![]() |
PLIK 119/334 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|||
|
System oceniania zdjęć | |||||
Infomacje o pliku | |
Autor i kategoria zdjęcia: | Kelly (R-4) Tramwaje typu 105N/105Na |
Punkty: 35: | ![]() |
Numer pojazdu ⇒ [numer]: | [1252]+[1251] |
Miejsce wykonania zdjęcia ⇒ Miejscowość, ulica: | Warszawa, zajezdnia Żoliborz. |
Data wykonania zdjęcia ⇒ DD.MM.RRRR: | 02.01.2020 |
Waga pliku: | 387 KiB |
Data dodania: | 02 stycznia 2020 |
Wymiary zdjęcia: | 1200 x 785 pikseli |
Ilość wyświetleń: | 839 razy |
Bezpośredni link do zdjęcia: | http://www.wgkm.waw.pl/galeria/displayimage.php?pid=6987 |
Komentarz 1 do 24 z 24 Strona: 1 |
|
|||
Są wstępne pomysły, na jakich liniach będzie jeździć? Jest szansa na 22, 28, 33, albo 35?
|
|
|||
W przyszłym tygodniu będę wiedzieć.
|
|
|||
a czy nie nadaje się na zabytkowy (...)
|
|
|||
@bandzior on docelowo będzie zabytkowy.
|
|
|||
Tramwaje w tym malowaniu wyglądają jakoś szlachetnie, w żółtym moim zdaniem okropnie
|
|
|||
Ciekawe czy po dostarczeniu Hyundai zakończy karierę. Czy jednak będzie rodzynkiem do samego końca klasycznych 105-tek.
|
|
|||
Klasyczne 105 pewnie przetrwają jeszcze Hyundaie. Gdzieś było bodaj mówione, że zostanie 100 wysokopodłogowych składów, odejmując 105N2k/2000 i 123N trochę klasycznych i tak zostaje. Aczkolwiek z dużym prawdopodobieństwem będą to wozy z lat 90., z mniejszymi lub większymi modyfikacjami. Więc dobrze za wczasu zadbać o oryginalne składy.
|
|
|||
Jakub nie pisz bzdur. Wóz będzie jeździł oficjalnie na dodatkach. A nie oficjalnie wszędzie. Nie jest zabytkiem. Dwa po oddaniu 3 składów Pradze zrobiło się krucho z 105Na w stosunku do planu.
|
|
|||
Żoliborz nie oddał żadnego składu na Pragę.
|
|
|||
Oddał z końcem roku. 1304+1303, 1306+1305, 1312+1311 wzięte na czas remontu hali w R2. Mokotów oddał w wakacje 105Na Pradze.
|
|
|||
Faktycznie przenieśli, szkoda.
|
|
|||
Boże jaki piękny <3
|
|
|||
@x ogólnie raczej i tak 105-tki nie długo podjeżdżą. Maksymlanie do 2030 roku, gdyż po nim UE zabiera certyfikaty składom bez żadnej niskiej podłogi. A w starej UE to ponoć jeszcze w 2023 roku to ma wejść. Info znalezione na jednym forum z dość dobrego źródła.
|
|
|||
Jeśli Łódź, Grudziądz, itp., zdążą wymienić wszystkie stopiątki i helmuty do 2030 roku, to ja jestem ojciec Rydzyk.
|
|
|||
O ile Grudziądz ma łatwiej, bo może 805-tki wywalić i czymś zastąpić, a GT8 uniskopodłogowić, tak o tyle GOP, Toruń, Szczecin, Wrocław i Łódź, mogą być w czarnej (pewna część ciała). Więc albo te miasta kupią jak najwięcej niskopodłogówek, albo po 2030 roku będą masowe zamknięcia części sieci. Do tego Warszawa jak i Wrocław będą zmuszone pozbyć się odpowiednio 23- i 26- letnich tramwajów. Ciekawe jak to ostatecznie się skończy.
|
|
|||
W Łodzi już teraz zaczęto ciąć sporą część sieci. I chodzi nie tylko o linie podmiejskie. Najwyżej zostanie sprowadzanie z Zachodu róźnych, przynajmniej częściowych niskopodłogowców z lat 90. Tam to starocie, a u nas w niektórych miastach mogą pozwolić na odnowę taboru.
|
|
|||
Jakieś źródło tych rewelacji?
|
|
|||
Również proszę o źródło tych informacji.
|
|
|||
O ile mnie pamięć nie myli to było bodajże PKK Kraków, ale coś już nie mogę tego znaleźć.
![]() |
|
|||
Skład ma planowo wyjechać na WOŚP w niedzielę.
|
|
|||
A później dodatki 6 015 i 016 lub 28/010.
|
|
|||
"Nie. 4905, 4912, 4943 i 4948 też sprzedane." Tak napisałeś pod jednym z artykułów na portalu. Czy mógłbyś w takim razie zdradzić nam dokąd one poszły, czy też tego nie wiesz?
|
|
|||
Nie udzielam odpowiedzi osobom niezarejestrowanym.
|
|
|||
Nie zawuażyłeś hipokryto, że sam jesteś niezarejestrowany? Tego już szare komórki nie przetwarzają?
|
Komentarz 1 do 24 z 24 Strona: 1 |