Strona Główna

Uruchomienie pętli Ostroroga

Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.

W sobotę, 14 stycznia 2023 roku, uruchomiona zostanie pętla Ostroroga, znajdująca się w pobliżu skrzyżowania ulic Ostroroga i Wawrzyszewskiej. Przekierowane zostaną tam linie 106 i 136

Przetarg na budowę nowej pętli został ogłoszony w 2021 roku. Na krańcu znajdują się dwa perony, wiaty, parking dla rowerów oraz cztery ładowarki dla autobusów elektrycznych.

Oprócz tego, dotychczasowy zespół przystankowy Młynów zmieni swoją nazwę na Pl. Pole Elekcyjne.

b_150_150_0_00_https___www.ztm.waw.pl_wp-content_uploads_2020_12_J.-OSTROROGA-WAWRZYSZEWSKA-01-1.png

Komentarze   

#27 Jurajczyk Śląski 2023-01-15 15:16
Cytuję CafeKaskada:

Ogólnie elektryki powinny mieć zakaz obsługi linii, które nie przebiegają przez takie spokojne ulice śródmieścia.

A Śródmieście to jakieś lepsze od innych dzielnic, że tylko tam mogą jeździć? Jak jest nadwyżka i mogą jeździć gdzie indziej, to niech jeżdżą.
Czy lepsze nie, ale prawda jest taka, że obecnie elektryki średnio nadają się na drogi inne niż takie typowo śródmiejskie. Poza tym dla mnie elektryk to żaden prestiż. :sigh:
Cytować
#26 Jurajczyk Śląski 2023-01-15 15:15
Cytuję gregory:
Cytuję Jurajczyk Śląski:
No to co, z czego znikną elektryki by trafiły na 106? :D

Z niczego, ursusy są chwilowo bezrobotne

Ale ładowarka pasuje do Ursusów czy nie? Z tego co pamiętam Ursusy jak i krótkie 12-metrówki mają ładowarkę z tyłu, a przegubowce z przodu. A ładowarki na Ostroroga są ustawione od przodu, a więc nic innego niż przegubowiec obsługiwać tych ładowarek nie może, bo wtedy by wystawał poza peron, albo by zmniejszał potencjalną liczbę autobusów na pętli, bo musiałby się ładować z tylnej ładowarki, poza tym nie ma sensu by Woronicza obsługiwała 106. :-*
Cytować
#25 CafeKaskada 2023-01-15 13:50
Cytuję 105N:
Cytuję CafeKaskada:
Na stanowisku dla 106 nie ma ładowarek, więc elektryków tam nie będzie.

Mylisz się Filipku, obecnie ładowarki są właśnie na przystanku 106.

Rzeczywiście, pomyliłem się, jak zobaczyłem na zdjęciach, że jest tylko jedna ,,para" ładowarek, to od razu założyłem, że są dla 136.

Cytuję gregory:
Cytuję Jurajczyk Śląski:
No to co, z czego znikną elektryki by trafiły na 106? :D

Z niczego, ursusy są chwilowo bezrobotne

Ursusy z tego co wiem nie mogą się ładować z tych samych ładowarek, co Solarisy.

Zastanawia mnie tylko, czy nie można było zelektryfikować 106 po postawieniu ładowarek na Browarnej, a elektryfikację 127 przełożyć na teraz?
Cytować
#24 gregory 2023-01-14 18:12
Cytuję Jurajczyk Śląski:
No to co, z czego znikną elektryki by trafiły na 106? :D

Z niczego, ursusy są chwilowo bezrobotne
Cytować
#23 gregory 2023-01-14 18:11
Cytuję MobilisA075:
Cytuję ol:
Cytuję Jurajczyk Śląski:
No to co, z czego znikną elektryki by trafiły na 106? :D

Z 139 i 251 na których są ale ich nie ma.

