

Ostrobramska planowo wystawia w DP 39c+7d, a w DŚ 29c+1m. Natomiast w kwestii solówek na Woronicza to w DP 18 całek jest na elektryki, a pozostałe pojazdy jeżdżą na dodatkach. A w weekendy 13 całek.


Nie ma takiej możliwości, żeby na 106 jeździła Woronicza. Pion przewozów rozważał, żeby dać to Arrivie. Jesteś pewien, że Ostrobramska wystawia w DP 39c? Od nowego rozkładu wychodzi 42c+5d, a w DŚ nie będzie maratonu.
Cytować
#27 michael112 2021-12-20 21:33
Cytuję Adam:
Na 222 przeguby i po co tam takie wozy?? To nie chodzi o to żeby na siłę elektryczne jeździły na TK ale żeby jeździły z głową.

A kiedyś było tak:
https://phototrans.pl/14,748508,0,Ikarus_280_26_3052.html
https://phototrans.pl/14,803261,0,Ikarus_280_26_2172.html
Wiem że numer inny, ale trasa praktycznie taka sama.
Cytować
#26 patryk 2021-12-20 14:56
Cytuję Mateusz:
Cytuję Adam:
Cytuję Mateusz:
C40 w tygodniu:
M1 Stalowa
M2 Kleszczowa
M3 Woronicza
M4 kto?

A czy przypadkiem nie wszystkie brygady będą z Kleszczowej??




ostrobramska ma M4 na C40


No najwidoczniej Kleszczowa tylko na jednej brygadzie będzie. Przynajmniej tak mówią wyprawki.
Cytować
#25 pesa 2021-12-20 08:19
Wiadomo może, czy MZA planuje przetarg na elektryczne solówki?
Cytować
#24 kierowca_arriva 2021-12-19 21:41
Cytuję CafeKaskada:
Cytuję kierowca_arriva:
Porada dla ZTM. Zmiany obsługowe oraz tras:
106 -> Wszystko bierze Woronicza na 12 metrowe elektryki.
112-> Niektóre brygady R-2 w DŚ przejmuje Stalowa
127 -> Całość obsługi z zajezdni Kleszczowa
190-> Niektóre Brygady R-2 w DP przejmuje R-4
222-> Zmiana metrażu do 18 metrów. Obsługa. Woronicza i Stalowa na autobusy elektryczne
414-> Całość brygad Kleszczowej przechodzi na Stalową
519-> Powrót dislów
705 i 735-> Powrót dislów

Jest jeszcze jedna opcja aby zamienić autobusy. 1901-1920 na Stalową a 5980-5999 na Woroniczą
Jednak zmiany obsługowe na 112 127 190 i 414 by zostały. Na liniach 106 i 222 by jeździła Stalowa na autobusy elektryczne Solowki.

Osobiście chętnie bym zobaczył solowe elektryki na stalowych liniach, jednak wymiana 20 przegubów za 20 solówek w tym przypadku raczej nie jest możliwa. Chyba, że jakieś elektryczne brygady na liniach takich, jak 116, czy 180 by przeszły z R-4 na R-1, tylko pytanie po co. Już prędzej sobie wyobrażam wymianę elektrycznych solówek z R-1 na spalinowe solówki z R-4.


A gdzie Znajdziesz miejsce na ładowanie dodatkowych elektryków?
Cytować
#23 kierowca_arriva 2021-12-19 21:40
Cytuję Adam:
Cytuję kierowca_arriva:
Porada dla ZTM. Zmiany obsługowe oraz tras:
106 -> Wszystko bierze Woronicza na 12 metrowe elektryki.
112-> Niektóre brygady R-2 w DŚ przejmuje Stalowa
127 -> Całość obsługi z zajezdni Kleszczowa
190-> Niektóre Brygady R-2 w DP przejmuje R-4
222-> Zmiana metrażu do 18 metrów. Obsługa. Woronicza i Stalowa na autobusy elektryczne
414-> Całość brygad Kleszczowej przechodzi na Stalową
519-> Powrót dislów
705 i 735-> Powrót dislów


Jest jeszcze jedna opcja aby zamienić autobusy. 1901-1920 na Stalową a 5980-5999 na Woroniczą
Jednak zmiany obsługowe na 112 127 190 i 414 by zostały. Na liniach 106 i 222 by jeździła Stalowa na autobusy elektryczne Solowki.

