Strona Główna

Metro na Targówek w niedzielę 15.09

b_150_150_0_00_images_M2_metro.jpg

Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.

W piątek 13 września 2019 roku zakończyły się odbiory wschodnio-północnego odcinka II linii metra na Targówek do stacji Trocka. Nowo wybudowane 3 stacje zostaną udostępnione pasażerom w niedzielę 15 września. Przejazd tego dnia będzie bezpłatny.

Wykonawcą odcinka II linii metra na Targówek była firma Astaldi. Dla pasażerów udostępnione zostaną 3 nowe stacje (Szwedzka, Targówek Mieszkaniowy i Trocka). Nowy odcinek linii M2 ma około 3,2 km.

10 maja 2019 roku oficjalnie zakończyła się budowa odcinka. 19 maja 2019 roku odbyły się dni otwarte na nowych stacjach metra.

Artykuł: Trasy linii autobusów na Targówku po wydłużeniu M2

Oficjalne wydarzenie na Facebooku

Komentarze   

#13 Solar 2019-09-14 20:41
Cytuję Olo:
Cytuję nazal:
To fajnie! Jeszcze tylko dokończyć całą 2. linię i w końcu Warszawa będzie miała cywilizowaną sieć metra.

W miarę cywilizowaną by była gdyby metro było jeszcze w kierunku Gocławia i odbicie z kabat w kierunku Piaseczna.
I linia metra obwodowa która by okalała Śródmieście i przecinała wszystkie linie metra
Oraz do tego szybki tramwaj do Wilanowa.
A teraz to mamy metro mini.


Do Krakowa najlepiej wydłużyć hahahaha
Cytować
#12 Jurajczyk Śląski 2019-09-14 13:39
Skomplikowane. I trochę słabe, bo ze Szwedzkiej AN Wielnski jedzie się 3 minuty. Rozwiązanie prostsze mogłoby być lepsze:
Linie mareckie Trocka Borzymowska Wincentego Bródno Podgrodzie. Tylko w DS co 15 minut to trochę za rzadko.

A Białołęka? No cóż, niech ma ten swój stary układ z dowozem do Wilenskiego i Ratusza przez 527. Na to przyjdzie czas po otwarciu metra na Bródno. I wówczas linie z Marek skrócone do Trockiej. Proste i skuteczne.
W sumie niezły pomysł. ;-)
Cytować
#11 Gimi 2019-09-14 08:28
Cytuję Jurajczyk Śląski:
Cytuję Gimi:


A jeśli na Trockiej nie ma przepustowości dla tyłu autobusów to trzeba z dozowu którejś grupy zrezygnowac (marki, Białołęka lub Bródno).

Ja bym skierował linie mareckie przez Metro Szwedzka do Ronda Żaba. Marki zachowują dojazd do kolei (W-wa Stalowa) i mają dojazd do metra (Szwedzka), dodatkowo Radzymińska dostaje połączenie z Szwedzką. A na Szwedzkiej będzie więcej autobusów. Zmiana wg mnie na +.


Skomplikowane. I trochę słabe, bo ze Szwedzkiej AN Wielnski jedzie się 3 minuty. Rozwiązanie prostsze mogłoby być lepsze:
Linie mareckie Trocka Borzymowska Wincentego Bródno Podgrodzie. Tylko w DS co 15 minut to trochę za rzadko.

A Białołęka? No cóż, niech ma ten swój stary układ z dowozem do Wilenskiego i Ratusza przez 527. Na to przyjdzie czas po otwarciu metra na Bródno. I wówczas linie z Marek skrócone do Trockiej. Proste i skuteczne.
Cytować
#10 Jurajczyk Śląski 2019-09-13 23:09
Cytuję Gimi:
Cytuję Podgrodzianin:
Hihi - trasa objazdowa 269 (w obie strony przez Borzymowską) lepsza niż trasa docelowa. Tego chyba jeszcze nie grali.

Tych tras chyba nie ma co brać na poważnie. Są tak zrobione, żeby zaprezentować przed wyborami. Przecież 269 i 527 na Targówku kupy się nie trzyma, zerowa logika.