Moim zdaniem powinny wylecieć ze 168. Ta linia nie jeździć TK. A ładowarka na Spartańskiej jest dla 222

Jezeli będą to będą ursusy, a więc nie ma z czego ściągać elektryków.
Cytować
#22 105N 2023-01-14 16:12
Cytuję CafeKaskada:
Na stanowisku dla 106 nie ma ładowarek, więc elektryków tam nie będzie.

Mylisz się Filipku, obecnie ładowarki są właśnie na przystanku 106.
Cytować
#21 Jurajczyk Śląski 2023-01-13 22:44
Cytuję Anonim:
Cytuję R-6 Redutowa:
Zmiana nazwy to oczywista oczywistość. Nie może być ZP i stacji metra/przystanku kolejowego o tej samej nazwie w odległości ponad 1 km.

Szwedzka i Metro Szwedzka. Widzisz mnie?

Ponad kilometr. Sam dałem wcześniej przykład Koła i PKP Koła, ale nie wiedzieć czemu, nie został opublikowany. :-*
Cytować
#20 CafeKaskada 2023-01-13 21:44
Cytuję x:
Cytuję CafeKaskada:
Na stanowisku dla 106 nie ma ładowarek, więc elektryków tam nie będzie.

106 może ładować się na Browarnej, jeśli zostanie przywrócony ten kraniec.

Nie ma tam na to miejsce, trzeba by albo dostawić ładowarki, albo zdjąć elektryki ze 127 i skierować gdzie indziej.Cytuję Typowy Janusz:
Cytuję CafeKaskada:
Na stanowisku dla 106 nie ma ładowarek, więc elektryków tam nie będzie.

Na mapie jest informacja, że są po dwie ładowarki na przystanek na pętli.

Jak widać mapa, a rzeczywistość to dwie różne rzeczy, przynajmniej na razie.Cytuję Jurajczyk Śląski:
Cytuję MobilisA075:
Cytuję ol:
Cytuję Jurajczyk Śląski:
No to co, z czego znikną elektryki by trafiły na 106? :D

Z 139 i 251 na których są ale ich nie ma.

Moim zdaniem powinny wylecieć ze 168. Ta linia nie jeździć TK. A ładowarka na Spartańskiej jest dla 222

Ogólnie elektryki powinny mieć zakaz obsługi linii, które nie przebiegają przez takie spokojne ulice śródmieścia.

A Śródmieście to jakieś lepsze od innych dzielnic, że tylko tam mogą jeździć? Jak jest nadwyżka i mogą jeździć gdzie indziej, to niech jeżdżą.
Cytować
#19 Typowy Janusz 2023-01-13 18:58
Cytuję CafeKaskada:
Na stanowisku dla 106 nie ma ładowarek, więc elektryków tam nie będzie.

Na mapie jest informacja, że są po dwie ładowarki na przystanek na pętli.
Cytować
#18 x 2023-01-13 17:36
Cytuję CafeKaskada:
Na stanowisku dla 106 nie ma ładowarek, więc elektryków tam nie będzie.

106 może ładować się na Browarnej, jeśli zostanie przywrócony ten kraniec.
Cytować
#17 Anonim 2023-01-13 15:16
Cytuję R-6 Redutowa:
Zmiana nazwy to oczywista oczywistość. Nie może być ZP i stacji metra/przystanku kolejowego o tej samej nazwie w odległości ponad 1 km.

Szwedzka i Metro Szwedzka. Widzisz mnie?
Cytować
#16 CafeKaskada 2023-01-13 01:43
Na stanowisku dla 106 nie ma ładowarek, więc elektryków tam nie będzie.
Cytować
#15 Michał 2023-01-12 21:45
1. Ja jeszcze w 2020 słyszałem o elektryfikacji 136, ale do tego miał być specjalny przetarg na chyba 20 elektryków. Co do tego, co napisałem to wątpię.

2. Nazwa Pl. Pole Elekcyjne jest dość głupią moim zdaniem nazwą bo wiele osób twierdzi, żeby było albo jedno albo drugie i ja sądzę to samo, albo jakaś kompletnie inna nazwa, która mogłaby pasować do tamtego rejonu.

