Infomacje o pliku |
Autor i kategoria zdjęcia: | Sołtys wsi Jazgarzewszcz (R-2) Tramwaje typu 112N/116N |
Punkty: 29: | |
Słowa kluczowe: | Zima |
Numer pojazdu ⇒ [numer]: | [3004] |
Numer brygady/linii ⇒ brygada/[linia]: | 11/[6] |
Miejsce wykonania zdjęcia ⇒ Miejscowość, ulica: | Warszawa, Galeria Młociny |
Data wykonania zdjęcia ⇒ DD.MM.RRRR: | 12.12.2022 |
Waga pliku: | 688 KiB |
Data dodania: | 12 grudnia 2022 |
Wymiary zdjęcia: | 1200 x 797 pikseli |
Ilość wyświetleń: | 998 razy |
Bezpośredni link do zdjęcia: | http://www.wgkm.waw.pl/galeria/displayimage.php?pid=11751 |
Generalnie - Skończcie to ciągłe narzekanie na to, co robi TW.
Na Stopiątki i na 134N... Co do tych drugich to wiem, że nie pierwszy raz wypisujecie (chyba Jurajczyk pisał, ale ręki sobie nie dam uciąć) te same bzdury o nich (chęci pozbycia się ich w obecnej formie).
Napisałbym dłuższy i bardziej szczegółowy komentarz odnośnie całej waszej rozmowy (przez chwilę coś w podobie było, ale usunąłem - stwierdziłem, że nie warto), ale generalnie nie wiem, czy śmiać się, czy płakać...
Jedno stwierdzę - @ekri Dla Ciebie 1381 jest najlepszą pojedyńczą 105-tką, a dla mnie osobiście nie bardzo, ale jak kto woli...
Przykładowo: Obecnie ledwo 2 Hyundaie (one mają prawie 33 metry) wchodzą na taki peron pobliskiej zdjęciu pętli Metro Młociny. Drugi tyłem już wystaje na przejście. A wynajdź teraz tam dodatkowe 15 metrów, aby zachować możliwość obsługi dwóch składów (przy spięciu 2x134N) - no nie ma miejsca...
Poza tym nie chodzi tylko o Winnicę. Przebudowy wymagałyby wszystkie przystanki po drodze... A i tak by pojechały nie raz na inne linie - i mamy lipę wtedy... (A jak napisałem wyżej - nieważne ile by było składów z tego - moim zzdaniem - kompletnie nie realnego "wymysłu") 🙄
Proponuje byś w swojej wizji uwzględnił by ze 134N zrobić tylko doczepy czynne bez kabin i podczepiać je do 128N. Zaś na linie 6, 27 czy 28 puszczać składy dwa razy 120Na. A co niech powietrze się turla.
Skoro fantazje to proponuje 128N plus 134N plus 128N i pętli nie potrzeba. Choć raz taki skład widziałem 128N na popychu 134N i do pomocy 120Na to moloch jak trza.
Jeszcze jedno... Tacy jesteście mądrale to skontroluje takie 70 metrowe monstrum będąc SAMEMU. Upilnujecie w tym państwie taki skład, aby nic się nie działo? Dodam, że monitoring obecnie jest "zmorą" wszystkich tramwajów Pesy (nawet Swingów)...
Do tego specyfika jazdy takim składem, a takim pojedyńczym to znaczną różnica i widać to chociażby na przykładzie znacznie krótszych (jeżeli mowa o jednym wagonie, jako jednym wagonie, a nie składzie) stopiątek. Inaczej jedzie solówka, a inaczej skład... Solo napewno pojedzie żwawiej, i szybciej się rozpędzi, jak skład.
LUDZIE!!! UWZGLĘDNIAJCIE REALIA, bo te wasze teorie nie mają absolutnie sensu przy tym, co jest dzisiaj. A przypuszczam, że pisząc takie rzeczy, to pod względem technicznym mało co znacie te tramwaje...
Chciałbym w tym miejscu uciąć temat i nie pozdrawiam, rzekomy "troll"