Strona Główna

Elektryfikacja linii 158 - zmiany obsługowe od 6 marca 2021 roku

b_150_150_0_00_images_bus_5926_158_kinowa.jpg

Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.

W związku z uruchomieniem kolejnej ładowarki dla autobusów elektrycznych, tym razem na pętli Esperanto, elektryfikacji ulegnie w całości linia 158. W zamian za to elektryki znikną z 511.

Zmiany od 6 marca 2021 roku (sobota)
111 Bez zmian na linii planowo będą kursować wyłącznie elektryczne przegubowce, ale obok autobusów z "Ostrobramskiej" (6 brygad całodziennych i 1 popołudniowy dodatek w dni powszednie oraz 4 brygady całodzienne w dni wolne) wrócą wozy ze "Stalowej" (4 brygady całodzienne przez cały tydzień oraz 2 dodatki rano i 1 popołudniu w dni powszednie).
158 Linia zostanie zelektryfikowana - "Woronicza" bez zmian wyśle 2 brygady całodzienne w dni powszednie oraz 1 brygadę w dni wolne, a "Ostrobramska" 7 brygad całodziennych, 1 dodatek rano i 2 popołudniu w dni powszednie oraz 5 brygad w dni wolne.
180 "Kleszczowa" przejmie ze "Stalowej" obsługę brygad 2, 4, 6, 9, 12 i 14 w dni powszednie oraz 2, 3, 7 i 11 w dni wolne.
511 W dni powszednie linia ponownie będzie planowo obsługiwana przez wozy o standardowym napędzie - bez zmian "Stalowa", w sile 4 brygad całodziennych i 4 dodatków.

Komentarze   

#15 michael112 2021-03-07 13:36
Cytuję Kamil:
Cytuję Maciek:
Cytuję .:
Chomiczówki nie dopuścił UDT.
Dlaczego nie dopuścił?
A to już się trzeba pytać UDT.

https://wawkom.waw.pl/viewtopic.php?f=34&t=10650&start=913
Tutaj masz odpowiedź.
Cytować
#14 Kamil 2021-03-05 15:00
Cytuję Maciek:
Cytuję .:
Cytuję Jack:
Dlaczego elektryfikowana jest linia, która nie ma ładowarki na żadnej pętli ? A nie 116, 180 itp?

Chomiczówki nie dopuścił UDT.

Dlaczego nie dopuścił?

A to już się trzeba pytać UDT.
Cytować
#13 . 2021-03-04 20:57
Cytuję Jack:
Cytuję Ktos:
Cytuję Michał:
Jaki związek z uruchomieniem ładowarek na pętli Esperanto ma zelektryfikowanie 158 które jeździ w zupełnie innej części miasta?

Jeździ pod zajezdnią z taką ładowarką.

Pytam z ciekawości: to wozy z Woronicza będą się ładować na Ostrobramskiej?

Tak, identycznie jak wozy Stalowe (128) na Woronicza.
Cytować
#12 R3 2021-03-04 18:35
Cytuję Jack:
Cytuję Ktos:
Cytuję Michał:
Jaki związek z uruchomieniem ładowarek na pętli Esperanto ma zelektryfikowanie 158 które jeździ w zupełnie innej części miasta?

Jeździ pod zajezdnią z taką ładowarką.

Pytam z ciekawości: to wozy z Woronicza będą się ładować na Ostrobramskiej?

Jeżeli, np. 128 ma Stalowa z Woroniczą i wozy z R-4 ładują się na R-1, to dlaczego Woronicza nie miałaby ładować się z 158 na R-3.
Cytować
#11 Kacper 2021-03-04 17:53
Cytuję Michał:
Jaki związek z uruchomieniem ładowarek na pętli Esperanto ma zelektryfikowanie 158 które jeździ w zupełnie innej części miasta?
Obok pętli Witolin znajduje się zajezdnia Ostrobramska, a po zmianie ładowarki na Linii 111, wolne są ładowarki na Ostrobramskiej.
Cytować
#10 Jack 2021-03-04 17:06
Cytuję Ktos:
Cytuję Michał:
Jaki związek z uruchomieniem ładowarek na pętli Esperanto ma zelektryfikowanie 158 które jeździ w zupełnie innej części miasta?

Jeździ pod zajezdnią z taką ładowarką.

Pytam z ciekawości: to wozy z Woronicza będą się ładować na Ostrobramskiej?
Cytować
#9 Ktos 2021-03-04 15:57
Cytuję Michał:
Jaki związek z uruchomieniem ładowarek na pętli Esperanto ma zelektryfikowanie 158 które jeździ w zupełnie innej części miasta?

Jeździ pod zajezdnią z taką ładowarką.
Cytować
#8 Paweł 2021-03-04 15:50
Przecież na Włościańskiej też można Ładować
Cytować
#7 michael112 2021-03-04 15:49
111 będzie miało zmieniony rozkład? Taki żeby miało odpowiednie przerwy na Esperancie i nie miało ich na Gocławiu?
Cytować
#6 Maciek 2021-03-04 15:06
Cytuję .:
Cytuję Jack:
Dlaczego elektryfikowana jest linia, która nie ma ładowarki na żadnej pętli ? A nie 116, 180 itp?

Chomiczówki nie dopuścił UDT.

Dlaczego nie dopuścił?
Cytować
#5 . 2021-03-04 13:46
Cytuję Jack:
Dlaczego elektryfikowana jest linia, która nie ma ładowarki na żadnej pętli ? A nie 116, 180 itp?

Chomiczówki nie dopuścił UDT.
Cytować
#4 SP45-116 2021-03-04 12:44
Cytuję Jack:
Dlaczego elektryfikowana jest linia, która nie ma ładowarki na żadnej pętli ? A nie 116, 180 itp?

To chyba czeka na Wilanów.
Cytować
#3 Matej 2021-03-04 11:55
Do tej pory 111 ładowało się na R-3, a teraz skoro uruchamiają ładowarkę na Esperancie, nie będzie musiało tam zjeżdżać i może to robić 158.
Cytować
#2 Jack 2021-03-04 11:39
Dlaczego elektryfikowana jest linia, która nie ma ładowarki na żadnej pętli ? A nie 116, 180 itp?
Cytować
#1 Michał 2021-03-04 11:31
Jaki związek z uruchomieniem ładowarek na pętli Esperanto ma zelektryfikowanie 158 które jeździ w zupełnie innej części miasta?
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Wyszukiwarka

Kliknij, aby zobaczyć

Ta strona używa plików cookies.
Pokaż mi więcej informacji na ten temat   
ROZUMIEM

Polecamy