3. Natomiast jeśli mówimy o elektryfikacji 106 to lepsze by był wysłanie na brygady szczytowe chociaż 1 lub 2 przegubowce (najlepiej ze Stalowej z powodu najbliższej lokalizacji zajezdni). Plus Woronicza na tej linii to dość mocny ruch dla mnie, ale zobaczymy co tam za biurkiem wymyślą.
Cytować
#14 Jurajczyk Śląski 2023-01-12 17:24
Cytuję MobilisA075:
Cytuję ol:
Cytuję Jurajczyk Śląski:
No to co, z czego znikną elektryki by trafiły na 106? :D

Z 139 i 251 na których są ale ich nie ma.

Moim zdaniem powinny wylecieć ze 168. Ta linia nie jeździć TK. A ładowarka na Spartańskiej jest dla 222

Ogólnie elektryki powinny mieć zakaz obsługi linii, które nie przebiegają przez takie spokojne ulice śródmieścia.
Cytować
#13 Jurajczyk Śląski 2023-01-12 17:21
Cytuję R-6 Redutowa:
Zmiana nazwy to oczywista oczywistość. Nie może być ZP i stacji metra/przystanku kolejowego o tej samej nazwie w odległości ponad 1 km.

PKP Koło i Koło pętla 1,4 km odległości. :D
Cytować
#12 Jurajczyk Śląski 2023-01-12 17:20
Cytuję ol:
Cytuję Jurajczyk Śląski:
No to co, z czego znikną elektryki by trafiły na 106? :D

Z 139 i 251 na których są ale ich nie ma.

Cytuję 105N:
Cytuję Jurajczyk Śląski:
No to co, z czego znikną elektryki by trafiły na 106? :D

Z dodatków 166 i 739 (dzisiaj 4 wozy) oraz pewnie całego 168 (dzisiaj 5 wozów). Ilość wozów się zgadza 1:1 z ilością brygad na 106. Oczywiście też 139+251 dostanie się, ale tam się już długo nie pojawiały, przez brak kompatybilności z ładowarką, po wymianie pantografów.

A to nie trafią tam przegubowe elektryki? 106 obsługuje raczej Stalowa i Kleszczowa podmiana krótkiego elektryka z Woroniczej łatwa nie będzie, a 106 w szczycie na przegubach nie będzie pustakiem. Z resztą lepiej niż, żeby miały jeździć na 158 czy 182. No chyba, że młodsze elektryczne Solarisy trafią na R-4, wówczas ma to sens (na pewno bardziej niż na 168).
Cytować
#11 XYZ 2023-01-12 17:07
Cytuję MobilisA075:
Cytuję ol:
Cytuję Jurajczyk Śląski:
No to co, z czego znikną elektryki by trafiły na 106? :D

Z 139 i 251 na których są ale ich nie ma.

Moim zdaniem powinny wylecieć ze 168. Ta linia nie jeździć TK. A ładowarka na Spartańskiej jest dla 222

A na N44 kiedy będą elektryki jeździć?
Cytować
#10 Woje 2023-01-12 14:51
Elektryki znikną ze 127 i wróci na stary kraniec na Mariensztacie.. 106 będzie się mogło ładować po tej i po tej stronie. Takie mam zdanie
Cytować
#9 MobilisA075 2023-01-12 08:16
Cytuję ol:
Cytuję Jurajczyk Śląski:
No to co, z czego znikną elektryki by trafiły na 106? :D

Z 139 i 251 na których są ale ich nie ma.

Moim zdaniem powinny wylecieć ze 168. Ta linia nie jeździć TK. A ładowarka na Spartańskiej jest dla 222
Cytować
#8 R-6 Redutowa 2023-01-11 18:15
Zmiana nazwy to oczywista oczywistość. Nie może być ZP i stacji metra/przystanku kolejowego o tej samej nazwie w odległości ponad 1 km.
Cytować

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Wyszukiwarka

Kliknij, aby zobaczyć

Ta strona używa plików cookies.
Pokaż mi więcej informacji na ten temat   
ROZUMIEM

Polecamy