Odwoz Białołęki z metra realizowany 4 liniami, tj. 120, 160, 256 i 527. Każda z innego krańca, a 527 z innej stacji. Tutaj nie ma prawa zadziałać żadna koordynacja. Każdy autobus przywiezie swoje opóźnienia.

A jeśli na Trockiej nie ma przepustowości dla tyłu autobusów to trzeba z dozowu którejś grupy zrezygnowac (marki, Białołęka lub Bródno).

Ja bym skierował linie mareckie przez Metro Szwedzka do Ronda Żaba. Marki zachowują dojazd do kolei (W-wa Stalowa) i mają dojazd do metra (Szwedzka), dodatkowo Radzymińska dostaje połączenie z Szwedzką. A na Szwedzkiej będzie więcej autobusów. Zmiana wg mnie na +.
Cytować
#9 zxcvbnm 2019-09-13 21:04
Ale Astaldi pokazuje, że jak inwestor rzetelny to i umów nie zrywa :D Niestety, ale bardziej im się opłacało zerwać umowę niż kontynuować budowę LK7... (To, że jednak tą niską ceną wygrali przetarg nie zwalnia ich od odpowiedzialności wspólnej z PLK za sytuację).
Cytować
#8 Adii 5258 2019-09-13 20:41
A kto obsłuży 269?
Cytować
#7 Gimi 2019-09-13 18:23
Cytuję Podgrodzianin:
Hihi - trasa objazdowa 269 (w obie strony przez Borzymowską) lepsza niż trasa docelowa. Tego chyba jeszcze nie grali.

Tych tras chyba nie ma co brać na poważnie. Są tak zrobione, żeby zaprezentować przed wyborami. Przecież 269 i 527 na Targówku kupy się nie trzyma, zerowa logika.

Odwoz Białołęki z metra realizowany 4 liniami, tj. 120, 160, 256 i 527. Każda z innego krańca, a 527 z innej stacji. Tutaj nie ma prawa zadziałać żadna koordynacja. Każdy autobus przywiezie swoje opóźnienia.

A jeśli na Trockiej nie ma przepustowości dla tyłu autobusów to trzeba z dozowu którejś grupy zrezygnowac (marki, Białołęka lub Bródno).
Cytować
#6 zxcvbnm 2019-09-13 16:59
Cytuję nazal:
To fajnie! Jeszcze tylko dokończyć całą 2. linię i w końcu Warszawa będzie miała cywilizowaną sieć metra.

Po modernizacjach w obrębie WWK, gdzie przejazdy będą zlikwidowane i ruch AGLO nie będzie kolidował ani z ruchem ulicznyn ani dalekobieżnym (4 tory) to formalnie będzie można powiedzieć, że SKM + KM będą tworzyć sieć naziemnego metra, jak na razie z definicji są tylko systemem szybkiej kolei miejskiej.
Cytować
#5 Olo 2019-09-13 16:56
Cytuję nazal:
To fajnie! Jeszcze tylko dokończyć całą 2. linię i w końcu Warszawa będzie miała cywilizowaną sieć metra.

W miarę cywilizowaną by była gdyby metro było jeszcze w kierunku Gocławia i odbicie z kabat w kierunku Piaseczna.
I linia metra obwodowa która by okalała Śródmieście i przecinała wszystkie linie metra
Oraz do tego szybki tramwaj do Wilanowa.
A teraz to mamy metro mini.
Cytować
#4 Jurajczyk Śląski 2019-09-13 16:53
Nareszcie! ;-)
Cytować
#3 Jurajczyk Śląski 2019-09-13 16:41
Cytuję nazal:
To fajnie! Jeszcze tylko dokończyć całą 2. linię i w końcu Warszawa będzie miała cywilizowaną sieć metra.

No tak z łącznikiem na Świętokrzyskiej sieć metra można nazwać cywilizowaną siecią... :roll:
Cytować
#2 Podgrodzianin 2019-09-13 14:14
Hihi - trasa objazdowa 269 (w obie strony przez Borzymowską) lepsza niż trasa docelowa. Tego chyba jeszcze nie grali.
Cytować
#1 nazal 2019-09-13 13:37
To fajnie! Jeszcze tylko dokończyć całą 2. linię i w końcu Warszawa będzie miała cywilizowaną sieć metra.
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież