20
W miarę nowoczesny tabor (jak na firmę tej wielkości), relatywnie duża częstotliwość kursowania, proste trasy (w przeciwieństwie do np. 702, 722) i wszystkie przystanki funkcjonujące warunkowo - to wszystko sprawia, że nie tylko mieszkańcy miejsc pozbawionych linii WTP korzystają z MiniBusa Karczew, ale nawet mieszkańcy bardziej oddalonych części Warszawy, pomimo że mają alternatywę w postaci WTP. Jedyna rzecz, której nie potrafię zrozumieć to numeracja linii, a właściwie jej brak.
Słowa kluczowe: Natura

20

W miarę nowoczesny tabor (jak na firmę tej wielkości), relatywnie duża częstotliwość kursowania, proste trasy (w przeciwieństwie do np. 702, 722) i wszystkie przystanki funkcjonujące warunkowo - to wszystko sprawia, że nie tylko mieszkańcy miejsc pozbawionych linii WTP korzystają z MiniBusa Karczew, ale nawet mieszkańcy bardziej oddalonych części Warszawy, pomimo że mają alternatywę w postaci WTP. Jedyna rzecz, której nie potrafię zrozumieć to numeracja linii, a właściwie jej brak.

System oceniania zdjęć
Infomacje o pliku
Autor i kategoria zdjęcia:WCT | Minibus Karczew
Punkty: 37:1
Słowa kluczowe:Natura
Numer pojazdu ⇒ [numer]:[20]
Numer brygady/linii ⇒ brygada/[linia]:[ŚRÓDBORÓW]
Miejsce wykonania zdjęcia ⇒ Miejscowość, ulica:Otwock, ulica Stefana Żeromskiego
Data wykonania zdjęcia ⇒ DD.MM.RRRR:14.10.2020
Waga pliku:658 KiB
Data dodania:14, Listopad 2020
Wymiary zdjęcia:1200 x 799 pikseli
Ilość wyświetleń:732 razy
Bezpośredni link do zdjęcia:http://www.wgkm.waw.pl/galeria/displayimage.php?pid=8517

