6954
Wyścigi ;) 
Słowa kluczowe: IK280

6954

Wyścigi ;)

System oceniania zdjęć
Infomacje o pliku
Autor i kategoria zdjęcia:karmat | Pojazdy zabytkowe MZA
Punkty: 11:1
Słowa kluczowe:IK280
Numer pojazdu ⇒ [numer]:[6954]
Numer brygady/linii ⇒ brygada/[linia]:M1/[100]
Miejsce wykonania zdjęcia ⇒ Miejscowość, ulica:Warszawa, aleja Poniatowskiego.
Data wykonania zdjęcia ⇒ DD.MM.RRRR:04.07.2020
Waga pliku:484 KiB
Data dodania:04, Lipiec 2020
Wymiary zdjęcia:1200 x 800 pikseli
Ilość wyświetleń:400 razy
Bezpośredni link do zdjęcia:http://www.wgkm.waw.pl/galeria/displayimage.php?pid=8027

Komentarz 1 do 5 z 5
Strona: 1

Gość_oop   [05, Lipiec 2020 godz. 22:05]
Kompletnie nie rozumiem polityki wobec Parku w Powsinie. Linia 519 chyba pierwszy raz od x lat jeździ w czasie wakacji co 30 minut, nie przywrócono linii 400. Ktoś to rozumie?
Gość_.   [05, Lipiec 2020 godz. 23:03]
Nie przywrócono linii 400 bo w tym roku są przecież kijowe linie turystyczne bo Koronawirus. A 519 to pewnie efekt tegorocznych cięć związanych z wirusem.
Gość_Adam   [06, Lipiec 2020 godz. 07:13]
A czy widziałeś kiedyś żeby ZTM robił coś z logiką i po to żeby pasazerą ułatwić przejazd i poprawić warunki podróży?? Bo ja widzę tylko szukanie oszczędności przez tą firmę. I chwalenie się ilu to pasażerów pozytywnie ocenia komunikacji i pracę ZTM dla poprawy tej że. A ankiety to chyba robią w budynku na ul Żelaznej wśród pracowników.
Gość_R-6 Redutowa   [06, Lipiec 2020 godz. 09:48]
Może po wyborach ktoś wreszcie wprowadzi reformę na Woli/Bemowie oraz uporządkuje parę innych kwestii, jak choćby to 519...
Gość_michael112   [06, Lipiec 2020 godz. 13:55]
@oop Oj, od bardzo dawna. Możliwe że nawet pierwszy raz od PRL'u. Wzmocnienia obowiązujące do ubiegłego sezonu (tzn. poza sezonem co 30 min., w sezonowe weekendy co 15 min.), obowiązywały od czasu słynnych acz moim zdaniem niesprawiedliwych cięć z czerwca 2013 r. Rok wcześniej, w 2012 r. na czas letni wzmocniono 519 do 10 min. (!) zamiast normalnych co 20 min. W 2011 r. obok 519 kursowało 439 z metra Wilanowska (o ile pamiętam, każde kursowało co 20 min., łącznie co 10 min.). W latach 2002-2010 519 do Powsina było wzmacniane przez wydłużenie linii 130 (każde co 20 min., łącznie co 10 min.). Z kolei w sezonie 2001 do Powsina oprócz 519 kursowała linia 419. Nie pamiętam jak sytuacja wygladała w latach 1992-2000 - wtedy jeździło do Powsina tylko 519 (w l. '92-'93 jeszcze jako 140), możliwe jednak że była to częstotliwość wyższa niż 30' (519 z lat 2000'cznych jakie pamiętam, jeździło w weekendy co 20 min.). W PRL'u w latach 1983-1992 istniały wydłużone kursy linii 140 (poprzedniczki 519), a do tego 139/139-bis/151 (w zależności od okresu). W latach 1952(!)-1980 istniały sezonowe linie dowozowe o oznaczeniu P lub POWSIN, obok tego w latach 1962-82 podstawowo linia 139. Nie mam oczywiście wiedzy, jak często te połączenia kursowały. Niemniej przez większość czasu istniały po dwie linie dojeżdżające do Powsina i wątpię żeby łączna częstotliwość była tak słaba jak teraz. Kto wie, czy tegoroczny sezon nie cechuje się najgorszą częstotliwością kursów do Powsina od 1952 roku?!!!

Komentarz 1 do 5 z 5
Strona: 1

Chcesz skomentować zdjęcie? Dodaj komentarz!  b u i url
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?: