Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.
W związku z uruchomieniem kolejnej ładowarki dla autobusów elektrycznych, tym razem na pętli Esperanto, elektryfikacji ulegnie w całości linia 158. W zamian za to elektryki znikną z 511.
Zmiany od 6 marca 2021 roku (sobota) | |
111 | Bez zmian na linii planowo będą kursować wyłącznie elektryczne przegubowce, ale obok autobusów z "Ostrobramskiej" (6 brygad całodziennych i 1 popołudniowy dodatek w dni powszednie oraz 4 brygady całodzienne w dni wolne) wrócą wozy ze "Stalowej" (4 brygady całodzienne przez cały tydzień oraz 2 dodatki rano i 1 popołudniu w dni powszednie). |
158 | Linia zostanie zelektryfikowana - "Woronicza" bez zmian wyśle 2 brygady całodzienne w dni powszednie oraz 1 brygadę w dni wolne, a "Ostrobramska" 7 brygad całodziennych, 1 dodatek rano i 2 popołudniu w dni powszednie oraz 5 brygad w dni wolne. |
180 | "Kleszczowa" przejmie ze "Stalowej" obsługę brygad 2, 4, 6, 9, 12 i 14 w dni powszednie oraz 2, 3, 7 i 11 w dni wolne. |
511 | W dni powszednie linia ponownie będzie planowo obsługiwana przez wozy o standardowym napędzie - bez zmian "Stalowa", w sile 4 brygad całodziennych i 4 dodatków. |
Komentarze
https://wawkom.waw.pl/viewtopic.php?f=34&t=10650&start=913
Tutaj masz odpowiedź.
A to już się trzeba pytać UDT.
Tak, identycznie jak wozy Stalowe (128) na Woronicza.
Jeżeli, np. 128 ma Stalowa z Woroniczą i wozy z R-4 ładują się na R-1, to dlaczego Woronicza nie miałaby ładować się z 158 na R-3.
Pytam z ciekawości: to wozy z Woronicza będą się ładować na Ostrobramskiej?
Jeździ pod zajezdnią z taką ładowarką.
Dlaczego nie dopuścił?
Chomiczówki nie dopuścił UDT.
To chyba czeka na Wilanów.
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.