Strona Główna

Michalczewski wraca do gry - zmiany obsługowe

b_150_150_0_00_images_bus_9671_zelazna.jpg

Kliknij na tytuł artykułu, aby przeczytać całą jego zawartość.

Od soboty, 27 października na ulice Warszawy wraca Michalczewski - tym razem dosyć skromnie, bo tylko 25 brygadami obsługiwanymi nowymi Scaniami CN280UB Citywide - nowe skakanki zobaczymy na 118, 152 i 178.

118 Całość obsługi wędruje do Michalczewskiego - 8 brygad całodziennych w dni powszednie, w dni wolne 7 brygad całodziennych i 1 maraton.
152 Całość obsługi wędruje do Michalczewskiego - 3 brygady całodzienne przez cały tydzień i dodatkowo w dni powszednie 2 dodatki.
155 Weekendowa obsługa w postaci 3 całek przechodzi do Arrivy.
178 Całość obsługi przechodzi do Michalczewskiego - w dni powszednie 9 brygad całodziennych i 3 dodatki, w dni wolne 5 brygad całodziennych.
197 Mobilis przejmuje całość weekendowej obsługi - 7 brygad całodziennych na MAN-y.
199 Weekendowa obsługa w postaci 3 całek przechodzi do Arrivy.
220 Całość obsługi w dni powszednie przechodzi do Mobilisu, co spowoduje, że na tej linii zobaczymy już tylko i wyłącznie MAN-y. Dla przypomnienia w dni powszednie kursuje 6 brygad całodziennych i 2 dodatki.
304 Nowy rozkład jazdy - 2 całki z Arrivy.
397 Obsługa linii zostanie podzielona pomiędzy Arrivę (br. 02 i 03) oraz Mobilis i jego MAN-y (br. 01 i 04).
712 Obsługa w dni powszednie przechodzi do Arrivy.
734 Arriva przejmuje jedyną brygadę w dni wolne.
N14 1/N14 przejmuje Michlaczewski.
N21 1/N21 przejmuje PKS Grodzisk Mazowiecki.
N41 Do kompletu Arriva przejmuje brygadę 183/N41+N91 przejmując tym samym monopol na tychże liniach.
N64 Lwią część obsługi, czyli 215/N64+176 i 1/N64 (wcześniej jako 217/N64) przejmuje Arriva. Drobny udział na linii będzie miał Michalczewski na brygadzie 124/N64+N14, którą dotychczas obsługiwała Arriva.

UWAGA! 26 października - mała poprawka, na 152 będą w obu szczytach po 2 dodatki.