Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.
W tym artykule prezentujemy listę zmian od 20 grudnia 2021 roku, obowiązującą w dni powszednie.
Zmiany obsługowe od 20 grudnia 2021 roku (poniedziałek) - DP |
|
106 |
Na linii zostanie dołożona 1 brygada, w związku z czym będą dłuższe postoje. |
114 |
Obsługę całek przejmie Arriva, zaś dodatków - Mobilis (wszystko na przegubowce). |
121 |
Całki ponownie trafiają w ręce "Stalowej". |
127 |
Obsługę linii przejmuje "Woronicza" oraz "Stalowa" na elektryki. |
180 |
Z linii schodzi "Woronicza" - pojawi się w zamian "Ostrobramska". |
190 |
Z linii schodzi Arriva - pojawi się w zamian "Stalowa". |
519 |
Na kursach skróconych będą jeździły elektryki - obsługę będzie stanowić "Woronicza". |
520 |
2 dodatki trafią na "Stalową" i 2 na "Ostrobramską". |
521 |
Obsługę linii na brygadach całodziennych przejmuje Mobilis przegubowcami. |
Źródło: wawkom.waw.pl
Komentarze
Cytuję iwonka:
Jest możliwość,
222 i 200 przejmie Stalowa i już. Mogło by być BWL 51 i 52/160+200. Kursy wjazdowe i zjazdowe ze Szwedzkiej na 160
Nie ma takiej możliwości, żeby na 106 jeździła Woronicza. Pion przewozów rozważał, żeby dać to Arrivie. Jesteś pewien, że Ostrobramska wystawia w DP 39c? Od nowego rozkładu wychodzi 42c+5d, a w DŚ nie będzie maratonu.
A kiedyś było tak:
https://phototrans.pl/14,748508,0,Ikarus_280_26_3052.html
https://phototrans.pl/14,803261,0,Ikarus_280_26_2172.html
Wiem że numer inny, ale trasa praktycznie taka sama.
A gdzie Znajdziesz miejsce na ładowanie dodatkowych elektryków?
Jak Solbus tam jeżdżą to czemu nie Elektryczne Solarisy?
- 2, 6/168
- 1, 2, 3, 4, 5, 6/178
- 1, 2, 3, 4, 5, 6/222
- 1, 2, 3, 4/251
W DŚ:
- 1, 2, 3, 4, 5/178
- 1, 2, 3, 4, 5/222
- 1, 2, 3/251
Na 222 przeguby i po co tam takie wozy?? To nie chodzi o to żeby na siłę elektryczne jeździły na TK ale żeby jeździły z głową.
Osobiście chętnie bym zobaczył solowe elektryki na stalowych liniach, jednak wymiana 20 przegubów za 20 solówek w tym przypadku raczej nie jest możliwa. Chyba, że jakieś elektryczne brygady na liniach takich, jak 116, czy 180 by przeszły z R-4 na R-1, tylko pytanie po co. Już prędzej sobie wyobrażam wymianę elektrycznych solówek z R-1 na spalinowe solówki z R-4.
A czy możesz dokładniej napisać, na jakich brygadach te 12-metrowe elektryki powinny jeździć? Bo np. dziś widzę ich chyba tylko 9.
106 -> Wszystko bierze Woronicza na 12 metrowe elektryki.
112-> Niektóre brygady R-2 w DŚ przejmuje Stalowa
127 -> Całość obsługi z zajezdni Kleszczowa
190-> Niektóre Brygady R-2 w DP przejmuje R-4
222-> Zmiana metrażu do 18 metrów. Obsługa. Woronicza i Stalowa na autobusy elektryczne
414-> Całość brygad Kleszczowej przechodzi na Stalową
519-> Powrót dislów
705 i 735-> Powrót dislów
Jest jeszcze jedna opcja aby zamienić autobusy. 1901-1920 na Stalową a 5980-5999 na Woroniczą
Jednak zmiany obsługowe na 112 127 190 i 414 by zostały. Na liniach 106 i 222 by jeździła Stalowa na autobusy elektryczne Solowki.
No najwidoczniej Kleszczowa tylko na jednej brygadzie będzie. Przynajmniej tak mówią wyprawki.
Ostrobramska planowo wystawia w DP 39c+7d, a w DŚ 29c+1m. Natomiast w kwestii solówek na Woronicza to w DP 18 całek jest na elektryki, a pozostałe pojazdy jeżdżą na dodatkach. A w weekendy 13 całek.
Rzeczywiście, wykorzystanie elektryków przez ZTM jest kompletnie od czapy. W przypadku przegubów, plan np. w przypadku Ostrobramskiej wynosi chyba 50 na 50. W przypadku SU12 z Woronicza plan wynosi 10 na 20 (w weekendy 8 na 20) - a i tak nie wszystkie planowe brygady są obsadzane tymi wozami.
Może po prostu Woronicza w ciągu kilku lat doprowadziła te wozy do takiego stanu, że nie nadają się do jazdy?
Gdzieś musieli je wcisnąć po zdjęciu ze 127.
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.