4202
Słowa kluczowe: DTP2021

4202

System oceniania zdjęć
Infomacje o pliku
Autor i kategoria zdjęcia:Krzysztof_J | (R-4) Tramwaje wycofane z eksploatacji / inne pojazdy
Punkty: 16:1
Słowa kluczowe:DTP2021
Numer pojazdu ⇒ [numer]:[4202]
Miejsce wykonania zdjęcia ⇒ Miejscowość, ulica:Warszawa, plac Narutowicza
Data wykonania zdjęcia ⇒ DD.MM.RRRR:18.09.2021
Waga pliku:488 KiB
Data dodania:20, Wrzesień 2021
Wymiary zdjęcia:1081 x 800 pikseli
Ilość wyświetleń:450 razy
Bezpośredni link do zdjęcia:http://www.wgkm.waw.pl/galeria/displayimage.php?pid=10013

Komentarz 1 do 9 z 9
Strona: 1

Gość_MobilisA075   [20, Wrzesień 2021 godz. 22:32]
Układ siedzeń jak w Pesach Smutek
Gość_Jurajczyk Śląski   [20, Wrzesień 2021 godz. 22:57]
@MobilisA075 na pewno nie jak w Swingach, szkoda tych wielkich ścianek z boku, bo przy szerokości 249 cm, dałoby się przy dość sporej przestrzeni w korytarzu zrobić układ siedzeń 2+1. Zły
Gość_Jurajczyk Śląski   [20, Wrzesień 2021 godz. 23:00]
Szkoda, że w 3. członie są tylko 3 miejsca siedącze, rzeźnie są już w skrajnych członach, a przy takiej małej ilości miejsc siedzących odpuszczenie tego 1. miejsca jest w mojej opinii złą decyzją. Zły
101ksl   [21, Wrzesień 2021 godz. 09:47]
Przejście tak szerokie, że można by było tam śmiało jeździć na rowerze XD
Gość_Białek Stołeczny   [21, Wrzesień 2021 godz. 16:33]
Mała ilość miejsc siedzących jest w dużej mierze podyktowana brakiem możliwości eksploatacji dłuższych tramwajów i perspektywą wzrostu liczby pasażerów.
Gość_Paweł   [21, Wrzesień 2021 godz. 18:31]
Mogli tak zrobić jak ma ZTM w Katowicach, Łódź, Olsztyn, Kraków i inne miastach europejskich Okrzyk Pytanie
Gość_R-12   [21, Wrzesień 2021 godz. 22:27]
Ale miejsc siedzących na poziomie okien...
Gość_Jurajczyk Śląski   [21, Wrzesień 2021 godz. 23:53]
@Paweł jeszcze Częstochowa, Bydgoszcz i bodajże Poznań ma tramwaje ze sporą liczbą miejsc siedzących, ale w Warszawie nie da się, bo mniej ludzi zmieści się do tramwaju. Przewracanie oczami
Gość_Jurajczyk Śląski   [22, Wrzesień 2021 godz. 00:02]
@Białek Stołeczny tu de facto widzę 3 opcje: 1. Budujemy metro wzdłuż popularnych tras tramwajowych lub autobusowych, wówczas mniej osób wybierze tramwaj i można iść w komfort zwiększając liczbę miejsc siedzących (przy mniej niż 250 cm szerokości w układ siedzeń 2+1). 2. Budujemy ciągi alternatywne w centrum Warszawy, dzięki czemu więcej kursów będzie mogło dojechać do centrum, a w konsekwencji mniej ludzi wybierze dany tramwaj i można idąc w komfort zwiększyć udział miejsc siedzących. 3. Wydłużamy tabor do praktycznie maximum (mniej więcej 11-członowy tramwaj a'la Swing jest zgodny z prawem), poszerzamy przy okazji tabor do 265 cm i spokojnie można dać nawet układ siedzeń 2+2, plusem tego wariantu jest, że daną linię może obsłużyć 2 razy mniej motorniczych. Oczywiście są też minusy tych wariantów (w 1. trzeba zapłacić za metro, a popularne linie wysłać podczas jego budowy na objazdy lub zawiesić, w 2. trzeba będzie czasowo wyłączyć ciągi tramwajowe by wybudować nowe rozjazdy, w 3. będzie trzeba przebudować niektóre trasy, przystanki i pętle), ale jednak te minusy, nie są aż takie duże, względem plusów, więc w mojej opinii warto te warianty rozpatrzyć. Ale znając życie nikt żadnego z tych wariantów nigdy nie wybierze, a szkoda. Zły

Komentarz 1 do 9 z 9
Strona: 1

Chcesz skomentować zdjęcie? Dodaj komentarz!  b u i url
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?: