Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.
W tym artykule prezentujemy listę zmian od 4 października 2021 roku, obowiązującą w dni powszednie.
Zmiany obsługowe od 4 października 2021 roku (poniedziałek) - DP |
|
106 |
Z obsługi linii zszedł Mobilis, obsługujący dotąd 2 całki. |
114 |
Obsługę kursów skróconych na trasie Metro Młociny - Młociny-UKSW stanowi Arriva przegubowcami. |
121 |
Mobilis obsługuje 2 dodatki hybrydami (br. 03 i 04). |
122 |
Na linii pojawił się PKS - obsługuje 3 dodatki rano i 4 po południu. |
123 |
Z obsługi linii zszedł PKS. |
131 |
Mobilis pojawił się na 2 porannych dodatkach (br. 014 i 015). |
184 |
Z obsługi linii zszedł Mobilis. |
211 |
Obsługę brygad 6 oraz 012 przejął Mobilis. |
305 |
Obsługę linii przejęła "Ostrobramska". |
339 |
Z obsługi linii zszedł Mobilis, w zamian pojawiła się "Woronicza". |
707 |
Poranny dodatek 02 jest obsługiwany hybrydą. Popołudniowy dodatek 03 zmienił oznaczenie na 02, zaś na linii pojawiła się nowa brygada wieloliniowa - poranne łączenie z 220 (oznaczenie brygady 068). |
719 |
Z obsługi linii zeszła Arriva. |
Komentarze
Nie da się skoordynować linii jeżdżącej co 40 minut z opoźnieniem na 5 przystanku 20-30 minut. 339 powinno byc połączeniem Wilanowa z Kabatami i jeździć z Wilanowa lub Sadyby, oczywiscie częściej.
Jakby 339 było dobrze skoordynowane i nie łapało opóźnień w korkach jak 139/251 to zapełnienie by było.
PS. Na odcinku Wilanów - Dworzec Południowy nigdy po uruchomieniu po zawieszeniu na 339 nie trafiłem. Za to 317 na Służew jeżdżę często.
Linia 201 była chyba tylko marchewką dla mieszkanców ulicy Deotymy żeby nie bylo ze mają autobus co 30 min, ktory czesto jezdzi opozniony do granic mozliwosci oraz 149, ktory dowozi do nikąd. Pewnie po otwarciu metra na bemowo powiedzą ze 129 wystarczy bo nikt nie jezdzi i tak będą cieli każdą mozliwą linie.
Dobra tylko się pytałem. Nie wyganiam tych autobusów.
Mógłbyś nie mieć do mnie pretensji.?
To jest powód, dla którego miałby zejść? To kiedy z 10 zniknie TW, a wejdzie MPK Kraków?
A dlaczego miałby zejść?[/quote
Moim zdaniem dlatego że jeździ już 4 lata na tej linii .
I bardzo dobrze. Z relacji wiemy, że prawie nikt tym nie jeździł, a i tak się szykują duże zmiany na otwarcie metra na Bemowie.
Gdzie tu niby spina? Spytałem się tylko, czemu miałby zejść. Cytuję Adam:
Należy pamiętać, że to już nie jest ten Mobilis, co kiedyś. Teraz ma nowe, zadbane wozy i jazda z nim to przyjemność. Do 179 może i Mobilis miałby nieco bliżej, aczkolwiek mamm czasami wrażenie, że w ZTMie ich to średnio obchodzi, jeśli chodzi o Ajentów. Najlepszym dowodem jest to, że Mobilis lata przez pół Warszawy, żeby obsłużyć 234.
Cytuję OXZREMB:
284 to od początku był zły pomysł, myślę, że 184 i 201 sobie spokojnie dadzą radę.
Boże tylko się pytam. Po co spina?
Oby nigdy już nie trafiła do Mobilisu.
Wg mnie Mobilis powinien dostać, ma bliżej, a PKS powinien być gdzie indziej, np. na 170
A dlaczego miałby zejść?
64/707+710 (na 710 to dawna 4 całka)
068/707+220 (na 220 to dawny dodatek 08).
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.