Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.
Jak co roku, 1 sierpnia, uruchomiona zostanie okolicznościowa linia W, kursująca z Placu Narutowicza na Cmentarz Wolski - wyjadą na nią zabytkowe wagony, a obsługą pasażerów zajmą się konduktorzy z Klubu Miłośników Komunikacji Miejskiej.
Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.
W najbliższy czwartek, 26 lipca, w godzinach 11:00 - 14:00 na pętli Cmentarz Wolski będzie można przetestować tabor obsługujący warszawską komunikację miejską w zakresie potrzeb osób o ograniczonej mobilności i percepcji. Będzie to forma konsultacji, dzięki której ZTM zbierze uwagi dotyczące ewentualnych zmian w zapisach wymogów technicznych w przetargach lub modernizacji użytkowanych już pojazdów. Inicjatorem jest Rada Warszawskiego Transportu Publicznego.
Hybrydowe Volvo 7900 o numerze taborowym 941 po dwóch latach testów w stolicy zmieniło białe malowanie na warszawskie. Oznacza to, że pojazd zagości w MZA na dłużej. Autobus został wyprodukowany w 2014 roku i zanim trafił do Warszawy, był testowany m.in. we Włocławku, Tallinnie, Gliwicach i Czechowicach-Dziedzicach. Pojazd nadal będzie stacjonował w zakładzie R-3 "Ostrobramska".
Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.
W zeszły piątek Zarząd Transportu Miejskiego wykluczył z przetargu na obsługę 50 brygad Arrivę oraz PKS Grodzisk Mazowiecki. Powodem była nieuczciwa konkurencja względem innych uczestników postępowania. Arriva jednak nie daje za wygraną i zapowiada odwołanie do KIO.
Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.
Podpisanie umowy miało być tylko formalnością - Arriva za parę miesięcy miała wystartować z nowym kontraktem i obsłużyć 50 brygad autobusami przegubowymi zasilanymi gazem CNG. Przewoźnik został jednak z postępowania wykluczony z powodu oszustwa.