Na 222 przeguby i po co tam takie wozy?? To nie chodzi o to żeby na siłę elektryczne jeździły na TK ale żeby jeździły z głową.

Jak Solbus tam jeżdżą to czemu nie Elektryczne Solarisy?
Cytować
#22 ashir 2021-12-19 20:28
Cytuję Rysiek:
A czy możesz dokładniej napisać, na jakich brygadach te 12-metrowe elektryki powinny jeździć? Bo np. dziś widzę ich chyba tylko 9.
W DP:
- 2, 6/168
- 1, 2, 3, 4, 5, 6/178
- 1, 2, 3, 4, 5, 6/222
- 1, 2, 3, 4/251

W DŚ:
- 1, 2, 3, 4, 5/178
- 1, 2, 3, 4, 5/222
- 1, 2, 3/251
Cytować
#21 Adam 2021-12-19 20:24
Cytuję kierowca_arriva:
Porada dla ZTM. Zmiany obsługowe oraz tras:
106 -> Wszystko bierze Woronicza na 12 metrowe elektryki.
112-> Niektóre brygady R-2 w DŚ przejmuje Stalowa
127 -> Całość obsługi z zajezdni Kleszczowa
190-> Niektóre Brygady R-2 w DP przejmuje R-4
222-> Zmiana metrażu do 18 metrów. Obsługa. Woronicza i Stalowa na autobusy elektryczne
414-> Całość brygad Kleszczowej przechodzi na Stalową
519-> Powrót dislów
705 i 735-> Powrót dislów


Jest jeszcze jedna opcja aby zamienić autobusy. 1901-1920 na Stalową a 5980-5999 na Woroniczą
Jednak zmiany obsługowe na 112 127 190 i 414 by zostały. Na liniach 106 i 222 by jeździła Stalowa na autobusy elektryczne Solowki.

Na 222 przeguby i po co tam takie wozy?? To nie chodzi o to żeby na siłę elektryczne jeździły na TK ale żeby jeździły z głową.
Cytować
#20 CafeKaskada 2021-12-19 19:56
Cytuję kierowca_arriva:
Porada dla ZTM. Zmiany obsługowe oraz tras:
106 -> Wszystko bierze Woronicza na 12 metrowe elektryki.
112-> Niektóre brygady R-2 w DŚ przejmuje Stalowa
127 -> Całość obsługi z zajezdni Kleszczowa
190-> Niektóre Brygady R-2 w DP przejmuje R-4
222-> Zmiana metrażu do 18 metrów. Obsługa. Woronicza i Stalowa na autobusy elektryczne
414-> Całość brygad Kleszczowej przechodzi na Stalową
519-> Powrót dislów
705 i 735-> Powrót dislów

Jest jeszcze jedna opcja aby zamienić autobusy. 1901-1920 na Stalową a 5980-5999 na Woroniczą
Jednak zmiany obsługowe na 112 127 190 i 414 by zostały. Na liniach 106 i 222 by jeździła Stalowa na autobusy elektryczne Solowki.

Osobiście chętnie bym zobaczył solowe elektryki na stalowych liniach, jednak wymiana 20 przegubów za 20 solówek w tym przypadku raczej nie jest możliwa. Chyba, że jakieś elektryczne brygady na liniach takich, jak 116, czy 180 by przeszły z R-4 na R-1, tylko pytanie po co. Już prędzej sobie wyobrażam wymianę elektrycznych solówek z R-1 na spalinowe solówki z R-4.
Cytować
#19 Rysiek 2021-12-19 19:14
Cytuję ashir:
Cytuję Rysiek:
Cytuję kierowca_arriva:
Tyle elektryków 12 metrowych na Woroniczej jest wolnych. Można byłoby aby 106 obsługiwała Woronicza.

Rzeczywiście, wykorzystanie elektryków przez ZTM jest kompletnie od czapy. W przypadku przegubów, plan np. w przypadku Ostrobramskiej wynosi chyba 50 na 50. W przypadku SU12 z Woronicza plan wynosi 10 na 20 (w weekendy 8 na 20) - a i tak nie wszystkie planowe brygady są obsadzane tymi wozami.
Może po prostu Woronicza w ciągu kilku lat doprowadziła te wozy do takiego stanu, że nie nadają się do jazdy?

