Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.
W sobotę, 14 stycznia 2023 roku, uruchomiona zostanie pętla Ostroroga, znajdująca się w pobliżu skrzyżowania ulic Ostroroga i Wawrzyszewskiej. Przekierowane zostaną tam linie 106 i 136.
Przetarg na budowę nowej pętli został ogłoszony w 2021 roku. Na krańcu znajdują się dwa perony, wiaty, parking dla rowerów oraz cztery ładowarki dla autobusów elektrycznych.
Oprócz tego, dotychczasowy zespół przystankowy Młynów zmieni swoją nazwę na Pl. Pole Elekcyjne.
Komentarze
A Śródmieście to jakieś lepsze od innych dzielnic, że tylko tam mogą jeździć? Jak jest nadwyżka i mogą jeździć gdzie indziej, to niech jeżdżą.
Czy lepsze nie, ale prawda jest taka, że obecnie elektryki średnio nadają się na drogi inne niż takie typowo śródmiejskie. Poza tym dla mnie elektryk to żaden prestiż.
Ale ładowarka pasuje do Ursusów czy nie? Z tego co pamiętam Ursusy jak i krótkie 12-metrówki mają ładowarkę z tyłu, a przegubowce z przodu. A ładowarki na Ostroroga są ustawione od przodu, a więc nic innego niż przegubowiec obsługiwać tych ładowarek nie może, bo wtedy by wystawał poza peron, albo by zmniejszał potencjalną liczbę autobusów na pętli, bo musiałby się ładować z tylnej ładowarki, poza tym nie ma sensu by Woronicza obsługiwała 106.
Rzeczywiście, pomyliłem się, jak zobaczyłem na zdjęciach, że jest tylko jedna ,,para" ładowarek, to od razu założyłem, że są dla 136.
Cytuję gregory:
Ursusy z tego co wiem nie mogą się ładować z tych samych ładowarek, co Solarisy.
Zastanawia mnie tylko, czy nie można było zelektryfikować 106 po postawieniu ładowarek na Browarnej, a elektryfikację 127 przełożyć na teraz?
Z niczego, ursusy są chwilowo bezrobotne
Jezeli będą to będą ursusy, a więc nie ma z czego ściągać elektryków.
Mylisz się Filipku, obecnie ładowarki są właśnie na przystanku 106.
Ponad kilometr. Sam dałem wcześniej przykład Koła i PKP Koła, ale nie wiedzieć czemu, nie został opublikowany.
Nie ma tam na to miejsce, trzeba by albo dostawić ładowarki, albo zdjąć elektryki ze 127 i skierować gdzie indziej.Cytuję Typowy Janusz:
Jak widać mapa, a rzeczywistość to dwie różne rzeczy, przynajmniej na razie.Cytuję Jurajczyk Śląski:
A Śródmieście to jakieś lepsze od innych dzielnic, że tylko tam mogą jeździć? Jak jest nadwyżka i mogą jeździć gdzie indziej, to niech jeżdżą.
Na mapie jest informacja, że są po dwie ładowarki na przystanek na pętli.
106 może ładować się na Browarnej, jeśli zostanie przywrócony ten kraniec.
Szwedzka i Metro Szwedzka. Widzisz mnie?
2. Nazwa Pl. Pole Elekcyjne jest dość głupią moim zdaniem nazwą bo wiele osób twierdzi, żeby było albo jedno albo drugie i ja sądzę to samo, albo jakaś kompletnie inna nazwa, która mogłaby pasować do tamtego rejonu.
3. Natomiast jeśli mówimy o elektryfikacji 106 to lepsze by był wysłanie na brygady szczytowe chociaż 1 lub 2 przegubowce (najlepiej ze Stalowej z powodu najbliższej lokalizacji zajezdni). Plus Woronicza na tej linii to dość mocny ruch dla mnie, ale zobaczymy co tam za biurkiem wymyślą.
Ogólnie elektryki powinny mieć zakaz obsługi linii, które nie przebiegają przez takie spokojne ulice śródmieścia.
PKP Koło i Koło pętla 1,4 km odległości.
Cytuję 105N:
A to nie trafią tam przegubowe elektryki? 106 obsługuje raczej Stalowa i Kleszczowa podmiana krótkiego elektryka z Woroniczej łatwa nie będzie, a 106 w szczycie na przegubach nie będzie pustakiem. Z resztą lepiej niż, żeby miały jeździć na 158 czy 182. No chyba, że młodsze elektryczne Solarisy trafią na R-4, wówczas ma to sens (na pewno bardziej niż na 168).
A na N44 kiedy będą elektryki jeździć?
Moim zdaniem powinny wylecieć ze 168. Ta linia nie jeździć TK. A ładowarka na Spartańskiej jest dla 222
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.