Zmiany taborowe

Koniec ery Neoplanów w Warszawie

Czytaj więcej: Koniec ery Neoplanów w Warszawie

Na warszawskich ulicach nie ujrzymy już liniowo Neoplana. Niedawno zostały wycofane ze służby liniowej. Obecnie stacjonują na Włościańskiej i czekają na wywóz do huty. Pierwszy Neoplan dotarł do Warszawy w 1994 roku i miał numer taborowy #6455, był on bardzo nowoczesny jak na te czasy. W późniejszych latach do Warszawy dotarło łącznie 104 sztuk. W 2005 roku wszystkie zostały przeniesione na zajezdnię Kleszczową, a w 2010 roku zaczął się proces ich kasacji. Na szczęście, #6960 stał się pojazdem zabytkowym, dzięki czemu od czasu do czasu będziemy mogli ujrzeć Neoplana na stołecznych ulicach.

10 gazowych Solbusów już w stolicy

Czytaj więcej: 10 gazowych Solbusów już w stolicy

Dzisiaj (23.01.2015r.) przyjechała pierwsza partia 10 gazowych Solbusów napędzanych gazem LNG. Autobusy mają silniki spełniające normy Euro6, a ich numery taborowe będą w zakresie: 7301-7335. Wszystkie będą stacjonowały na zajezdni R-3 Ostrobramska. Póki co nie jest znana dokładna data ich debiutu na warszawskich ulicach.

Źródło: mza.waw.pl

Kolejny Jazz Duo dotarł do stolicy (19.01.2015r.)

Czytaj więcej: Kolejny Jazz Duo dotarł do stolicy (19.01.2015r.)

Dzisiaj (19.01.2015r.) w godzinach wczesnoporannych dotarł do Warszawy drugi z czterdziestu pięciu Jazzów Duo. Będzie on miał prawdopodobnie numer taborowy 3602 i zagości na zajezdni tramwajowej R-1 Wola. Jest to ten sam Jazz, który w ubiegłym roku pojawił się na targach InnoTrans w Berlinie.

Wyszukiwarka

Kliknij, aby zobaczyć

Ta strona używa plików cookies.
Pokaż mi więcej informacji na ten temat   
ROZUMIEM

Polecamy