Ostrobramska planowo wystawia w DP 39c+7d, a w DŚ 29c+1m. Natomiast w kwestii solówek na Woronicza to w DP 18 całek jest na elektryki, a pozostałe pojazdy jeżdżą na dodatkach. A w weekendy 13 całek.


A czy możesz dokładniej napisać, na jakich brygadach te 12-metrowe elektryki powinny jeździć? Bo np. dziś widzę ich chyba tylko 9.
Cytować
#18 kierowca_arriva 2021-12-19 17:47
Porada dla ZTM. Zmiany obsługowe oraz tras:
106 -> Wszystko bierze Woronicza na 12 metrowe elektryki.
112-> Niektóre brygady R-2 w DŚ przejmuje Stalowa
127 -> Całość obsługi z zajezdni Kleszczowa
190-> Niektóre Brygady R-2 w DP przejmuje R-4
222-> Zmiana metrażu do 18 metrów. Obsługa. Woronicza i Stalowa na autobusy elektryczne
414-> Całość brygad Kleszczowej przechodzi na Stalową
519-> Powrót dislów
705 i 735-> Powrót dislów

Jest jeszcze jedna opcja aby zamienić autobusy. 1901-1920 na Stalową a 5980-5999 na Woroniczą
Jednak zmiany obsługowe na 112 127 190 i 414 by zostały. Na liniach 106 i 222 by jeździła Stalowa na autobusy elektryczne Solowki.
Cytować
#17 Mateusz 2021-12-19 16:35
Cytuję Adam:
Cytuję Mateusz:
C40 w tygodniu:
M1 Stalowa
M2 Kleszczowa
M3 Woronicza
M4 kto?

A czy przypadkiem nie wszystkie brygady będą z Kleszczowej??


No najwidoczniej Kleszczowa tylko na jednej brygadzie będzie. Przynajmniej tak mówią wyprawki.
Cytować
#16 ashir 2021-12-19 15:50
Cytuję Rysiek:
Cytuję kierowca_arriva:
Tyle elektryków 12 metrowych na Woroniczej jest wolnych. Można byłoby aby 106 obsługiwała Woronicza.

Rzeczywiście, wykorzystanie elektryków przez ZTM jest kompletnie od czapy. W przypadku przegubów, plan np. w przypadku Ostrobramskiej wynosi chyba 50 na 50. W przypadku SU12 z Woronicza plan wynosi 10 na 20 (w weekendy 8 na 20) - a i tak nie wszystkie planowe brygady są obsadzane tymi wozami.
Może po prostu Woronicza w ciągu kilku lat doprowadziła te wozy do takiego stanu, że nie nadają się do jazdy?

Ostrobramska planowo wystawia w DP 39c+7d, a w DŚ 29c+1m. Natomiast w kwestii solówek na Woronicza to w DP 18 całek jest na elektryki, a pozostałe pojazdy jeżdżą na dodatkach. A w weekendy 13 całek.
Cytować
#15 Rysiek 2021-12-18 20:48
Cytuję kierowca_arriva:
Tyle elektryków 12 metrowych na Woroniczej jest wolnych. Można byłoby aby 106 obsługiwała Woronicza.

Rzeczywiście, wykorzystanie elektryków przez ZTM jest kompletnie od czapy. W przypadku przegubów, plan np. w przypadku Ostrobramskiej wynosi chyba 50 na 50. W przypadku SU12 z Woronicza plan wynosi 10 na 20 (w weekendy 8 na 20) - a i tak nie wszystkie planowe brygady są obsadzane tymi wozami.
Może po prostu Woronicza w ciągu kilku lat doprowadziła te wozy do takiego stanu, że nie nadają się do jazdy?
Cytować
#14 michael112 2021-12-18 17:27
Cytuję Zxcvbnm:
W sumie trochę dziwne z tym 521. To że dodatki na R3 zostają to nie podważalnie słuszne. Ale dlaczego całki idą do Mobilisu? To już Kleszczowa ma bliżej

Gdzieś musieli je wcisnąć po zdjęciu ze 127.
Cytować
#13 Michał 2021-12-18 13:47
121 zostaje w mobilis calaki
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Wyszukiwarka

Kliknij, aby zobaczyć

Ta strona używa plików cookies.
Pokaż mi więcej informacji na ten temat   
ROZUMIEM

Polecamy