Komentarz 1 do 15 z 15
Strona: 1

karmat   [14, Listopad 2020 godz. 22:15]
"W miarę nowoczesny tabor" - chyba raczysz żartować. Średni wiek ich pojazdu liniowego to 23 lata. Co nie zmienia faktu, że warto ich focić, bo nie wiadomo czy się utrzymają do końca roku Przewracanie oczami
WCT   [14, Listopad 2020 godz. 22:34]
Dodałem, że jak na firmę tej wielkości, być może to zły wynik, szczerze mówiąc nie mam rozeznania jak wyglada tabor tego typu spółek. Natomiast wiem, że nie jeździ się nimi źle, chyba że mówimy o upałach.
Matel4472   [14, Listopad 2020 godz. 23:08]
Wielu prywaciarzy podobnych rozmiarów posiada zdecydowanie nowocześniejszy tabor Uśmiech
Gość_SP45-116   [15, Listopad 2020 godz. 08:42]
Mogą się nie utrzymać do końca roku? To w sumie niezła wiadomość. W końcu będzie szansa na komunikację miejską w Karczewie i Otwocku, ale taką z prawdziwego zdarzenia.
Gość_zxcvbnm   [15, Listopad 2020 godz. 10:01]
Kiedyś mówili, że dopóki nie będzie ostatecznego krztałtu ustawy o transportu publicznym to nie będą kupywać nowego taboru. Nie wiem jak teraz jest, ale Covid tu nie pomaga. Ale przydałoby się wreszcie tabor trochę powymieniać - choćby takie Autosany Sancity 12 na początek.
Gość_R-6 Redutowa   [15, Listopad 2020 godz. 15:51]
Przydałoby się ich włączyć w sieć WTP analogicznie jak niegdyś włączono KMŁ, wycinając linię dublujące kolej i autobusy WTP, a w zamian organizując sensowną sieć dowozowych eLek i 700-tek. Swoją drogą to jeden z większych absurdów podwarszawskiej komunikacji że 10-tysięczny Karczew jedyne połączenie w ramach zintegrowanego systemu aglomeracjnego posiada w środku nocy...
Gość_Ashir   [15, Listopad 2020 godz. 19:15]
Było jeszcze L46. Nabijam się
Gość_michael112   [16, Listopad 2020 godz. 01:40]
@R-6 Redutowa Tyle że L-ki i 700tki wymagają finansowania samorządowego, a to się finansuje samo, a może jeszcze miasto coś od nich dostaje z tytułu jakichś licencji (o ile są potrzebne) i opłat przystankowych. Z perspektywy władz Karczewa zmiana byłaby całkowicie nieopłacalna. Bardzo szczęśliwy A jeśli chodzi o miejscowości tylko z nocną komunikacją to jeszcze wymieniłbym Pruszków. Za dnia jest SKM, ale nocny dociera do większej ilości pobocznych zakątków niż kolej. W dzień mają jakąś KM Pruszków, nie bardzo zintegrowaną taryfowo (jest tylko jakiś bezpłatny przejazd dla mieszkańcow stricte Pruszkowa z jakąś kartą).
Gość_Jurajczyk Śląski   [16, Listopad 2020 godz. 10:19]
@R-6 W sumie za skrócenie postojów 722 na Wiatraku, to można wydłużyć tę linię do centrum Karczewa. Puszczać oczko
Gość_R-6 Redutowa   [16, Listopad 2020 godz. 12:23]
Zgadza się, linia pruszkowsko-grodziska to też pustynia jeśli chodzi o Lki, jednocześnie każda gmina uruchamia na własną rękę komunikację, oczywiście bez żadnej integracji. Są nawet takie kurioza jak linie gminy Michałowice wjeżdżające do Warszawy (na Pralkę i PKP Ursus)... Oczywiście oferta kolejowa jest godna pozazdroszczenia (choć też nieco ssie brak II strefy na WKD), ale dowóz do tej kolei kompletnie zdeintegrowany.A co do Karczewa - zgoda, ale jak im się ten Minibus całkowicie zwinie, to chyba będą wreszcie musieli coś zorganizować, tak jak już pisał SP45-116.
Gość_Ashir   [16, Listopad 2020 godz. 12:47]
Tak, z Wiatracznej do Karczewa ze zwiedzaniem centrum Wiązowny i Otwocka... A w Pruszkowie kiedyś było L11 i L23.
Gość_Jurajczyk Śląski   [17, Listopad 2020 godz. 15:56]
@Ashir Oczywiście ta linia byłaby mocno okrężna jednak, jakieś bezpośrednie połączenie ze stolicą z Karczewa by się przydało, a innego dobrego kandydata nie widzę. Neutralny
Gość_Ashir   [17, Listopad 2020 godz. 21:07]
Nie jest potrzebne, a z pewnością nie w takiej formie. Dobrze się sprawdzało L46 jako dojazd do kolei w Otwocku, pomimo słabej częstotliwości (co 60 minut) i kursowania tylko w DP. Wystarczyłoby przywrócić linię ze zwiększoną częstotliwością.
WCT   [17, Listopad 2020 godz. 22:42]
@Ashir Zgadzam się - L46 krążące po Karczewie i dojeżdżające do stacji w Otwocku, ze zwiększoną częstotliwością i najlepiej kursujące przez cały tydzień byłoby lepsze. Linia jeździłaby tylko do stacji, a nie przez Wiązowną do Wiatracznej, ale w zamian za to częstotliwość byłaby zdecydowanie większa od 722, ponadto finansowanie linii lokalnych jest o wiele tańsze. Na Orlej można by było zsynchronizować odjazdy L46 do 722/702 i kolei. Uważam też, że ciekawa by była linia strefowa z metra na Ursynowie przez POW do Otwocka i Karczewa przez Falenicę (aczkolwiek wiem, że pomysł nierealny). Szkoda, że w planach wykorzystania mostu POW przez autobusy jest tylko linia okresowa z metra do Międzylesia przez Przewodową i wzdłuż LK7.
Gość_SP45-116   [18, Listopad 2020 godz. 07:27]
Most Siekierkowski też zaczynał od szczytówki.

Komentarz 1 do 15 z 15
Strona: 1

Chcesz skomentować zdjęcie? Dodaj komentarz!  b u i url
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?: