Strona Główna

Zmiany obsługowe od 18 marca 2021 roku

b_150_150_0_00_images_A751_Ossowskiego.jpg

Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.

Od czwartku, 18 marca, wejdą w życie drobne zmiany obsługowe, obejmujące linie 162 i 164.

Zmiany obsługowe od 18 marca 2021 roku (czwartek)

162

Brygada 011 przechodzi z "Ostrobramskiej" na "Woronicza", gdzie w szczycie porannym realizowana będzie jako 061/162+164, natomiast w szczycie popołudniowym bez zmian jako 011/162. W zamian "Woronicza" odda "Ostrobramskiej" obsługę brygady 012. Obsługa bez zmian pojazdami przegubowymi.

164

W godzinach szczytu porannego uruchomione zostanie wspomniane powyżej łączenie 061/162+164, obsługiwane przegubem z "Woronicza".

Komentarze   

#13 . 2021-03-22 08:21
Cytuję Jack:
Cytuję .:
Cytuję Jack:
Cytuję .:
I wóz co do czego obsługuje tylko kurs Św. Bonifacego (8:22) -> Syta (8:37), po czym zjeżdża na zakład.


Zaraz zaraz... to znaczy, że w porannym szczycie on jedzie w stronę Sytej (czyli przeciwpotok) a potem w stronę Wilanowa wraca jako PT? Dobrze zrozumiałem?!

Tak właśnie jest, a sam kurs nie jest jakoś bardzo zapełniony, bo tylko 100% siedzących i wszystko z przystanków których wtyczka jeszcze nie obsługuje (Os. Bernardyńska, Gołkowska czy Goraszewska).


Jakie 100% siedzących? W przegubowym 164?!

100% w U8,9LE. Kurs również od dzisiaj włącza się od Limanowskiego.
Cytować
#12 Jack 2021-03-19 19:37
Cytuję .:
Cytuję Jack:
Cytuję .:
I wóz co do czego obsługuje tylko kurs Św. Bonifacego (8:22) -> Syta (8:37), po czym zjeżdża na zakład.


Zaraz zaraz... to znaczy, że w porannym szczycie on jedzie w stronę Sytej (czyli przeciwpotok) a potem w stronę Wilanowa wraca jako PT? Dobrze zrozumiałem?!

Tak właśnie jest, a sam kurs nie jest jakoś bardzo zapełniony, bo tylko 100% siedzących i wszystko z przystanków których wtyczka jeszcze nie obsługuje (Os. Bernardyńska, Gołkowska czy Goraszewska).


Jakie 100% siedzących? W przegubowym 164?!
Cytować
#11 . 2021-03-19 06:39
Cytuję Jack:
Cytuję .:
I wóz co do czego obsługuje tylko kurs Św. Bonifacego (8:22) -> Syta (8:37), po czym zjeżdża na zakład.


Zaraz zaraz... to znaczy, że w porannym szczycie on jedzie w stronę Sytej (czyli przeciwpotok) a potem w stronę Wilanowa wraca jako PT? Dobrze zrozumiałem?!

Tak właśnie jest, a sam kurs nie jest jakoś bardzo zapełniony, bo tylko 100% siedzących i wszystko z przystanków których wtyczka jeszcze nie obsługuje (Os. Bernardyńska, Gołkowska czy Goraszewska).
Cytować
#10 Jack 2021-03-18 19:10
Cytuję .:
I wóz co do czego obsługuje tylko kurs Św. Bonifacego (8:22) -> Syta (8:37), po czym zjeżdża na zakład.


Zaraz zaraz... to znaczy, że w porannym szczycie on jedzie w stronę Sytej (czyli przeciwpotok) a potem w stronę Wilanowa wraca jako PT? Dobrze zrozumiałem?!
Cytować
#9 ABC 2021-03-18 13:53
Cytuję Edek:
Cytuję .:
I wóz co do czego obsługuje tylko kurs Św. Bonifacego (8:22) -> Syta (8:37), po czym zjeżdża na zakład.

Dziś był zresztą na tym elektryk... Też mnie dziwiło jak przegub zmieści się w wąskim kryterium na Kępie Zawadowskiej.

Były już przypadki przegubów za EEC (2224 czy 9811) i jeździły na pełnej trasie, więc się mieściły.

A co do jazdy elektryka to nic dziwnego bo tam nie pojawi się nic innego niż Elektryk czy 85xx bo pewnie nie ma dykt.
Cytować
#8 Edek 2021-03-18 11:35
Cytuję .:
I wóz co do czego obsługuje tylko kurs Św. Bonifacego (8:22) -> Syta (8:37), po czym zjeżdża na zakład.

Dziś był zresztą na tym elektryk... Też mnie dziwiło jak przegub zmieści się w wąskim kryterium na Kępie Zawadowskiej.
Cytować
#7 . 2021-03-18 09:02
I wóz co do czego obsługuje tylko kurs Św. Bonifacego (8:22) -> Syta (8:37), po czym zjeżdża na zakład.
Cytować
#6 3156 2021-03-18 09:01
Cytuję .:
Jakie on obsłuży kursy na 164 bo z tego co widzę to rozkład się nie zmienia. I ZTM jak już próbuje na siłę zwiększyć podaż na 164, to mogli by wreszcie przekazać obsługę na R-1 lub R-3 i wozy 10 metrowe bo niestety one by były dużo lepsze od Alpin.


Na 164 kursuje jako wtyczka, robi ćwierć kursu ze św. Bonifacego do Sytej, a potem zjeżdża na R7
Cytować
#5 Adam 2021-03-17 22:23
Jeździłem nie raz i ani razu nie miałem kompletu ludzi. A ci co byli to w większości od Wilanowa do Systej jechali.Cytuję ABC:
Cytuję Adam:
I po co przegub na 164?? Czemu ma służyć to łączenie?? Przecież tam nie ma tłoku.

Oj żebyś się kolego nie zdziwił bardzo często Alpinko jest napchane po brzegi i niema gdzie igły wcisnąć. Takie sytuacje są nawet w Soboty więc zmiana zasadna. I pragnę zauważyć że jeszcze kilka lat temu (za czasów R-9) linia była w 100% MAXI a teraz tylko malutkie busiki.

Jeździłem nie raz i ani razu nie miałem kompletu ludzi. A ci co byli to w większości od Wilanowa do Sytejj jechali. Jak była Chełmska to 12 metrowe autobusy były najmniejsze więc mniejszych nie mogli puścić A wtedy w ogóle powietrze woził
Cytować
#4 Jack 2021-03-17 18:30
W 164 w popołudniowym szczycie widziałem w Wilanowie te małe busiki upchane po dach (wszystkie miejsca siedzące zajęte, tłok przy drzwiach).
Cytować
#3 ABC 2021-03-17 18:24
Cytuję Adam:
I po co przegub na 164?? Czemu ma służyć to łączenie?? Przecież tam nie ma tłoku.

Oj żebyś się kolego nie zdziwił bardzo często Alpinko jest napchane po brzegi i niema gdzie igły wcisnąć. Takie sytuacje są nawet w Soboty więc zmiana zasadna. I pragnę zauważyć że jeszcze kilka lat temu (za czasów R-9) linia była w 100% MAXI a teraz tylko malutkie busiki.
Cytować
#2 . 2021-03-17 15:52
Jakie on obsłuży kursy na 164 bo z tego co widzę to rozkład się nie zmienia. I ZTM jak już próbuje na siłę zwiększyć podaż na 164, to mogli by wreszcie przekazać obsługę na R-1 lub R-3 i wozy 10 metrowe bo niestety one by były dużo lepsze od Alpin.
Cytować
#1 Adam 2021-03-17 15:10
I po co przegub na 164?? Czemu ma służyć to łączenie?? Przecież tam nie ma tłoku.
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Wyszukiwarka

Kliknij, aby zobaczyć

Ta strona używa plików cookies.
Pokaż mi więcej informacji na ten temat   
ROZUMIEM

Polecamy